אמן טלפתיה לציבור החרדי

הציבור החרדי טוען שיש קיפוח בכל הנוגע להופעות של אמנים בגזרתו. הכוונה היא שאמנים מוכרים שמופיעים בפני הקהל הדתי והחילוני, לא מתאימים את עצמם לקהל החרדי, כך שהוא ברוב המקרים, לא יכול ליהנות מהם. מדובר ברוב המקרים במופעי קסמים, הצגות וכמובן, שמדובר גם בהופעות של אמני טלפתיה. מבירור שערכנו בנושא, גילינו שיש אמן אחד מוכר בגזרה והקהל החרדי כבר מכיר אותו והוא צמא לאמנים חדשים. בחרנו לברר לעומק מהן התכונות שצריכות להיות לאמן טלפתיה לציבור החרדי, כדי שתוכלו לבדוק אם התחום מתאים לכם ומי יודע, אולי תערכו הסבת מקצוע בקרוב. נשמע לכם מעניין? בשורות הבאות תוכלו לקרוא את כל הפרטים בנושא.

 

אמן טלפתיה לציבור החרדי חייב להיות דובר יידיש ואנגלית

יכול להיות שאתם תוהים לגבי הכותרת שנכתבה לעיל, אל תדאגו, אנחנו כבר נסביר לכם הכול. נתחיל בעובדה שכל אמן טלפתיה צריך להכיר ולדבר את השפה האנגלית ויש לכך 2 סיבות:

  • קבלת כלים – בשפה האנגלית ניתן ללמוד יותר כלים בכל הנוגע לתחום הטלפתיה, פשוט בגלל שיש הרבה חומר בתחום.
  • שמות הטריקים בשפה האנגלית – יש לא מעט טריקים שיש להם שמות לועזיים. כך שכל אמן טלפתיה צריך לדעת את השפה האנגלית, כדי לדעת לבטא את הטריקים הללו.

 

עד כאן כל הנוגע לשפה האנגלית. אבל אתם בטח זוכרים שאמרנו שאמן טלפתיה שמופיע בפני הקהל החרדי צריך להכיר גם את היידיש. הסיבה לכך היא שישנם לא מעט חרדים שדוברים אך ורק יידיש. כך שהופעה בעברית או אנגלית לא תהיה ברורה להם.

 

סוגי תרגילים וטריקים  שכיחים שמבוצעים על ידי אמני טלפתיה שמופיעים בפני הציבור החרדי

התרגילים והטריקים שמבוצעים על ידי אמני טלפתיה שמופיעים בפני הציבור החרדי נבחרים בקפידה. הסיבה לכך היא, שיש לבחור תרגילים שאינם כוללים את הפרמטרים הבאים:

  • מגע בין אנשים מהקהל, גם אם מדובר רק במגע קל בכתף וכו'
  • שירת נשים

 

ריכזנו עבורכם כמה תרגילים שכיחים שסביר להניח שתיתקלו בהם כשתגיעו להופעה של אמן טלפתיה (מכיוון שהם אינם כוללים את שני הפרמטרים שנכתבו לעיל). להלן התרגילים הללו:

 

קריאת מחשבות

תרגילים שכוללים קריאת מחשבות עשויים לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות. רגע לפני שנציג בפניכם פירוט אודות תרגילים מסוג זה, חשוב לנו להסביר כמה מילים בנוגע לקריאת מחשבות. מדובר בתרגילים שבהם אמן הטלפתיה מזמין אדם אחד או יותר מהקהל והוא מראה בפני כולם את היכולת שלו לקרוא את המחשבות שלהם. להלן כמה מהתרגילים הללו:

 

תרגיל בחירת מספר מ-1 עד 10

מדובר באחד התרגילים הנפוצים, במהלכם האמן מבקש מאחד או יותר מהמשתתפים לבחור מספר מ-1 עד 10 והוא בעצם מנחש את המספר הנבחר (מיותר לציין כי הוא בוחר את המספר הנכון, כן?).

 

תרגיל בחירת פרטים אישיים

בתרגיל זה, האמן יודע להגיד פרטים אישיים אודות האדם מהקהל (וזאת מבלי שהוא מכיר אותו מראש). מדובר בתרגילים מרהיבים שתוכלו לראות בהופעה של כל אמן טלפתיה ובפרט, בהופעה של אמן טלפתיה חרדי.

