אמן טלפתיה לבתי ספר

כל רכז של בית ספר מוצא את עצמו משריין בתחילת השנה אמנים, מרצים ושלל מפעילים שיבואו להופיע במהלך שנת הלימודים בבית ספרם. בתקופה האחרונה, לא מעט רכזים מצאו את עצמם מחפשים אחר אמן טלפתיה לבתי ספר מכיוון שמדובר בהפעלה המבוקשת ביותר. בשורות הבאות תוכלו לקרוא את כל הפרטים אודות הזמנה של אמן זה, יינתנו לכם, הרכזים ועובדי הוראה, טיפים חשובים שיאפשרו לכם לבחור את אמן הטלפתיה המתאים והטוב ביותר לבית הספר שלכם.

 

חללים שבהם ניתן לערוך מופע של אמן טלפתיה לבתי ספר

ניתן לערוך מופע של אמן טלפתיה לבתי ספר בחללים סגורים או פתוחים. להלן פירוט מדויק אודות המקומות האפשריים לקיום המופע:

 

חללים סגורים

בכל בית ספר יש מגוון רחב של חללים סגורים שנמצאים בתוך המבנה של בית הספר או בסמוך אליו. במידה והחלטתם לקיים את המופע בתוך חלל סגור, ניתן לבחור באחד מהחללים הבאים, במידה ואלו קיימים בבית ספרכם:

  • כיתה גדולה – במידה והמופע צפוי להיערך אל מול מספר מועט של תלמידים, ניתן לקיים אותו בתוך כיתה גדולה שיכולה להכיל את  הקהל כולו. חשוב לשים לב שמדובר בכיתה שעומדת בתנאים הבאים: ניתן להעמיד בתוכנה במה, הקהל יכול לשבת בתוכנה בנוחות, לאמן יש מרחב
  • אולם ספורט – בכל בית ספר יש אולם ספורט. יש אולמות ללא כיסאות מובנים, כך שהקהל יכול לשבת על הרצפה או על כיסאות פלסטיק. בזמן שיש אולמות שקיימים בהם כיסאות מובנים. ניתן לבחור באחת מתוך שתי האפשרויות הללו לקיום המופע.
  • אודיטוריום – במידה ויש בבית הספר אודיטוריום, זו הבחירה הטובה ביותר, מכיוון שניתן לשבת בו בנוחות מבלי שאחד מהיושבים בקהל מסתיר לאחר.

 

חללים פתוחים

בכל בית ספר יש מגוון רחב של חללים פתוחים שניתן לקיים בהם את המופע. בעת קיום מופע בחללים מסוג זה, יש להכין מראש במה ואפשרויות חיבור לחשמל (למטרת הגברה). להלן כמה חללים פתוחים שניתן לערוך בהם את המופע:

  • מגרש ספורט – בעת בחירה במגרש ספורט, יש לבדוק שישנה סככה מעל, כדי לאפשר לאמן להעביר את המופע במקסימום נוחות ומבלי להתמודד עם השמש הקופחת.
  • רחבה בחצר – לכל בית ספר יש רחבה בחצר, זהו האזור שבו מתאפשר לתלמידים לשחק במשחקים חופשיים (תופסת, מסירות וכו'). בבחירה מסוג זה, חשוב גם כן לבדוק שיש סככה או הצללה כלשהי, מסיבה זהה לזו שנכתבה לעיל.

 

פרמטרים חשובים בבחירת אמן טלפתיה לבית ספר

בחירה של אמן טלפתיה שמגיע להופיע בבית ספר אינה עניין של מה בכך, האמן צריך לעמוד בפרמטרים הבאים:

  • ניסיון בעבודה עם ילדים – ילדים יכולים לעיתים לעורר מהומה ורעש בעקבות התלהבות מהמופע. האמן צריך לדעת להתנהל מולם באופן מתאים כדי להחזיר את הקשב שלהם למופע.
  • תעודת יושר – כל אמן או אורח שנכנס בשער בית הספר, צריך שתהיה לו תעודת יושר אותה ניתן להנפיק בכל תחנת משטרה.
  • שימוש בשפה ראויה – ראוי שאמן טלפתיה שמגיע להופיע בפני תלמידים ישתמש בשפה ראויה שמתאימה לילדים ובני נוער.

