אמן טלפתיה למגזר הדתי

בתקופה האחרונה, נכחנו בלא מעט אירועים של המגזר הדתי ושמענו מקרוב על מחסור באמנים שמציעים תוכן שמותאם במיוחד לקהל הדתי. אנו סבורים כי השיח הזה עולה לעיתים קרובות בעקבות מצבים שאירעו בשנים האחרונות, שבהם אנשים דתיים נכחו במופעים שכללו תכנים שאינם הולמים שגרמו ליושבים בקהל להיות מובכים. לכן, יצאנו לבדוק אודות אמנים שונים שמופיעים בפני קהלים דתיים ומצאנו מעטים מהם. בשורות הבאות תוכלו לקרוא על האמן הראשון שמצאנו שיכול להתאים לאירוע הבא שלכם. מדובר באמן טלפתיה למגזר הדתי שמתאים את המופע והתכנים למגזר. להלן כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא:

 

רקע אודות אמן טלפתיה

יש מי שחושבים שאמן טלפתיה הוא קוסם, זו הסיבה שהחלטנו לפרט עבורכם את הרקע אודות המקצוע שאינו קשור כלל לקוסמות. אמן טלפתיה משתמש בטכניקות שונות שיש ברשותו כדי לסחוף את הקהל למחוזות הדמיון. הוא יוצר אינטראקציה ייחודית עם אחד או יותר מהמשתתפים בקהל וגורם להם להיות מופתעים משתי יכולות עיקריות שמאפיינות אותו:

  1. קריאת מחשבות
  2. יכולת השפעה

 

בחירת אמן טלפתיה למגזר הדתי

חשוב מאוד שבפני קהל דתי יופיע אמן טלפתיה בעל צביון דתי שמכיר את העולם הזה מקרוב. ישנם כמה תחומים שצריך לבחון לפני שבוחרים אמן טלפתיה שיופיע בפני קהל דתי, להלן כמה מהם:

  • אמן בעל זיקה לדת – חשוב מאוד לבדוק שמדובר באמן שיש לו זיקה לדת מכמה סיבות:
  • היכרות עם השפה – כאשר מזמינים אמן טלפתיה שיש לו היכרות מעמיקה עם השפה היום יומית של הקהל, ניתן להיות בטוחים שההופעה תהיה ברורה לקהל וגם הולמת מבחינה שפתית.
  • היכרות עם הבדיחות – כשמזמינים אמן טלפתיה עם זיקה לדת, ניתן להיות בטוחים שיש לו היכרות מעמיקה עם בדיחות המתאימות לקהל.
  • היכרות עם קוד הלבוש – אחד הדברים החשובים בעת הופעה של כל אמן (ולא רק של אמן טלפתיה) בפני קהל מהמגזר הדתי היא היכרות עם קוד הלבוש המתאים. בחירה באמן טלפתיה שיש לו רקע דתי תגרום לכם להיות בטוחים שמדובר באדם שיודע מהו קוד הלבוש המתאים להופעה.

 

ניתן לסכם את חלק זה בכך בזמן שאמן טלפתיה שעובד עם המגזר הדתי יתאים את עצמו מבחינות שונות לאופי של הקהל הדתי.

 

טריקים ותרגילים שאמן טלפתיה שמותאם למגזר הדתי מבצע

אמן טלפתיה צפוי לבצע תרגילי טלפתיה וקריאת המחשבות שנוגעים לחושים העל טבעיים, להלן כמה מהם:

 

תרגילי שליטה במחשבה

מדובר בתרגילים שבהם אמן החושים מבקש מאחד המשתתפים בקהל לבחור במספר מסוים ומיד לאחר מכן, האמן מציין מהו המספר הנבחר (מבלי שהמשתתף גילה לו ומבלי שנערך תיאום על כך מראש).

בנוסף לכך, ישנם מקרים שבהם האמן מסוגל לגרום לאחד מהמשתתפים לשכוח לרגע פרטים בסיסיים שקשורים אליו ולחיים האישיים שלו. מדובר בתרגילי שליטה במחשבה שגורמים לכל היושבים בקהל להיות מרותקים.

