אמן טלפתיה ליום הולדת 60

שנת 2020 גרמה ללא מעט שינויים בארץ ובעולם. לא מעט אנשים מצאו את עצמם מתכננים תכניות ובסופו של דבר מגלים שהן לא צפויות לצאת לפועל בקרוב. אנו מתכוונים כמובן לציון ימי הולדת. אם עד לא מזמן, היינו חוגגים את ימי ההולדת העגולים עם בני הזוג ו\או המשפחה בחו"ל, היום צריך למצוא דרך מקורית לחגוג את יום ההולדת בארץ. אם אתם מזדהים עם המילים הללו, אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא, אנו נציג בפניכם כעת את היתרונות בהזמנת אמן טלפתיה ליום הולדת 60, כך שאתם יכולים לשכוח מחו"ל, ברגע שתקראו את השורות הבאות אתם תבינו שאמן טלפתיה זה מה שאתם צריכים כרגע, אירופה תחכה לכם.

 

מה זה בעצם אומר להזמין אמן טלפתיה ליום הולדת 60?

רגע לפני שנציין בפניכם את כל היתרונות שבהזמנת אמן טלפתיה לקראת יום הולדת 60, אנחנו רוצים להתעכב על ההסבר הנדרש אודות אמן הטלפתיה (מכיוון שלעיתים קרובות, אנשים חושבים שהם יודעים מה זה אומר, ובסופו של דבר הם מגלים שמדובר בקוסם או באיש מקצוע אחר). להלן כמה עובדות שאתם צריכים לדעת על אמן טלפתיה:

 

יש לו יכולות פנומנליות

לאמני טלפתיה יש יכולות מיוחדות מאוד שנוגעות לחוש השישי. חלק מהאמנים למדו את התחום מראש בזמן שהשאר, פשוט נולדו עם זה.
לאמן טלפתיה טוב יש את היכולות הבאות:

 

קריאת מחשבות

אמני טלפתיה יכולים לקרוא את המחשבות שלכם מבלי להתאמץ. אם אמן החושים יזמין אתכם לבמה בזמן ההופעה, אתם תוכלו לראות מקרוב שהוא יכול לקרוא את המחשבות שלכם ואין מדובר כאן בטריק או בשיח שנערך אתכם או עם מישהו אחר מהקהל לפני המופע.

 

יכולת להזיז חפצים באמצעות כוח המחשבה

הדבר אולי יכול להישמע לכם דמיוני, אבל מדובר באמת. אמן טלפתיה יכול להזיז חפצים אך ורק באמצעות כוח המחשבה. יש אמני טלפתיה שיכולים לגרום לאדם להרגיש שמישהו אחר נוגע בהם מבלי שנוצר שום מגע מראש. כעת, אתם יודעים מה זה בעצם אומר אמן טלפתיה, כך שזהו הזמן לציין בפניכם את 3 היתרונות שיגרמו לכם להבין שאתם צריכים להזמין אמן טלפתיה ליום הולדת 60.

 

זוהי בחירה ייחודית

כדי להוכיח את היתרון הנוכחי, אנחנו נפתח בשאלה – מתי לאחרונה נכחתם ביום הולדת למבוגרים שנכח בו אמן טלפתיה? סביר להניח שעניתם בשלילה (ושרק מעטים מכם ענו בחיוב), פשוט בגלל שרק מביני עניין מזמינים אמן טלפתיה ליום הולדת 60. כשאתם בוחרים להזמין אמן טלפתיה, אתם בעצם גורמים לאורחים שלכם לנצור את האירוע לנצח. פשוט כי מדובר באירוע מיוחד ובלתי נשכח.

 

זהו מופע שמתאים לכל אחד

יש מי שחושבים שמתאים להזמין אמן טלפתיה ליום הולדת רק לילדים, אבל אין זה נכון כלל. אפשר ורצוי להזמין אמן טלפתיה ליום הולדת 60 בגלל שהאמנים מתאימים את המופע שלהם לכל אחד, להלן 2 פרמטרים שנלקחים בחשבון לפני שהאמן מגיע לאירוע שלכם:

