אמן טלפתיה ליום גיבוש

בחירה בהפעלה או הופעה ייחודית ליום גיבוש אינה עניין של מה בכך. הרי צריך לבחור בהפעלה או הופעה שיתאימו לכל אחד מהנוכחים. אם ארגנתם לאחרונה או בכלל, יום גיבוש, סביר להניח שאתם יודעים שקשה מאוד לארגן יום שכזה שגורם לכל הנוכחים להרגיש בנוח וליהנות ממנו. יצאנו לבדוק את האפשרות של הזמנת אמן טלפתיה ליום גיבוש ולבחון האם מדובר בהופעה שיכולה להתאים ליום גיבוש. בשורות הבאות תוכלו לקרוא את הממצאים שעלו במהלך הבירור המעמיק שערכנו בנושא.

 

רקע אודות בחירת אמן טלפתיה ליום גיבוש

אנחנו מוכרחים להודות שהמחשבה על הזמנה של אמן טלפתיה ליום גיבוש לא הייתה האפשרות הראשונה שצצה לנו בראש. חשבנו בהתחלה לבדוק פרטים על הופעה של זמר או סטנדאפיסט, אבל ככל שהעמקנו יותר בתחומים האלה, התברר לנו שהם לא מתאימים לכל העובדים. שכן, יש עובדים שנמצאים בשנת אבל ומקפידים שלא לשמוע מוזיקה בתקופה זו וכמובן שלא להיות קהל במופע סטנדאפ.

הפרטים על אמן טלפתיה הגיעו אלינו ממש במקרה, כשישבנו ברכבת, בדרך לעבודה ושמענו שני אנשים משתפים אדם נוסף שישב לצדם בהתלהבות ועם ברק בעיניים על המופע שהם נכחו בו ערב קודם לכן. ניגשנו אליהם ושאלנו אותם למה לדעתם כדאי לבחור דווקא באמן טלפתיה עבור יום גיבוש בחברה ושמענו מגוון רחב של סיבות. רוצים לדעת מהן? כדאי שתקראו את הפסקה הבאה.

 

אילו תרגילים מבצע אמן טלפתיה שמגיע ליום גיבוש?

אמן טלפתיה מבצע בדרך כלל תרגילי טלפתיה שבאמצעותם הוא יודע להגיד בקלות את הפרטים הבאים:

  1. מספרים שמתנדבים מהקהל בוחרים לחשוב עליהם באקראי
  2. קלפים שמתנדבים מהקהל בוחרים מתוך חבילת קלפים רגילה
  3. מחשבות של מתנדבים מהקהל שמגיעים אל הבמה
  4. כתובות, מספרי אשראי, שמות, מספרי טלפון וכו' של מתנדבים מהקהל

 

למה כדאי לבחור דווקא באמן טלפתיה ליום גיבוש?

כפי שציינו בפניכם קודם לכן, יש לא מעט סיבות לבחירה באמן טלפתיה, להלן כמה מהן:

בחירה באמן טלפתיה מתאימה לכל קהל יעד – כשאתם בוחרים להזמין אמן טלפתיה ליום גיבוש, אתם יכולים להיות בטוחים שזו הבחירה האולטימטיבית שמתאימה לכל קהל יעד באשר הוא. הרי לכם כמה קהלי יעד מגוונים שאמני טלפתיה יכולים להופיע בהם ולהתאים את עצמם למקום ולקהל. שימו לב שקהלים אלו כוללים לא רק גילאים שונים, אלא גם אוכלוסיות שונות.

  • יום גיבוש של חברה חרדית – כידוע, הקהל החרדי יכול לקחת חלק במופעים "מצונזרים". הכוונה למופעים שלא כוללים שימוש במילים גסות, ישיבה משותפת של נשים וגברים ועוד. הזמנה של אמן טלפתיה לאירוע שכזה מתאימה לקהל (בתנאי שמדובר באמן שמכיר את קהל היעד ומתאים את עצמו אליו).
  • יום גיבוש של כיתה בתיכון – אין דבר שבני נוער ישמחו יותר לראות מאשר אמן טלפתיה. זה השלב בחיים שבו כל אחד רוצה לדעת מה בני המין השני חושבים. אז מה יותר מתאים מלהזמין אמן שיכול לעשות זאת עבורם?
  • יום גיבוש של עובדי בנק – עובדי בנק נחשבים בדרך כלל לאנשים רציניים, כאלו שצריכים שיוצג בפניהם מופע מרשים במיוחד כדי שהם יוכלו לחוות התרגשות בעוצמה גבוהה. אמן טלפתיה שמגיע ליום גיבוש שכזה, יכול לגרום לכל העובדים להתרגש מבלי להתאמץ יותר מידי.

