אמן טלפתיה למופע בית ספר

כל תלמיד מחכה לרגע הזה שבו המורה תציין בפני הכיתה שהיום יתקיים מופע, הרצאה או הקרנה של סרט במקום אחד השיעורים שקבועים במערכת. הסיבה לכך ברורה, כל אחד רוצה לפעמים לצאת מהשגרה, במיוחד כשמדובר בשגרת לימודים. בשנים האחרונות, בתי הספר מוסיפים לשעות הלימודים לא מעט הרצאות ומופעים שיאפשרו לתלמידים קצת להתרענן משגרת היום יום השוחקת. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתדעו אודות ההופעה שכובשת בתי ספר רבים ברחבי הארץ. מדובר כמובן בהזמנה של אמן טלפתיה למופע בית ספר. אם גם אתם רוצים לשמוע על כך פרטים, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון.

 

תרגילים שאמן טלפתיה מבצע במהלך המופע

לאמן טלפתיה יש מגוון רחב של תרגילים שהוא מבצע בכל הופעה. מדובר בתרגילים שגורמים לקהל להידהם ולהישאר עם פה פעור מהיכולות המיוחדות שלו. להלן כמה תרגילים נפוצים שכל אמן טלפתיה מבצע במהלך המופע שלו:

 

טריקים עם קלפים

כל אמן טלפתיה שמגיע למופע בית ספר חייב שתהיה לו חפיסת קלפים בתיק. מדובר בחפיסה רגילה, כמו שיש לכל אחד מאתנו בבית. במהלך המופע, האמן מבצע תרגילים שונים עם הקלפים, כך שהוא גורם להם להיעלם או לצוץ ממקום לא צפוי וכו'.

 

קריאת מחשבות

אמן טלפתיה יודע להגיד מהו המספר שמשתתף מהקהל חשב עליו. הדבר נעשה כמובן באמצעות קריאת מחשבות בלבד וללא עריכת תיאום מראש.

 

טלפתיה

טלפתיה היא יכולת הכרחית עבור אמן טלפתיה, האמן משרה תחושות בקרב משתתפים מהקהל דרך משתתפים אחרים. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי באמצעות תחושה של מגע שאחד מהמשתתפים חש במקום מסוים כאשר אין לידו אף אחד.

 

אלמנטים חשובים שיבטיחו בחירה באמן טלפתיה מומלץ

בבחירה של כל בעל מקצוע (ובבחירה של אמן טלפתיה בפרט) יש צורך לערוך בירור מקיף כדי לבחון שמדובר באמן מומלץ. להלן 3 פרמטרים שעליכם לבדוק תחילה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים לבית הספר אמן איכותי.

  • מקצועיות – הפרמטר החשוב ביותר הוא המקצועיות. אמן טלפתיה צריך להיות מקצועי בתחום שלו. הקהל רוצה לראות תרגילים שונים שמבוצעים ברמה הגבוהה ביותר.
  • יכולת עמידה מול קהל – מיומנות חשובה מאוד עבור אמן טלפתיה היא יכולת עמידה מול קהל. אמן טלפתיה צריך לתקשר עם התלמידים, המורים ושאר הנוכחים בקהל במהלך המופע תוך הצגת התרגילים שלו כשהוא אסרטיבי ומלא בביטחון. כך מתאפשר לו לרתק את הנוכחים בקהל לאורך כל מופע.
  • יחס אדיב – אמן טלפתיה צריך להתייחס באופן הולם ובאדיבות כלפי התלמידים והיושבים בקהל, כך שחשוב מאוד לשים לב לכך מראש.

