אמן טלפתיה לאירועיים פרטיים

מארגני אירועים פרטיים, נתקלים לא פעם בתהייה שגורמת להם להשתתק ולמצוא את עצמם חסרי אונים. אם אתם בעצמכם ארגנתם או צפויים לארגן אירוע פרטי, סביר להניח שאתם יודעים במה מדובר. מדובר כמובן בבחירת תוכן מיוחד לאירוע שיגרום לאורחים ליהנות ולנצור את הרגע בזיכרון. בתקופה האחרונה, שמענו לא מעט על הזמנות של אמן טלפתיה לאירועים פרטיים ובחרנו לחקור את הנושא לעומק, כדי לבחון את ההזמנה של אמן זה לאירוע הבא שלנו. אם גם אתם רוצים לשמוע פרטים נוספים כדי לבחון את האפשרות, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן יוצג בפניכם כל המידע בנושא.

 

מה צריך לדעת אמן טלפתיה לאירועים פרטיים?

אמן טלפתיה טוב שמגיע לאירועים פרטיים צריך לדעת לבצע שינויים בשני היבטים. ההיבט הפיזי וההיבט המנטלי – מחשבתי. להלן פירוט אודות שני ההיבטים הללו:

 

ההיבט הפיזי

ההיבט הפיזי בא לידי ביטוי במצבים שבהם אמן הטלפתיה מזיז חפצים או מעלים אותם. יש גם אמנים שיודעים לגרום לחפצים שעשויים מחפצים קשיחים לשנות את מצב הצבירה לרגע ולשנות את צורתם. מצב שכזה, חשוב לציין, מתקיים ללא מגע וללא השפעה פיזית כלשהי.

 

ההיבט המנטלי – מחשבתי

ההיבט המנטלי – מחשבתי בא לידי ביטוי במצבים שבהם אמן הטלפתיה מצליח לשלוט בתחום המחשבה של הקהל. הדבר יבוא לידי ביטוי בתחומים הבאים:

  • קריאת מחשבות
  • גילוי שמות פרטיים ושמות משפחה
  • השפעה על תחושות ודמיון
  • חיזוי של מצבים שעתידים לקרות בהמשך וכו'

 

תרגילים שאמן טלפתיה לאירועים פרטיים יודע לבצע

אמן טלפתיה שמופיע באירועים פרטיים יודע לבצע תרגילים שכוללים את היכולות הבאות:

  • קריאת מחשבות
  • הימורים
  • ניבוי של תוצאות

 

האמן מבצע את התרגילים הללו בעזרת מיומנויות שונות שכוללות בין היתר את זריזות ידיים, קריאת שפת גוף, דמיון מודרך ועוד. אמן הטלפתיה הוא איש של במה, בעל אישיות מיוחדת וסוחפת. כזה שיכול לתקשר עם הקהל בקלות ולשתף אותו במהלך המופע בתרגילים שהוא מבצע. ראוי לציין כי אמן טלפתיה נתקל לא פעם במצבים שבהם הקהל מגיב בסקפטיות לגבי היכולות שלו במהלך ביצוע התרגילים. אמן טוב, יכול להוכיח לקהל שיש לו את היכולות הללו תוך שבירת גבול ההיגיון.

 

סוגי אירועים פרטיים שניתן להזמין אליהם אמן טלפתיה

אפשר להזמין אמן טלפתיה לאירועים פרטיים שונים. הסיבה לכך היא שהאמן יכול להתאים את עצמו בקלות לקהל ולאופי של האירוע, כך שבסופו של דבר כל הנוכחים צפויים לצאת מהאירוע עם חוויה בלתי נשכחת. להלן סוגים שונים של אירועים פרטיים שניתן להזמין אליהם אמן חושים:

 

יום הולדת

כפי שנכתב קודם לכן, אמן טלפתיה שמופיע באירועים פרטיים, יכול להתאים את עצמו בקלות לקהל. כך שאם אתם צפויים לקיים בקרוב חגיגות יום הולדת, בטח תשמחו לשמוע, שאתם יכולים להזמין את אמן הטלפתיה ליום הולדת לכל גיל. כלומר, אם ילד\ילדת היום הולדת חוגג 5,10,20,50 או 70, האמן יוכל להתאים את התוכן של האירוע לקהל.

