אמן טלפתיה לגיבוש צוות מורים

בשנים האחרונות, עלתה המודעות בקרב מנהלי בתי ספר רבים לכל נושא הגיבוש של הצוותים. עד לפני כמה שנים, מורים היו נפגשים אחד עם השני במסדרונות או בחדר המורים הצפוף. לאחרונה, יותר ויותר מנהלים מבינים שצריך לארגן מפגשי גיבוש לצוות המורים. הבעיה היא, שכולם רוצים לערוך מפגש גיבוש ייחודי ובלתי נשכח. אבל רק מעטים יודעים על האפשרויות המיוחדות באמת. בשורות הבאות נחשוף בפניכם פירוט אודות אפשרות מיוחדת במינה. מדובר בהזמנה של אמן טלפתיה לגיבוש צוות מורים, אירוע שנחשב בעיני רבים כיוצא דופן.

 

למה כדאי להזמין אמן טלפתיה לגיבוש צוות מורים?

ערכנו סקר קצר וספונטני שהשתתפו בו מורים שלקחו חלק בהופעת אמן טלפתיה לגיבוש של צוות מורים. אז התברר לנו שמדובר באירוע שנחשב לייחודי ויוצא דופן. כדי להעמיק בעניין, ביררנו מה זה בעצם אומר וריכזנו עבורכם כמה סיבות שיאפשרו גם לכם להבין את כל מה שעומד מאחורי המופע המיוחד:

 

זהו מפגש בלתי נשכח

המורים כולם ציינו בפנינו שמדובר באירוע שהם לא שוכחים. כולם נכחו בהופעה של אמן טלפתיה שהגיע לבית הספר לגיבוש צוות מורים והם זוכרים עד היום לפחות תרגיל או טריק אחד שהוא ביצע. עוד שמענו מהמורים, שלפעמים, כשהתלמידים שלהם חסרי סבלנות ומתקשים להקשיב, הם שואלים אותם אם ירצו לשמוע על טריק נוסף שבוצע על ידי האמן במהלך הערב. מסתבר שהתלמידים מחכים בציפייה, לשמוע בכל פעם מחדש אודות המופע. כך שהם מוכנים לעצור את הכול ולהקשיב למורה (מסתבר שלא רק לאמני טלפתיה יש טריקים, אלא גם למורים).

 

מאפשר גיבוש לכל צוות המורים

המורים הדגישו שההזמנה של האמן לערב גיבוש של הצוות גרם לראשונה, לכל המורים, להכיר אחד את השני. אמן הטלפתיה הציג במהלך המופע תרגילים שונים שגרמו ליושבים בקהל להכיר אחד את השני לעומק. ממורים מבודדים שהיו אומרים "שלום" יבש אחד לשני מידי בוקר, הם הפכו לקבוצה מגובשת. הגיבוש בא לידי ביטוי לא רק במופע, אלא תקופה ארוכה לאחר מכן. הנה כמה עובדות שנמסרו לנו, כדי שנבין איך הגיבוש בא לידי ביטוי:

  • ארוחות בוקר משותפות בחדר המורים
  • מפגשי צוות קבועים מידי חודש
  • חברויות חדשות שנוצרו

 

לאחר המופע של אמן הטלפתיה, חייהם המקצועיים והפרטיים של המורים השתנו מקצה לקצה. כך שכעת, אנחנו סוף סוף מבינים למה מציינים שמדובר באירוע בלתי נשכח.

 

התרגילים שאמן טלפתיה מבצע בערב לגיבוש צוות מורים

אמן טלפתיה שמגיע להופיע לגיבוש צוות מורים מבצע תרגילים שקשורים כמובן לטלפתיה. התרגילים הללו מתבצעים כאשר האמן מזמין אל הבמה מתנדב אחד או יותר שעליהם מוצגים התרגילים. להלן מספר תרגילים שכיחים שאמני טלפתיה נוהגים לבצע במופעי הגיבוש:

 

תרגיל טלפתיה שמציג פרטים אישיים אודות מתנדב מהקהל

אמן טלפתיה מזמין בדרך כלל מתנדב מהקהל ומבלי להכיר אותו מראש, הוא יודע לומר עליו רשימה ארוכה של פרטיו האישיים. להלן כמה מהם:

