אמן טלפתיה לאירועים עסקיים – כשאירוע ואשליה עושים אהבה

אירוע עסקי הוא אירוע מאתגר. מגוון האירועים העסקיים שחברות במשק הישראלי מקיימות, הולך וגדל ובהתאמה גם גודל האירועים והתקציב שלהם. בישראל של היום קיימות עשרות חברות להפקת אירועים, חברות שמעסיקות עשרות עובדים ומגלגלות מחזורים של עשרות מיליונים ויותר מכך. בנוסף לחברות ההפקה מסתובבים בענף עשרות רבות של מפיקי אירועים עצמאיים שגם הם יודעים היטב את העבודה. התחושה היא שהאורחים שמוזמנים בדרך כלל לאירועים העסקיים, כבר ראו וחוו הכל וזה הופך את הפקת האירוע העסקי הבא למאתגרת עד מאוד. אחד מכלי התוכן האהובים עלי, שבעזרתו פצחתי לא מעט אירועים מסוגים שונים הוא, אמן טלפתיה לאירועים עסקיים. בואו ננסה להתאים אמן טלפתיה לאופי האירוע.

 

אמן טלפתיה לאירועים עסקיים – לא כל אחד יתאים לכם

אם אתם עוסקים בהפקת אירועים דרך חברה גדולה או כעצמאים בשטח, אני מאמין שנתקלתם כבר באמן טלפתיה לאירועים עסקיים. אמני טלפתיה הם אנשים מיוחדים מאוד ואת חלקם ניתן לקטלג אפילו כמוזרים מאוד.

אבל, אם הם לא היו כאלה הם כנראה לא היו אמני טלפתיה. אמני קסמים באופן כללי חיים מציאות מקבילה למציאות אותה כולנו תופסים כחיים שלנו. אמני טלפתיה תמיד רואים משהו שהוא מעבר לתפיסה הכללית של מרבית בני האדם ובכך ייחודם.

אולם, מוכשר ככל שיהיה אמן טלפתיה זה או אחר, הוא לא בהכרח יתאים לכם כמפיקי אירועים וללקוחות שלכם. כדי לדעת איזה אמן טלפתיה יכול להתאים לכם, עליכם קודם כל להכיר את שתי הקבוצות המרכזיות בהן נמצאים אמנים אלה.

 

גמיש

אמני הטלפתיה הגמישים הם אמנים שיודעים, שעבודה באירועים עסקיים דורשת שיתוף פעולה מהצד שלהם, ושיתוף פעולה זה הוא קריטי להצלחת האירוע. אמנים אלה יסכימו לזוז ימינה ושמאלה מבסיס המופע המתוכנן שלהם שאתו הם רצים בדרך כלל.

אמן גמיש יפגוש אתכם לפני האירוע ויבצע יחד אתכם סיעור מוחות במטרה למצא רעיונות יצירתיים, שיהפכו את המופע למותאם לקהל ולחברה שמקיימת את האירוע. אלה אמנים מודעים, ללא אגו מנופח, כייף לעבוד אתם והם ללא ספק ישדרגו את האירוע שלכם.

 

הנוקשה

ההרגשה הראשונית שמתקבלת בפנים כשאומרים אמן נוקשה, היא של חוסר נוחות מסוימת אולם, אמן נוקשה הוא לא בהכרח אמן שלא תרצו לעבוד אתו, ויש מצב שהוא עשוי לספק לכם את הסחורה ובגדול.

צריך פשוט מאוד לדעת כיצד לעבוד עם אמן נוקשה. מה מאפיין אמן נוקשה ? אמן נוקשה יתקשה מאוד לשנות משהו בתוך המופע שלו. על פי רוב מדובר באמן מאוד מוכר בז'אנר ולכן, גם האגו מעט גדול.

למרות כל אלה לעיתים המופע של האמן הנוקשה כל כך טוב ומתאים לאירוע, ועם כיוונון ממש קטן שבסוף תצליחו לשכנע אותו לעשות, יהיה לכם מופע פשוט מושלם ולכן, אל תפסלו מיד אמן שאתם קולטים שהוא נוקשה כלפי המופע שלו.

