אמן טלפתיה לכל אירוע – כי זה פשוט עובד

אתם עומדים לפני הפקת אירוע חשוב? מרגישים שהאתגר הפעם קשה יותר מפעמים קודמות? אתם נלחצים כי התחושה שלכם שכולם כבר ראו ושמעו הכל? אני לגמרי מבין אתכם ומכיר את פרצי המחשבות הללו. אבל האם חשבתם שניתן לבסס אירוע על ליין אפ שמתאר רק רעיון ולא טיים ליין של אירוע כמקובל במחוזותינו? אולי אפשר לייצר אירוע מנצח שהעוגן המרכזי שלו הוא ששום דבר לא באמת ידוע מראש. אני מבקש להציע לכם לבחון הפקת אירוע מזווית חדשה לחלוטין, מנוגדת לכל מה שהכרתם בענף האירועים, כזאת שלוקחת אתכם מכל הבחינות לאקסטרים ועם זאת, מייצרת עבורכם את הפוטנציאל לסיים אירוע כשהאורחים פשוט נשארים פעורי פה ולא מבינים מה עבר עליהם. כדי להשיג את התוצאה הזאת אני ממליץ לכם על אמן טלפתיה לכל אירוע.

 

אמן טלפתיה לכל אירוע – כשהקהל הוא המופע

כיצד ניתן אם כך לייצר אירוע מושלם כשכמעט שום דבר לא מתוכנן מראש? מהם התנאים הבסיסיים שצריך לדאוג שיתקיימו כדי שאירוע כזה יקרה ויצליח? לשמחתכם המשאב המרכזי להצלחת אירוע לא מתוכנן שכזה, שבו הטיים ליין הוא מן דבר כללי ולא מדויק, הם האורחים שהגיעו. אמן טלפתיה לכל אירוע יבנה במקרה זה את המופע שלו על הקהל – הקהל הוא המופע.

 

אני יודע מה עשיתם בקיץ האחרון

אמן הטלפתיה שלכם יקדיש חלק נכבד מהמופע שלו לעבודה מול הקהל ברמת האני יודע עליכם הרבה מאוד דברים. אחד אחרי השני יעלו מתנדבים מהקהל ואמן הטלפתיה יגלה על כל אחד משהו אחר.

איך הוא יעשה זאת? באמצעות קריאת מחשבות, קריאת שפת גוף והמון עבודה בעיניים ומניפולציות מנטאליות. מדובר ברגעים מפתיעים, מצחיקים, כאלה שנצרבים בזיכרון מכיוון שהמוח לא מצליח להבין כיצד הדברים קורים.

 

נוגע לא נוגע

חלק נוסף במופע של אמן הטלפתיה לכל אירוע יהיה החלק שבו הוא יזמין שני מתנדבים במכה ואולי אף שלושה. האמן ייצר סיטואציות בהן נוצר שיתוף פעולה בלתי מוסבר, ממרחק, באמצעות נגיעה שלא נראית לעין כלומר – סוג של טלקינזיס ושליטה על המחשבות של המתנדבים. קטעים עוצרי נשימה, מצחיקים ויותר מהכל, בלתי ניתנים להסבר. חוויה מטורפת ומאולתרת במלואה.

 

משחקי אמת ושקר

אמן טלפתיה לכל אירוע משתמש גם בטכניקה מעניינת של משחקי אמת ושקר. אמן הטלפתיה לוקח מתנדב ומלמד אותו כיצד משקרים מבלי להתגלות. הקטע המצחיק, שהמתנדבים תמיד נופלים בפח והשקר מתגלה על ידי אמן הטלפתיה.

האמצעים העומדים לרשותו של האמן הם קראית מחשבות, קריאת שפת גוף, קריאת תגובות פנים ומניפולציות מנטאליות שהופכות חלק מהקטעים פשוט לקורעים מצחוק. השיא בקטעים אלה הוא בחלק שבו הקהל רואה דברים שהמתנדב לא יכול לראות ולפיכך, תגובות המתנדב להתרחשות הבימתית מצחיקות עד דמעות.

 

אמן טלפתיה לכל אירוע – חפשו את התכונות הבאות

בהגיעכם לחפש אמן טלפתיה לכל אירוע עליכם לדעת שישנם מספר מרכיבים קריטיים, שחייבים להיות חלק בלתי נפרד מדמותו של אמן הטלפתיה בו תבחרו. הרשימה הבאה מתארת את התכונות שעליכם לוודא שקיימות באמן הפוטנציאלי –

  1. כריזמה מתפרצת – אמן הטלפתיה חייב להיות בעל כריזמה שאי אפשר להתעלם ממנה, הוא חייב להיות אחד כזה שבדקות ספורות כובש את הקהל.
  2. טיפוס חלקלק על הבמה – וודאו שהאמן שלכם, כשהוא נמצא על הבמה מייצר תדמית של אדם חלקלק, מניפולטור, שאי אפשר לדעת מה אמת ומה שקר בדברים שהוא אומר. נוכל אבל, בקטע טוב, שהופך את המופע למצחיק ומתוחכם.
  3. אמן בעל יכולת אלתור ווירטואוזית – אמן הטלפתיה שלכם חייב להיות ווירטואוז של אלתורים מכיוון שליבת המופע שלו תהיה בנויה מאלתורים עם הקהל.
  4. איש של אנשים – שימו לב שמדובר באדם נחמד שכל אחד יכול להתחבר אליו, טוב לב שכזה. אלמנט זה הוא קריטי כשהמופע מבוסס על בני אדם.

 

מגיעים אל הלא נודע

במהלך השנים שלי כמפיק אירועים למדתי, ששיווק אירוע טרם ביצועו הוא אלמנט חשוב מאוד בהצלחתו של האירוע. כשהפקתי אמנותית למשל את חגיגות 20 השנה של חברת ממן משדה התעופה, בחרתי לשלוח לכל העובדים, שבועיים שלושה לפני האירוע, הזמנה בצורת כרטיס טיסה ועליה למטוס. נוסח ההזמנה היה כזה שמזמין אותם לטיסה ולא לאירוע.

הדבר יצר התלחששויות במסדרונות החברה והרבה מאוד סקרנות בקרב העובדים. אני מציע לכם להזמין את האורחים שלכם לאירוע בצורה נועזת. יצרו נרטיב מסתורי סביב אמן הטלפתיה לכל אירוע שהזמנתם, וספקו תחושה שאנשים מגיעים לאירוע שלוקח אותם אל הלא נודע.

 

מצלמה נסתרת

אני מבקש להציע לכם הצעה שתהפוך את האירוע שלכם לאירוע מתגלגל וכזה שנמשך גם אחרי שהוא בעצם הסתיים. הזמינו צלם או שניים עם ציוד צילום נסתר. במהלך כל הקטעים שמבצע אמן הטלפתיה באירוע יחד עם האורחים, צלמו במצלמה נסתרת או שתיים את ההתרחשויות. אני מבטיח לכם קטעים הורסים מצחוק שאותם ניתן להקרין במהלך האירוע או, לשלוח אותם לעובדים מספר ימים לאחר האירוע ובכך לייצר אפקט של אירוע מתמשך.

 

לצאת מהתבנית המוכרת

לסיכומו של דבר, אני למעשה מציע לכם לצאת לאירוע אחד לפחות מהתבנית המוכרת לכם כמפיקי אירועים, לייצר אירוע מסוג אחר, מאולתר, מסתורי, שמתבסס על אמן טלפתיה לכל אירוע, שעובד עם הקהל והקהל, הוא המופע.

תוכן עניינים