 

בחירת אמן טלפתיה מומלץ למופע בית ספר

בחירה של אמן טלפתיה אינה עניין של מה בכך. חשוב להיות בטוחים בכך שהמופע שצפוי להתקיים מול התלמידים יהיה איכותי. לכן יש לערוך בירור אודות אמן הטלפתיה מראש באמצעות חוות דעת, כך יתאפשר לברר פרטים אודות אמן הטלפתיה ולבחון האם הוא עונה על הפרמטרים שנכתבו קודם לכן. ניתן למצוא חוות דעת על אמן טלפתיה באמצעות הדרכים הבאות:

 

חיפוש ברחבי הרשת

חיפוש באמצעות הרשת יכול להניב תוצאות, כדי להגיע אליהן יש לערוך את אחד או יותר מהחיפושים הבאים

  • חיפוש בגוגל
  • פרסום בקבוצות פייסבוק
  • פרסום בפרופיל הפרטי בפייסבוק וכו'

 

חיפוש מפה לאוזן

בעת בחירה בחיפוש אחר אמן טלפתיה מפה לאוזן, ניתן לבדוק אל מול מנהלי בתי ספר אחרים בעיר או בקרבת מקום אודות אמני טלפתיה מומלצים שהוזמנו אליהם לאחרונה. לעיתים גם התלמידים עצמם יכולים לשתף על מופעים של אמני טלפתיה שהם נכחו בהם מכיוון אמני טלפתיה מופיעים לעיתים בבר מצוות, אירועים משפחתיים וכו'.

 

היתרונות בהזמנה של אמן טלפתיה למופע בית ספר

ישנם יתרונות רבים בהזמנה של אמן טלפתיה למופעים של בתי ספר. בטבלה הבאה ריכזנו עבורכם את 4 היתרונות הבולטים ביותר:

היתרון פירוט
1.      גיבוש הנוכחים בקהל לכל אמן טלפתיה שמגיע למופע בית ספר יש את היכולת לגבש את הנוכחים בקהל. הדבר בא לידי ביטוי במהלך קיום תרגילים וטריקים ייחודיים, במהלכם, כמה מתנדבים מהקהל לוקחים בהם חלק.
2.      חוויה ייחודית ובלתי נשכחת השתתפות במופע של אמן טלפתיה בבית ספר היא חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. היושבים בקהל צפויים לזכור את התרגילים ואת תוכן המופע לאורך זמן.
3.      התאמת המופע למספר הנוכחים בקהל אמן טלפתיה שמגיע להופיע בבית ספר יודע להתאים את המופע שלו לגודל האירוע. האמן יכול לבצע מופע שמתאים ל-50 נוכחים ועד ל-500 ויותר.
4.      התאמת המופע לגילאים השונים שבקהל אמן טלפתיה שמופיע בבתי ספר, יודע להתאים את התוכן של המופע שלו לכל הגילאים.
החל מילדים בגיל הגן ועד מבוגרים וקשישים.
במהלך המופע, האמן משוחח עם הקהל ומעלה תכנים ושיחות שנוגעים לעולמם של הנוכחים בקהל.

הופעה ממוצעת של אמן טלפתיה צפויה לארוך בין שעה לשעה וחצי. ראוי לציין כי כל אמן טלפתיה מופיע לזמן שונה. כך שאם אתם רוצים לתכנן את סדר היום של התלמידים באופן המדויק ביותר, כדאי שתבררו מול אמן הטלפתיה הנבחר לגבי משך המופע המדויק.

בדומה למשך המופע, העלות גם כן צפויה להשתנות מאמן אחד לאחר. כאשר ברוב המקרים, אמנים וותיקים ובעלי ניסיון בתחום עשויים לגבות מעט יותר מאשר אמנים חדשים. חשוב לדעת זאת, מכיוון שלעיתים עדיף לשלם קצת יותר ולהיות בטוחים שאתם מקבלים את המופע הטוב ביותר.

לעיתים, מפאת חוסר מקום ו\או בעקבות אילוצי הקורונה, יש צורך לבצע את המופע במקום פתוח. אמני הטלפתיה מודעים לכך, כך שניתן להזמין את האמן למופע בחצר בית הספר. רק צריך ליידע אותו מראש שמדובר בהופעה בחצר ולדאוג מראש לתאורה, שקעי חשמל, מקומות ישיבה נוחים ובמה.

בהחלט. היתרון המשמעותי ביותר בהופעה של אמן טלפתיה זו העובדה שהמופע מתאים לכל אדם באשר הוא (וגם בכל גיל כמובן). כך שניתן לערוך מופע מרכזי ולהזמין אליו את תלמידי היסודי והחטיבה כאחד בידיעה שכל התלמידים וצוות המורים וההנהלה ייהנו באופן זהה מהמופע.

תוכן עניינים