 

מציאת אמן טלפתיה מומלץ למופע בבית הספר

חשוב מאוד למצוא אמן טלפתיה מומלץ לבתי ספר. כל רכז ורכזת שאחראיים על מציאת אמן טלפתיה, רוצים להיות בטוחים שהם מזמינים אמן שעונה על הקריטריונים שנכתבו לעיל. כדי שמצב שכזה יבוא לידי ביטוי, יש לפעול בהתאם להצעות הבאות:

 

בירור מפה לאוזן

יש מי שיאמרו שמדובר באפשרות מיושנת למציאת אמן טלפתיה מומלץ. אנו סבורים כי זו האפשרות המתאימה ביותר כשמדובר בבחירה של אמן לבית ספר. אם בחרתם באפשרות זו, אתם יכולים לפנות אל הגורמים הבאים לבירור מעמיק:

  • מכרים
  • קולגות
  • קרובי משפחה
  • מנהלים של בתי ספר סמוכים ועוד

 

חיפוש אמן מומלץ ברחבי הרשת

אפשרות זו נחשבת למתקדמת יותר ובאמצעותה, ניתן להגיע אל מספר אמנים מומלצים. אם בחרתם באפשרות זו, אתם יכולים לערוך את אחד או יותר מהחיפושים הבאים:

  • חיפוש בגוגל (שם ניתן לקרוא ביקורות של לקוחות לשעבר של האמנים ולבדוק את הדירוג שניתן להם)
  • חיפוש באמצעות פרסום בקבוצת רכזי בית ספר בפייסבוק
  • חיפוש באמצעות הפרופיל האישי שלכם בפייסבוק וכו'

 

טווח הגילאים שניתן לקיים מולם הופעה של אמן טלפתיה בבית הספר

היתרון המשמעותי ביותר בעת הזמנה של אמן טלפתיה לבתי ספר זו העובדה שהאמן מתאים את עצמו ואת התכנים שלו לקהל. כך שבמהלך המופע, האמן מבצע תרגילים וטריקים שונים שיגרמו לכל היושבים בקהל, ללא יוצאי דופן, להיות מהופנטים. מופע של אמן טלפתיה יכול לסחוף אחריו תלמידי בית הספר היסודי ועד תלמידי תיכון. אם לא די בכך, אפילו צוות המורים, ההנהלה וכל הצוות החינוכי שבבית הספר, צפוי ליהנות מהמופע. פשוט בגלל שמדובר במופע שמתאים לכל טווח הגילאים.

כאשר מדובר בהופעה במקום סגור, יש לבדוק שהחיבורים לחשמל תקינים, כדי שניתן יהיה לחבר מערכת הגברה במקרה הצורך בנוסף לכך, חשוב לבדוק שהתאורה מעל הבמה עובדת, כדי שהקהל יוכל לראות את האמן בבירור. פרט לזה, ברוב המקרים, אין צורך בהכנות מיוחדות.

בדרך כלל, בעת הזמנה של אמן טלפתיה לבתי ספר, אין מגבלה של מספר תלמידים. חשוב לבדוק פשוט שהמקום הנבחר למופע, יכול להכיל את כל התלמידים ושיש מערכת הגברה שתאפשר גם למי מהם שיושבים רחוק, לשמוע את האמן במהלך המופע.

העלות עבור מופע של אמן טלפתיה לבתי ספר משתנה מאמן אחד לאחר. כדי לדעת את העלות המדויקת, יש לפנות אל האמן עצמו  ולברר מולו. שימו לב, העלות של המופע תואמת ברוב המקרים למקצועיות של האמן, כך שעדיף לשלם מעט יותר ולהיות בטוחים שבחרתם באמן מקצועי עם ניסיון בתחום.

משך המופע צפוי להיות בין שעה לשעתיים. בדומה לעלות המופע, גם משך המופע משתנה בין אמן אחד לאחר. לעיתים, יש צורך לדעת מהו משך המופע המדויק כדי לארגן את סדר היום ואת השיעורים בהתאם. במצב שכזה, מומלץ לפנות אל האמן הנבחר.

תוכן עניינים