אמן טלפתיה לציבור הדתי

בתקופה האחרונה אנו עדים לתופעה חדשה ומעניינת בתחום האירועים של הציבור הדתי. באירועים רבים שנערכו לאחרונה, הוזמנו אמני טלפתיה שתפסו את מקומם של מפעילים אחרים. אנחנו חשבנו שמדובר בטרנד חולף, אבל גילינו שמדובר בתופעה שהגיעה לכאן בשביל להישאר. יצאנו למקומות בילוי של הציבור הדתי במטרה לבדוק מקרוב – מדוע אמן טלפתיה לציבור הדתי תפס את מקומם של הזמרים, הלהקות ושאר המפעילים המוכרים לציבור כולו? רוצים לדעת את התשובה? כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן ריכזנו את כל המידע שקיבלנו.

 

מה מיוחד כל כך בהופעה של אמן טלפתיה לציבור הדתי שגורם לרבים לבחור בו?

השאלה שנכתבה לעיל הייתה השאלה הראשונה ששאלנו את הציבור ברחוב. קיבלנו תשובות מגוונות בנושא ובחרנו להציג בפניכם את אלו שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים. להלן התשובות הנפוצות ביותר:

 

מדובר בהופעה בלתי נשכחת

שימו לב, מעל 15 אנשים אקראיים שפגשנו ברחוב ציינו שהם לקחו חלק במופע של אמן טלפתיה שמופיע בפני ציבור דתי זוכרים לחיוב את ההופעות של אמני טלפתיה שהם נכחו בהם. שמענו מהם שהופעות של אמני טלפתיה גורמות לאנשים לחוות את בין היתר, את שתי הסיטואציות הבאות:

 

כאב בטן מרוב צחוק

לא מעט מהאנשים ציינו שכשהם נכחו בהופעה של אמן טלפתיה שמותאם לציבור הדתי, הם הרגישו בכאב בטן שנבע בעקבות צחוק מתמשך שנגרם מטריקים שביצע האמן.

 

לסת שנשמטת עד הרצפה מהלם

מסתבר שאחת התופעות המוכרות שבאות לידי ביטוי בקרב קהלים של אמני טלפתיה היא תופעה שנקראת "הלסת הנשמטת". טרם נערכו בנושא מחקרים, אבל הסקר שלנו העלה שאכן מדובר בתופעה. זהו מצב שבו הלסת כביכול נשמטת לרצפה, פשוט בגלל שאמן טלפתיה מבצע טריקים ותרגילים שגורמים לקהל להיות בהלם.

 

הזמנה של אמן טלפתיה שעובד עם הציבור הדתי גורם לי להרגיש בטוח

מסתבר שכשבעל אירוע דתי מזמין אמן כלשהו, הוא רוצה להיות בטוח שמדובר באירוע שעונה על שני הקריטריונים הבאים:

  • אירוע בעל צנזורה (כלומר, שאינו כולל קטעים גסים וכו')
  • אירוע שכולל מילים ומושגים שקשורים לעולם הדתי

 

האם כל אמן טלפתיה שמופיע בפני הציבור הדתי הוא אדם בעל צביון דתי?

לא בהכרח, ישנם אמני טלפתיה שמופיעים בפני הציבור הדתי והם אינם שומרי כשרות ושבת. מדובר לעיתים באמנים שיש להם רקע דתי. כלומר, הם גדלו בבית דתי או שלמדו במוסדות דתיים, אך כיום הם אינם שומרי מסורת. ברוב המקרים, אמני טלפתיה שבוחרים להופיע בפני קהל דתי, מתאימים את המופע שלהם לקהל. הדבר נכון למקרים שבהם מדובר באמן דתי או חילוני.

 

הטריקים שתוכלו לראות אם תזמינו אמן טלפתיה לאירוע שלכם ומה שעומד מאחוריהם

אם גם אתם בחרתם להזמין אמן טלפתיה שמופיע בפני הציבור הדתי, כדאי שתדעו מה הטריקים שאתם צפויים לראות במופע. הטריק המוכר ביותר הוא קריאת מחשבות. מדובר בטריק שבו האמן מבצע תרגיל כלשהו (עם קלפים, דף ועט וכו') ובמהלכו, הוא מצליח לקרוא את המחשבות של אדם מהקהל.