 

תרגילי טלפתיה על חושית

מדובר בתרגילים שמבוצעים ללא כל שימוש בחמשת החושים שמוכרים לכל אחד ואחת מאתנו. במצב שכזה, אמן החושים יכול למשל לבחור בשני משתתפים מהקהל ולגרום לאחד מהם להרגיש כאילו המשתתף השני נוגע בראשו או בידו מבלי שזה ייגע בו כלל. חשוב לציין כי אמן שמכיר את המגזר, יזמין לתרגילים אלו 2 גברים או 2 נשים. כלומר, לא יהיה חלילה מגע בין גבר לאישה במהלך המופע.

 

תרגילי קלפים

התרגיל המוכר ביותר שאמני חושים רבים עושים בו שימוש בעת המופעים שלהם הוא תרגיל קלפים. סביר להניח שצפיתם לפחות בתרגיל קלפים אחד בעבר, אך חשוב שתדעו שאמני טלפתיה משנים בכל זמן מה את סוגי התרגילים שהם עורכים, כדי שהקהל ייחשף לתרגילים חדשים ומרתקים בכל פעם. מדובר בתרגילים שבהם מתרחשים אחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • הקלפים נעלמים ומופיעים לפתע במקומות לא צפויים
  • לאחר שהקלפים מוסתרים מפני האמן ומוצגים אך ורק בפני הקהל, האמן יודע לומר מה מופיע על קלפים אלו

 

אירועים שאליהם ניתן להזמין אמן טלפתיה מסוג זה

אפשר להזמין אמן טלפתיה למגזר הדתי למוסדות שונים, להלן כמה מהם:

  • אולפנות
  • ישיבות
  • מתנ"סים
  • תנועות נוער וכו'

 

בנוסף, ניתן כמובן להזמין אמן טלפתיה שמותאם לקהל יעד דתי להופיע באירועים הבאים:

  • בר מצווה
  • בת מצווה
  • חתונה
  • יום הולדת
  • יום נישואין וכו'

 

החשיבות בבחירת אמן טלפתיה שמתמחה בעבודה עם המגזר הדתי

חשוב מאוד לבחור אמן טלפתיה שמתמחה בקהל היעד הדתי מכיוון שבחירה זו יכולה להבטיח לכם שתהיה הופעה עם תוכן שמותאם לקהל וללא שום הפתעות. לצערנו, קרו לא מעט מקרים בעבר, בהם מארגני אירועים הזמינו אמן חושים שהופיע בפני קהל דתי ורק במהלך ההופעה עצמה התגלה כי האמן אינו מתאים כלל להופיע בפני קהל מסוג זה.

מיותר לציין כי גילוי זה הביא לאי נעימות בקרב המשתתפים בהופעה וכמובן, בקרב האמן עצמו שלא ידע לעיתים כי מדובר בקהל דתי או שחשב שהתוכן שלו מתאים לקהל וגילה בסופו של דבר שאין זה נכון. כעת יש בפניכם את כל המידע שחשוב שתדעו בנוגע לאמן טלפתיה שמופיע בפני המגזר הדתי.
אם אתם מתכננים לערוך אירוע בקרוב בפני קהל דתי, כדאי שתזכרו את האפשרות הזו ותבררו פרטים בנוגע לאמן שמופיע באזור מגוריכם.

ניתן למצוא אמן טלפתיה למגזר הדתי באמצעות חיפוש ברחבי הרשת. כלומר, במנועי החיפוש למיניהם או ברחבי הרשתות החברתיות.

העלות של מופע מסוג זה עשויה להשתנות מאמן אחד לשני. כדי לדעת מהי העלות, יש לפנות אל האמן הנבחר ולברר עמו ישירות.

משך זמן ההופעה של אמן טלפתיה למגזר הדתי משתנה בין אמן אחד לשני. ניתן לומר כי הממוצע עשוי לנוע סביב שעה וחצי. ההמלצה היא לפנות ישירות אל האמן הנבחר ולבדוק מולו את הפרטים אודות משך ההופעה.

לא תמיד. לפעמים יש אמני טלפתיה שמתאימים את ההופעה שלהם למגזר הדתי, אך הם בעצמם אינם דתיים.
אם חשוב לכם שיהיה מדובר באמן בעל רקע דתי, עליכם לפנות אל האמן עצמו ולברר מולו מהי ההיכרות שלו עם הדת.

תוכן עניינים