אמן טלפתיה לאירועים במגזר הדתי

עד לא מזמן, מופעים של אמני טלפתיה היו נחשבים בקרב קהלים דתיים כ"מופעים לחילונים בלבד". מסתבר, שהיו לא מעט אנשים שחשבו שמופעים מסוג זה אינם יכולים להיות מותאמים למגזר הדתי. אך אותם אנשים (ואנחנו ביניהם) גילו שההפך הוא הנכון. עובדה שבתקופה האחרונה אנחנו עדים לעליה מתמדת במספר ההזמנות של אמני טלפתיה באירועים שונים שמותאמים לקהל הדתי. אפשר בעצם לומר, שהמגזר הכיר את תחום אמנות החושים. בכל פינת רחוב אפשר לראות שלטי פרסום על אמן טלפתיה לאירועים במגזר הדתי ומולם, יש התגודדויות של אנשים שמתעניינים ורושמים את מספר הטלפון ליצירת קשר. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם גם מתעניינים בנושא, כך שבטח תשמחו לשמוע שבשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתדעו.

 

תרגילים וטריקים שמבצע אמן טלפתיה לאירועים במגזר הדתי

ברוב המקרים, אמן טלפתיה שמופיע באירועים של דתיים, מבצע תרגילים וטריקים זהים לאלו שהוא מבצע במופעים שמתאימים לקהל יעד חילוני. האמן יוצר קשר עם הקהל ומבצע בין היתר, את התרגילים הבאים:

  • קריאת מחשבות – אולי תופתעו לשמוע, אמן חושים יכול לדעת על מה אתם חושבים. בתרגילים מסוג זה, אמן החושים מזמין אחד או יותר מהיושבים בקהל ומדהים ביכולות המיוחדות שלו לדעת בדיוק מה הם חושבים באותו הרגע.
  • השפעה – אמן טלפתיה יכול לגרום להשפיע על המחשבה של המוזמן או המוזמנים מהקהל.
  • ניבוי העתיד – לאמן טלפתיה יש גם את האפשרות לנבא את העתיד ולדעת מה תהיה הבחירה של אחד או יותר מהיושבים בקהל במהלך ביצוע אחד מהתרגילים שמבוצעים על הבמה.

 

בנוסף לכל אלו, אמן טלפתיה משתף את הקהל גם בתרגילי טלקינזיס, הדגמת זיכרון פנומנלי, ראיית הנסתר ועוד. חשוב לציין כי במהלך המופע, האמן לא משתף את הקהל בחוויות מיוחדות באופן אקראי, אלא, הוא שם לב לניואנסים קטנים שעשויים שלא להתאים לקהל הדתי, והוא פשוט מודע אליהם ופועל בהתאם.
כאשר אמן טלפתיה מעלה לבמה אנשים מהקהל הוא שם לב לפרטים הבאים:

  • שמדובר בשני גברים או שתי נשים (כדי שאם יהיה צורך במגע קל, שלא תהיה אי נעימות)
  • שמדובר בתרגיל שכולל שיח לא צנוע מצד אחד או יותר מהצדדים
  • שאין צורך בלבוש של בגדים מסוימים או הסרת כיסוי ראש\כיפה למטרת התרגיל

 

סוגי אירועים שניתן להזמין אליהם אמן טלפתיה

ניתן להזמין אמן חושים למגוון אירועים שמותאמים לקהל הדתי. להלן כמה מהאפשרויות שנפוץ להזמין אליהם אמן טלפתיה לאירועים במגזר הדתי:

 

ימי הולדת לילדים

בעבר היה נהוג להזמין ליצן או קוסם לימי הולדת של ילדים. אבל היום, אמן חושים נחשב ללהיט של המגזר הדתי. אם יש לכם ילדים, סביר להניח שאתם כבר יודעים זאת פשוט כי שמעתם שהם נכחו ביום הולדת של חברים שחגגו עם אמן טלפתיה.

 

פגישות מחזור של אולפנות\ישיבות

עד לפני כמה שנים, פגישות מחזור של אולפנות וישיבות נערכו באולמות קטנים עם כיבוד בסיסי ומוזיקת רקע. היום, לא מעט פגישות מחזור נערכות באולמות מסודרים, עם מקומות ישיבה ואיך לא, עם מופע של אמן טלפתיה שמותאם לאירועים במגזר הדתי.