אמן הטלפתיה נעזר בטכניקות שונות כדי לבצע את הטריק הזה (ועוד רבים וטובים). לא יכולנו להשאיר אתכם במתח, לכן, ערכנו בירור עם אמני טלפתיה והצלחנו להשיג עבורכם כמה טכניקות שהם משתמשים בהם:

 

קריאת שפת גוף

תשימו לב, אם אמן הטלפתיה שואל אתכם מספר פעמים על הבחירה שלכם ומציג בפניכם כמה אפשרויות שוב ושוב, הוא לא עושה זאת סתם, יש לכך סיבה. הוא מנסה לקרוא את שפת הגוף שלכם. לפיה, הוא יכול לדעת מהי הבחירה שלכם.

 

הקשבה לטון הדיבור

בהמשך לנכתב בסעיף הקודם, גם כאן, אמן הטלפתיה שמופיע בפני הציבור הדתי והחילוני שואל כמה פעמים את אותן שאלות, כדי לשמוע אם טון הדיבור של המשתתף השתנה. לפי טון זה, האמן מצליח להבין מהי הבחירה שלכם.

באמצעות שיטות אלו, האמן גם מבצע הסחות דעת, במהלכן הוא מזיז חפצים ממקום למקום מבלי שהצופים שמים לב, הוא מנחש ספרות, קורא את המחשבות של המשתתפים ולעיתים אפילו מזהה את השמות של המשתתפים שעלו לבמה. אלו יכולות מיוחדות שמדהימות את כל היושבים בקהל.

 

קיום הופעה עם מחיצה

בלא מעט אירועים של הציבור הדתי, יש צורך להניח מחיצה בין היושבים בקהל מטעמי צניעות. המחיצה, כשמה כן היא, חוצצת בין נשים לגברים ומאפשרת קיום של מופע "כשר". חשוב שתדעו כי במהלך הסקר שלנו, גילינו שלא מעט אנשים ציינו שכשהם נכחו בהופעה של אמן טלפתיה שמופיע בפני הציבור הדתי, הם ישבו במקום שבו הייתה מחיצה (למרות שהם בעצמם לא מקפידים כל כך על ישיבה נפרדת).

אנו מציינים זאת מכיוון שחשוב שתדעו שאפשרות כזו קיימת. מדובר בבקשה לגיטימית שמתקבלת בהבנה, רק חשוב לשים לב שאם אתם עורכים את האירוע באולם, הפנייה הזו צריכה להיות מועברת לבעל האולם ולא אל אמן הטלפתיה שברוב המקרים, לא מתעסק בארגון האולם.

אפשר להזמין אמן טלפתיה לציבור הדתי לחתונה, בר מצווה, בת מצווה, חגיגות יום הולדת, חתונת כסף\זהב וגם לאירועי חברה, אירועים של תנועות הנוער בני עקיבא, אריאל וכו'.
בקיצור, אפשר להזמין את האמן לכל אירוע בעל אופי דתי, רק חשוב לסדר מראש במה וכיסאות.

צריך לבדוק זאת מול אמן הטלפתיה שאתם  מתכננים להזמין לאירוע. ישנם אמני טלפתיה שמוכנים להופיע בטבע ויש מי שיבחרו לוותר על התענוג. הסיבה לכך היא שלעיתים, הופעה בטבע עשויה לכלול התעסקות עם גנרטורים והתנהלות בתנאים שעשויים להקשות על קיום המופע.

ברוב המקרים, אמני טלפתיה לא למדו את התחום במסגרת אקדמית. את הטלפתיה לומדים באופן עצמאי או באמצעות קורסים עצמאיים שלא קשורים לאקדמיה. יכול להיות שתזמינו אמן טלפתיה שמופיע בפני ציבור הדתי שלמד במסגרת אקדמית תחומים אחרים שנושקים לעולם הטלפתיה ואמנות החושים כמו פסיכולוגיה.

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים באמן טלפתיה שמופיע בציבור הציבור הדתי והוא נחשב למומלץ, אתם יכולים לשאול שכנים, מכרים או את אלו שמתפללים בכיסא לידכם בבית הכנסת (יכול להיות שמישהו אחר ישמע את השיחה שלכם וירצה לתת עצה והמלצה, כך ששווה לנסות).

תוכן עניינים