  • מספר ת.ז
  • שם פרטי ושם משפחה
  • כתובת
  • שמות בני המשפחה ואנשים קרובים2

 

תרגיל טלפתיה שמציג בפני הקהל מספר שחשבו עליו

ייתכן שאתם מכירים את התרגיל הנוכחי. מדובר בתרגיל שבו אמן הטלפתיה מבקש מהקהל לחשוב על מספר מסוים מבלי לומר לו. ברוב המקרים, מחכים לכל משתתף מהקהל, דף או לוח וטוש מתחת לכיסא. כך בעצם כל משתתף רושם את המספר על הדף או הלוח ורק לאחר זמן מה, אמן הטלפתיה שולף מפית עם המספר שמתגלה בהמשך כמספר שהקהל בחר מראש. שימו לב, בניגוד למופע קסמים. אין מדובר כאן בקסמים רגילים שנוגעים לזריזות ידיים או שיטות שונות שמאפשרות שליטה בחפצים. מדובר כאן בידע אמנותי על חושי שלא ניתן להסברה.

 

האם אמן הטלפתיה יכול להופיע בבית הספר?

ניתן להזמין אמן טלפתיה לגיבוש צוות מורים בבית הספר, אך כדי שלאמן יהיו את המרחבים והתנאים המתאימים לקיום המופע, צריכים להתקיים התנאים הבאים:

  • חלל גדול – אמן טלפתיה צריך שיהיה לו מרחב לקיום המופע, כך שחשוב לשים לב שנבחר חלל גדול, למשל: אולם ספורט, כיתה גדולה, אודיטוריום
  • חיבור למקור חשמל – לעיתים יש צורך בהגברה ותאורה, כך שחיבור לחשמל הינו הכרחי.
  • מקומות ישיבה נוחים לקהל – הנוכחים בקהל חייבים לשבת בנוחות, כך שיש לשים לב לכך שיש לכל אחד מהם מקום נוח לשבת בו.

 

תכונות אופי שקיימות אצל אמן טלפתיה שמופיע במפגש גיבוש צוות למורים

אמן טלפתיה שמגיע להופיע בפני צוות מורים הינו בעל תכונות מסוימות מאוד. התכונות הללו מאפשרות לו לקיים את המופע במקסימום הנאה עבור המשתתפים בקהל. להלן כמה תכונות אופי שניתן למצוא אצל אמן טלפתיה שמגיע להופיע בפני מורים במפגש גיבוש:

  • יכולת לגבש את הקהל
  • ביטחון עצמי
  • יכולת עמידה מול קהל
  • יכולת טלפתית (בלעדיה, המופע לא יכול להתקיים)

כידוע, הזמן הפנוי של מורים ואנשי חינוך הוא בדרך כלל, ימי חול המועד והחגים. אך חשוב לציין כי אמני טלפתיה מופיעים ברוב המקרים בשעות הערב. כדי לבדוק את המענה לתשובה זו, כדאי לברר מול אמן טלפתיה נבחר.

טווח הגילאים של המורים שיכולים להשתתף במופע נע בין 18 ל-120. מדובר בטווח גילאים רחב מאוד מהסיבה הברורה – המופע של אמן הטלפתיה מותאם לכל הגילאים. כך שמורים צעירים, מבוגרים וקשישים כאחד יכולים לקחת בו חלק וליהנות מהתרגילים הייחודיים והבלתי נשכחים שמבוצעים על ידי האמן.

ברוב המקרים כן. אמן טלפתיה צריך שתהיה לו את היכולת הבסיסית – לגבש את היושבים בקהל. זהו חלק בלתי נפרד מקיום המופע שלו. כך שאמן שמגיע להופיע בפני צוות מורים, צפוי להיות בעל ניסיון במפגשי גיבוש.

כן. במקרים שבהם מדובר בצוות מורים שמלמדים בבית ספר דתי יש אפשרות להזמין אמן טלפתיה דתי או בעל היכרות עם הדת. יש לבצע מראש הזמנה של אמן טלפתיה בעל צביון דתי לאומי שמתאים את תוכן המופע ליושבים בקהל.

תוכן עניינים