 

יום כיף מטעם החברה

אם החברה שאתם עובדים בה מחפשת רעיון מקורי ומוצלח לקראת יום גיבוש של עובדי החברה, אתם כבר יודעים מה אפשר להציע לאחראי על ימי הכיף (הופעה של אמן טלפתיה כמובן). יש לכך מספר יתרונות:

  1. מדובר במופע שמתאים לדתיים וחילונים כאחד. כך שאם מדובר בחברה מעורבת, אף אחד מהצדדים לא צריך להתפשר
  2. אמן הטלפתיה עורך גיבוש בין העובדים במהלך המופע, כך שהעובדים לא סתם ישבו ויבהו במופע, אלא יהיו פעילים ותהיה להם את ההזדמנות להכיר אחד את השני

 

סוגי מקומות שבהם אמן טלפתיה שמותאם למגזר הדתי יכול להופיע

אמן טלפתיה יכול להופיע בכל מקום שיש בו את הפריטים הבאים:

  • אפשרות חיבור לחשמל – אמן טלפתיה צריך שתהיה לו אפשרות להתחבר לחשמל, במקרים שיש צורך בהגברה או בתאורה.
  • קהל (בעדיפות לאנשים בעלי צביון דתי) – כל אמן, ולא רק אמן טלפתיה, צריך שיהיה מולו קהל. בגלל שמדובר במופע אינטראקטיבי, עדיף שהאנשים בקהל יהיו מוכנים לקחת חלק בתרגילים וטריקים מסוימים.
  • כיסאות ופריטים ספציפיים נוספים – לעיתים אמן טלפתיה יכול לבקש שיארגנו עבורו מראש פריטים מסוימים שישמשו אותו למופע, כמו כיסאות, במה, בקבוק מים וכו'.

 

אמן טלפתיה שמופיע באירועים של המגזר הדתי אינו בהכרח בעל צביון דתי

חשוב לציין כי אמן טלפתיה אינו בהכרח אדם מאמין בעל צביון דתי. לעיתים, מדובר באמן שמכיר את הדת לעומק ואינו חובש כיפה ביום יום, אך הוא מגיע למופע כשהוא מכבד את הנוכחים בחבישת כיפה ומתאים את האירוע לצביון הדתי כדי לאפשר לקהל ליהנות ממופע נגיש שמותאם במיוחד עבורם.

כדאי להזמין אמן טלפתיה שמתאים את התכנים ואת ההתנהלות של המופע בהתאם לנהוג במגזר הדתי כדי לאפשר לכם, הקהל, להרגיש בנוח עם המופע. הזמנה של אמן שאינו מכיר את המגזר עשויה לגרום לסיטואציות מביכות ובסופו של דבר, לאירוע בלתי נשכח ולא מבחינה חיובית.

אם תערכו חיפוש בגוגל ותכתבו: אמן טלפתיה לאירועים במגזר הדתי, תוכלו לראות שיש היצע רחב של אמנים שמופיעים בפני קהל דתי. כמה מהם בעלי צביון דתי וכמה מהם חילונים, אך מכירים לעומק את המגזר ויודעים כיצד עליהם להתנהל בזמן המופע.

בתקופה האחרונה יש לא מעט אמני טלפתיה שמגיעים להופיע בבתים של אנשים ולא רק באולמות אירועים. מסתבר שתקופת הקורונה שינתה את עולם האירועים, כך שגם אמן טלפתיה לאירועים במגזר הדתי וגם החילוני מגיע להופיע בפני מספר מצומצם יחסית של אנשים בביתם הפרטי.

יש אירועים מסוימים שמבוצעת עליהם צנזורה מראש על ידי גופים דתיים שונים. חשוב לציין כי ערכנו בירור מעמיק בנושא ונכון לרגע כתיבת מילים אלו, מצאנו כי בעת הזמנה של אמן טלפתיה לאירועים במגזר הדתי, אין עריכת צנזורה ולא ניתן אישור מטעם גוף דתי כלשהו, כך שמציאת אמן מתאים מבחינה זו היא באחריותכם.

תוכן עניינים