  • גילאים – אמן טלפתיה תמיד שואל מה טווח הגילאים במקום. יש לו תכנית בסיסית והוא מוסיף אליה תכנים נוספים בהתאם לגיל. כך שאפשר להזמין אמן טלפתיה ליום הולדת 3 ועד 120.
  • אוכלוסיות – כפי שנכתב קודם לכן, אמן הטלפתיה מתאים את עצמו גם בהתאם לאופי האוכלוסייה. אלו למשל כמה סוגי אוכלוסיות שאמני טלפתיה מתאימים את עצמם אליהם כאשר הם מגיעים לאירוע שלהם:
  • אוכלוסייה דתית\חרדית – אמן טלפתיה שמופיע בפני קהל דתי ליום הולדת 60 מתאים את אופי המופע לאוכלוסייה הדתית. הוא משלב במופע מושגים שקשורים לדת, לשמירת השבת או הכשרות וכו'.
  • אוכלוסייה בעלת מוגבלויות – אמן טלפתיה שמגיע להופיע ביום הולדת 60 בפני קהל בעל מוגבלויות פיזיות יתאים את עצמו לקהל. אם יש למשל אנשים שמתניידים על כיסא גלגלים, הוא צפוי להגיע אליהם ולקיים את הטריקים והתרגילים מחוץ לבמה, כדי לאפשר להם לקחת חלק בתרגילים מבלי לעלות לבמה (שלא תמיד נגישה לכיסאות גלגלים).
  • אוכלוסייה כבדת שמיעה – במצבים שבהם אמן טלפתיה מוזמן להופיע ליום הולדת בפני אוכלוסייה כבדת שמעה (גם אם יש רק אדם אחד או שניים כאלו במופע) הוא יעשה כל שביכולתו כדי להגביר את עוצמת הקול כדי שכולם יוכלו לשמוע אותו באופן שווה.

 

האורחים שלכם ייהנו מאוד

סביר להניח שאתם כבר יודעים שאם אתם מזמינים את אמן הטלפתיה ליום ההולדת שלכם, לא רק אתם צפויים ליהנות מהמופע הייחודי, אלא גם האורחים שלכם.
אנו יכולים להעיד מניסיוננו האישי שהאורחים שלנו נהנו מאוד מהאירוע, כולם שיתפו פה אחד כי הם  יצאו מיום ההולדת כשהם אוחזים בבטן שכאבה להם מרוב צחוק, במובן החיובי כמובן. מדובר במופע מהנה שגורם לכל אחד ואחת בקהל לשכוח מצרות היום יום ולהתרכז לכמה רגעים בטריקים ובתרגילים שנראים בלתי אפשריים.
לסיכום סעיף זה, חשוב לציין שאחרי שתבחרו להזמין את אמן הטלפתיה ליום הולדת שלכם, אתם תיווכחו שכל אדם שייצא מהאירוע יברך אתכם על ההחלטה הנכונה והמדויקת הזו.

בהחלט, אפשר להזמין את האמן עד הבית. מדובר בטרנד שהתהווה במהלך תקופת הקורונה ותקף גם לימים אלו. שימוש לב, ברוב המקרים, בשיחה המקדימה עם האמן הנבחר, תתבקשו להכין כמה פריטים מראש. מדובר בדברים שיש בכל בית כמו נקודת חשמל זמינה, תאורה ובקבוק מים.

התשובה הזו אינדיווידואלית לכל אמן בנפרד. יש אמנים שיהיו מוכנים להופיע בפני קהל מצומצם שכולל עד 50 איש, בזמן שיש אמנים שישמחו להופיע בפני קהל גדול יותר. בכל אופן, כדי לדעת את התשובה לשאלה הזו, עליכם לפנות אל האמן שאתם רוצים להזמין ליום ההולדת ולברר מולו.

רצוי להזמין אמן טלפתיה שמגיע להופיע ליום הולדת 60 לשעות הערב או הבוקר. לא בטוח שהאמן יוכל להופיע בשעות הלילה המאוחרות (למקרה שאתם רוצים לערוך חגיגה עד שעות הבוקר)

ברוב המקרים כן (בדומה לשאר המשרות בשוק העבודה), אבל חשוב קודם כל לבדוק שאכן מדובר באמן שמוכן לעבוד בשבת. יש אמנים שבוחרים שלא לעבוד בסופי שבוע מבחינה עקרונית ויש מי ששומרים שבת, כך שכדאי לבדוק זאת מראש.

תוכן עניינים