 

טלפתיה

אי אפשר לדבר על אמן טלפתיה ולא לציין את תרגילי הטלפתיה שהוא מבצע. מדובר בטריקים שמאפשרים לאמן להשרות תחושה מסוימת בקרב אנשים מסוימים מהקהל, דרך אנשים אחרים. נשמע לכם מסובך? אם כן, אתם צריכים להגיע למופע של אמן טלפתיה ולהיווכח בעצמכם כדי להבין.

אנחנו בכל זאת ננסה להציג בפניכם רעיון לתרגיל מוכר, כדי להעביר לכם את הרעיון. כאשר תרגיל זה מתבצע בפני קהל חרדי, האמן מבצע אותו אך ורק על גברים כדי להימנע ממצב של אי נעימות ומבוכה. במהלך התרגיל, אמן הטלפתיה מכסה את עיניו של המתנדב מהקהל ומעמיד אותו במרחק ממנו.

לאחר כמה רגעים, המתנדב מציין כי הוא חש מגע במקום מסוים בגופו בזמן שאך אחד לא נוגע בו. איך זה קורה אתם תוהים? באמצעות תרגיל טלפתיה שנערך על ידי האמן, ממש כך.

 

אימונים שאמני טלפתיה מבצעים לפני כל הופעה לקהל חרדי

אמני טלפתיה שמופיעים בפני הציבור החרדי צריכים לערוך אימונים בתדירות גבוהה לפני כל הופעה. מדובר באימונים שמאפשרים להם להיות חדים יותר בהופעה ומאפשרים להם לקרוא מחשבות ולבצע תרגילים אחרים נוספים על הצד הטוב ביותר. להלן כמה סוגי תרגילים שאמנים שמופיעים בפני ציבור מסוג זה צריכים לבצע לפני שהם מגיעים אל האירוע:

  • זריזות ידיים – תרגילי זריזות ידיים דורשים אימונים קבועים (יש מי שמבצע אותם מידי יום, כדי להיות בטוח שהוא משמר את היכולות שלו).
  • קסמי קלפים – אימונים שנוגעים לקסמי קלפים גם כן אורכים שעות ארוכות ויש לבצע אותם לפחות פעמיים בשבוע וגם פעם אחת לפני יום המופע.

 

אם אתם חולמים להיות אמני טלפתיה שמופיעים בפני ציבור חרדי, אתם צריכים לפנות את הלוח זמנים שלכם, כדי שתוכלו להשקיע זמן רב לביצוע אימונים אלו.

נכון לרגע כתיבת מילים אלו, לא נקבע משך זמן קבוע להופעה בפני הציבור החרדי ובכלל. משך ההופעה נקבע על ידי האמן עצמו. כך שאם אתם מעוניינים להיערך בהתאם לאירוע הבא שלכם, כדאי שתיצרו קשר עם אמן טלפתיה לציבור החרדי ותבררו מולו מהו משך ההופעה הצפוי.

הדבר תלוי במארגן האירוע. אם המארגן מציין מראש שהוא מעוניין לבצע הפרדה בין קהל הנשים לגברים, יש להודיע זאת לאחראי על האולם או על המקום שבו ההופעה תיערך. בעת הזמנה של אמן טלפתיה לציבור החרדי יש התחשבות בכל הנוגע להתנהלות היום יומית שמתאימה לקהל החרדי.

חשוב מאוד שהאמן יהיה בעל רקע חרדי כדי שהוא יוכל להתאים את תוכן המופע לקהל. לציבור החרדי יש שפה משותפת ובדיחות משותפות. לכן, חשוב שההופעה תותאם לאופי הקהל, לשפה ולבדיחות שלו.

לפי מה שידוע לנו, לא קיים גוף כזה. כשאתם מזמינים אמן טלפתיה שיופיע בפני ציבור חרדי, כדאי שתבדקו המלצות מראש ותשמעו חוות דעת של אנשים חרדים שמכירים את המופע. כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר במופע שמותאם לקהל (ותיחסך מכם אי נעימות).

תוכן עניינים