 

חתונת כסף\זהב

חתונת כסף וזהב אלו אירועים פרטיים מרגשים ביותר שברוב המקרים, קשה מאוד למצוא אליהם אמן מתאים. אם אתם מתכננים לחגוג בקרוב את אחד מהאירועים הללו, אתם יכולים להיות בטוחים שאמן טלפתיה ישמח להופיע בפניכם.

 

מפגש משפחתי מצומצם או מורחב

לעיתים אנו מקיימים מפגשים משפחתיים מצומצמים או מורחבים, סתם בשביל לראות אחד את השני ולהתעדכן בפרטים חדשים. אירועים מסוג זה יכולים להתקיים בחגים, שבתות או סתם בימי חול. בכל אופן, חשוב לציין כי גם לאירועים פרטיים אלו, ניתן להזמין אמן טלפתיה.

 

פגישת מחזור

אם הפילו עליכם את התיק של ארגון והפקת פגישת המחזור של החבר'ה, אתם יכולים להזמין אמן טלפתיה לאירועים מיוחדים. רק תדאגו לבמה (מוגבהת או שלא) וכיסאות לקהל. הדבר כמובן נכון גם לשאר האירועים הפרטיים.

 

איך למצוא אמן טלפתיה לאירועים פרטיים עם ניסיון בתחום?

כשאתם מזמינים אמן טלפתיה לאירוע פרטי, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר באמן עם ניסיון בתחום. אמן שאין לו ניסיון, עלול להפגין חוסר ביטחון ולגרום ליושבים בקהל לפקפק ביכולות שלו ואפילו להשתעמם. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים אמן טלפתיה בעל ניסיון לאירועים פרטיים, אתם צריכים לנקוט באחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • לחפש ביקורות בגוגל – חיפוש מהיר בגוגל יוכל לגלות לכם אם מדובר באמן טלפתיה שיש לו ביקורות טובות או לא. כך תוכלו לבדוק אם יש לו ניסיון חיובי או שלילי בתחום.
  • לשאול חברים\מכרים וקולגות – בטוח יש לכם חבר, מכר או קולגה שהזמין לאחרונה אמן טלפתיה לאירוע פרטי שהוא קיים, כך שאתם יכולים פשוט לשאול ולשמוע המלצות על אמן עם ניסיון.
  • לבקש המלצות מהאמן הנבחר – תמיד אפשר לפנות אל האמן עצמו ולבקש ממנו מספר טלפון של לקוח לשעבר שיוכל לשתף אתכם בניסיון שלו.

ברוב המקרים, צריך שיהיו בקהל לפחות 10 מוזמנים, אבל הדבר משתנה בין אמן אחד לשני. כך שאם אתם מתכננים להזמין אמן טלפתיה לאירועים פרטיים שצפויים לכלול מספר מצומצם של מוזמנים, כדאי ליצור קשר קודם כל עם האמן וליידע אותו במספר המוזמנים הצפוי.

ניתן להזמין אמן טלפתיה לאירוע פרטי שהקהל בו בעל צביון דתי, אבל חשוב לציין שכדאי לבדוק תחילה שאמן הטלפתיה שהזמנתם לאירוע מכיר את הקהל ומתאים את המופע ואת התכנים שבו לאופי של הנוכחים. אתם לא רוצים לגלות במהלך המופע שהוא כולל מילים או תכנים שאינם הולמים.

בהחלט. מופעים של אמן טלפתיה מותאמים לגיל של היושבים בקהל. החל מילדים צעירים ועד מבוגרים וקשישים. כל אחד, בכל גיל, יכול ליהנות מהמופע.
בעת הזמנה של האמן לאירוע של ילדים, הוא מתאים את התכנים, התרגילים ואת השפה אל גיל הילדים.

כן, בהחלט. אחת היכולות החשובות ביותר של אמן טלפתיה היא קריאת מחשבות. כך שהאמן מבצע במהלך המופע תרגילים וטריקים שונים שבמהלכם, הוא מראה לקהל שיש לו את האפשרות לקרוא את המחשבות שלהם בתחומים שונים.

תוכן עניינים