 

בחירה באמן טלפתיה מאפשרת לגבש את הקהל מבלי להתאמץ

יש מי שבוחרים לערוך יום גיבוש שכולל חלוקה של הקהל לקבוצות תוך הפעלה של משחקי גיבוש שונים. מדובר בבחירה שמביאה לתוצאות בסופו של דבר. אך יש מי שיראו בבחירה זו כ"מתאמצת". כלומר, לא מעט מהנוכחים בקהל מגיעים עם מחסום שמקשה עליהם להיפתח בפני השאר. כשמאפשרים לאמן טלפתיה להופיע בפני אותו הקהל, לא צריך להתאמץ בשביל להביא לגיבוש. האמן מביא לתוצאה הזו בקלות באמצעות הדרכים הבאות:

  • הזמנה של מספר מתנדבים לתרגילים שהוא מבצע על הבמה
  • מאפשר לנוכחים בקהל להשתתף בתרגילים שונים בזמן שהם ישובים במקומותיהם
  • האמן מדהים את הקהל וגורם לכל היושבים ביציע לדבר ביניהם ללא יוצא מן הכלל

 

אמן טלפתיה מומלץ

לפני שאתם בוחרים אמן אחרי שמצאתם פלייר על הרצפה או בתיבת הדואר של המשרד, כדאי שתדעו שבחירה של אמן טלפתיה היא אינה עניין של מה בכך. אתם צריכים לבדוק מראש שמדובר באמן שיש לו בין היתר את היכולות הבאות:

  • יכולת עמידה מול קהל – חשוב מאוד שתבררו שמדובר באמן שיש לו ביטחון מול קהל, זוהי התכונה הכי חשובה בהזמנה של אמן טלפתיה.
  • יכולת לבצע תרגילי טלפתיה – תתפלאו אולי לשמוע, אבל יש אמני טלפתיה שחושבים שיש להם את היכולת לבצע תרגילי טלפתיה ובהופעה מתברר שמדובר בתרגילים כושלים.
  • יחסי אנוש טובים – מדובר ביכולת שצריכה להיות לכל בעל מקצוע שעובד עם קהל, ובפרט לאמן טלפתיה. חשוב שתבדקו שמדובר באדם שמתנהג בכבוד כלפי הסובבים אותו.

בהחלט, יש אמני טלפתיה בעלי צביון חרדי או שיש להם רקע אודות הציבור החרדי והם מקיימים הופעות לימי גיבוש שמותאמים לציבור החרדי. בהופעות מסוג זה, אמן הטלפתיה פונה אל הקהל בשפה המתאימה לו ומבצע תרגילים מסוימים תוך התחשבות בהגבלות שקיימות בקרב ציבור זה.

כן, אמן טלפתיה מגיע ליום הגיבוש עם כל הציוד הדרוש לו. כך שהוא יכול להגיע אל החברה ולהופיע בחדר אירועים, אולם או כל מקום אחר שיש בו קהל שיושב בנוחות ומוכן לצחוק בקולי קולות, להיות מופתע ופשוט ליהנות מערב מיוחד ובלתי נשכח.

אמן טלפתיה צריך שיהיה לו קודם כל את היכולת לעמוד מול קהל בביטחון. בנוסף לכך, הוא צריך שתהיה לו יכולת טובה לתקשר עם אנשים, מכיוון שהוא צפוי לקרוא לנוכחים מהקהל כדי שאלה ישתתפו ויהוו חלק פעיל.

יש מגוון רחב של תרגילים, כאשר המוכר ביותר שבהם הוא תרגיל טלפתיה שבמהלכו האמן מזמין אדם אקראי מהקהל והוא (האמן) מציג בפניו את התאריך שבו אותו אדם נולד, מספר כרטיס האשראי שלו ושם של קרובי משפחה שלו וכל זאת, מבלי שיש לו היכרות מוקדמת איתו.

תוכן עניינים