 

אירועים עסקיים  – חשוב להכיר כל פורמט?

ישנן לא מעט סיבות לקיום אירוע עסקי ובשנים האחרונות, לנוכח הצלחתן המטאורית של מספר לא מבוטל של חברות היי – טק ישראליות, אנו נחשפים לאירועים שבעבר לא היו מתקיימים. להלן רשימה חלקית של אירועים עסקיים שמקובל לקיים בימים אלה –

  1. אירוע תודה לעובדים – אירוע שהמוזמנים אליו הם כל עובדי החברה ומטרתו, אמירת תודה של הנהלת החברה לתרומה הגדולה של עובדי החברה לחברה והצלחתה.
  2. חגיגת עשור לחברה – חברה חוגגת 10 או 20 שנה להיווסדה וההנהלה מחליטה לחגוג את העניין. המוזמנים לאירוע כזה יהיו עובדי החברה ומספר לקוחות נאמנים במיוחד של החברה.
  3. אירוע לקוחות וי איי פי – אירוע אליו יוזמנו כל הלקוחות הגדולים של החברה, במטרה לומר להם תודה על נאמנותם רבת השנים לחברה.
  4. מסיבת קיץ – ישנן חברות שבכל קיץ מקיימות מסיבת ענק אליה מוזמנים הלקוחות של החברה ועובדי החברה, במטרה להפגיש בין רוכש השירות ומי שמספק אותו.
  5. השקת מוצר וחשיפת מאזן – חברות גדולות מקיימות אירועי השקת מוצר או שירות חדש של החברה וכן, אירוע שבו החברה חושפת את המאזן השנתי שלה בשנה הקודמת.

 

אמן טלפתיה לאירועים עסקיים – השקת מוצר

אירועי השקה הם אירועים חשובים מאוד לתדמית והמוניטין של החברה. הם בדרך כלל אירועים מאוד מתוקשרים והרבה אנשים חשובים מוזמנים אליהם. בשונה מכל אירוע אחר, אירוע השקה דורש התאמה מושלמת בין המוצר או השירות אותו משיקה החברה, לבין התוכן האמנותי שיהיה באירוע.

אמן טלפתיה יכול מאוד להתאים לאירוע השקה מכיוון שהוא מסוגל לייצר התאמה מושלמת בין קסם מסוים למוצר או השירות. ברור שלאירוע כזה עדיף למצא אמן טלפתיה לאירועים עסקיים, שהוא גמיש ונכון לייצר מקסימום התאמות בין החומרים שלו לפואנטה של האירוע.

 

מסיבת קיץ – כמו שידוך

מסיבות קיץ של חברות גדולות, מטרתן לייצר מפגש בלתי אמצעי בין הלקוח למי שמספק לו את המוצר או השירות. לכן, המוזמנים לאירועים אלה הם מצד אחד לקוחות החברה ומצד שני, עובדי החברה.

מדובר באירועים רבי משתתפים, תקציבים גדולים ותוכן מגוון. דמיינו את אמן הטלפתיה לאירועים עסקיים שהזמנתם עומד על הבמה, מזמין מתנדב אחד שהוא לקוח ומולו, מתנדב שני שהוא עובד בחברה.

שניהם משתפים פעולה עם אמן הטלפתיה ובסופו של דבר, שידכה הבמה בין הלקוח לנותן השירות. זו בדיוק מטרת האירוע וזה בדיוק מה שאמן הטלפתיה יודע לעשות.

 

שופוני ללקוחות וי איי פי

תביאו את אמן הטלפתיה לאירועים עסקיים שהוא הכי מוכר, גדול וידוע. אגו מנופח וכל המניירות של אמן גדול ישחקו לטובתכם במקרה הזה. תראו ללקוחותיכם שלא חסכתם והבאתם להם את הטוב ביותר.

 

סיכום

אמן טלפתיה לאירועים עסקיים זה אחלה רעיון. בחרו תמיד את האמן המדויק לכם וההצלחה שלכם מובטחת.

תוכן עניינים