אמן טלפתיה למסיבת רווקות

אם הגעתן לכאן, סביר להניח שהכלה שלחה אתכן. יכול להיות שאתן צריכות לארגן מסיבת רווקות לחברה הכי טובה שלכן ואתן לא יודעות מאיפה להתחיל. תוהות איך אנחנו יודעים זאת? פשוט כי אתן לא לבד. מידי יום, מלוות של הכלה נשלחות לחפש אחר מפעילים ייחודיים. בתקופה האחרונה, ישנה תופעה שבה בנות בוחרות להזמין אמן טלפתיה למסיבת רווקות מסיבות שונות. רוצות לדעת פרטים נוספים אודות התופעה? מתלבטות אם להזמין אמן טלפתיה למסיבה? כדאי שתקראו את השורות הבאות ולאחריהן, תחליטו אם האפשרות הזו מתאימה לכן.

 

אילו תכונות צריכות להיות אצל אמן טלפתיה שמגיע למסיבת רווקות?

אמן טלפתיה שמגיע להופיע בפני בנות במסיבת רווקות צריך שיהיו לו כמה תכונות חשובות (מעבר לתכונות שצריכות להיות לאמן טלפתיה באופן כללי. בחרנו לפרט בפניכם תחילה את התכונות המותאמות למסיבת רווקות, להלן כמה מהן.

 

גמישות

במופעים של אמן טלפתיה (ומופעים אחרים באופן כללי) בדרך כלל יש סדר בקהל. זה ידוע שהקהל יושב במקומו וצופה בהופעה. כשמדובר בהופעה של אמן טלפתיה שמגיע למסיבת רווקות, המצב עשוי להיות קצת אחרת. הקהל במופע זה צפוי להיות שיכור והתגובות עשויות להיות בהתאם. כך שאמן החושים צריך להראות גמישות ובמידת הצורך, להתאים את המופע לקהל היעד.

 

סבלנות

בהמשך לסעיף שנכתב קודם לכן, אמן הטלפתיה צריך שתהיה לו הרבה סבלנות כשהוא מופיע בפני מסיבות רווקות. האווירה והאנרגיות שבאות לידי ביטוי באירוע שכזה הן שונות לחלוטין מהופעה בפני אנשי עסקים או ילדות בת מצווה למשל.

 

הומור, הרבה הומור

אחד הדברים שקיימים בכל מסיבת רווקות זה הומור. אמן טלפתיה צריך להיות בעל הומור. אמן טלפתיה שמופיע בפני נשים במסיבת רווקות, צריך להיות בעל הומור כפול ומכופל. הוא צריך "להכניס את עצמו" לאנרגיות הקיימות במסיבה ולהתאים את המופע לאנרגיות אלו. מדובר בתכונה מיוחדת. בנוסף לכך, אמן טלפתיה צריך שיהיו לו את התכונות הבסיסיות הבאות:

  • יחסי אנוש טובים
  • יכולת לבצע קריאת מחשבות
  • זריזות ידיים וכו'

 

היתרונות בהזמנת אמן טלפתיה למסיבת רווקות

הזמנה של אמן טלפתיה שמגיע להופיע בפני בנות במסיבת רווקות כוללת מגוון רחב של יתרונות, להלן כמה מהנבחרים שבהם:

 

מופע ייחודי

מופע של אמן טלפתיה שמגיע למסיבת רווקות הינו ייחודי ביותר. אם תחשבו לרגע על המפעילים שהגיעו למסיבת הרווקות האחרונה שהייתן בה, או על זו שהייתה לפניה, סביר להניח שמדובר בהפעלות בנאליות. לעומת זאת, אמן טלפתיה מעביר תרגילים וטריקים מיוחדים שגורמים לבנות בקהל להרים את הלסת מהרצפה מרוב הלם.

 

מופע מגבש

אחת הסיבות העיקריות שבעקבותיה בנות חוששות להגיע למסיבת רווקות זו העובדה שהן אינן מכירות את הבנות האחרות שצפויות להיות באירוע. מהבחינה הזו, הופעה של אמן טלפתיה היא יתרון משמעותי. האמן מבצע תרגילים שונים שבמהלכם הוא מערב את הקהל ומביא לגיבוש בין הבנות. הדבר בא לידי ביטוי באופן ספונטני וזורם.

 

מופע מצחיק

אמני טלפתיה כפי שציינו קודם לכן, חייבים שיהיה להם הומור. כך שניתן להסיק מכך, שמופעים של אמני טלפתיה הם מופעים שמשלבים הומור וגורמים לקהל להחזיק את הבטן שלעיתים כואבת מרוב צחוק.

 

פרטים שחשוב שיהיו באולם\חלל שאליו מוזמן אמן הטלפתיה

זה הרי ידוע שישנה תחרות סמויה בכל הנוגע למקומות החגיגה של מסיבת רווקות. אם ניתן היה לחגוג על הירח, סביר להניח שהיו שם כמה מסיבות יוקרתיות עד היום. בכל אופן, אמן טלפתיה שמגיע למסיבת רווקות צריך שיהיו בו את הפרטים הבאים כדי שניתן יהיה לקיים את ההופעה:

 

  • במה או מרחב פתוח – במה או מרחב פתוח שעליו הוא יכול לעמוד ולהציג את המופע
  • חיבור לחשמל – מקום המופע צריך להיות כזה שמאפשר חיבור לחשמל שמאפשר להשתמש בציוד הגברה
  • מושבים נוחים לקהל – המופע צפוי לארוך זמן מה. כך שחשוב שהקהל יוכל לשבת בנוחות. הקהל יכול לשבת בריהוט גן, ריהוט זולה, כיסאות פלסטיק וכו'. העיקר שיוכל לשבת בנוחות וליהנות מהמופע.

 

איך אפשר למצוא אמן טלפתיה מומלץ למסיבת רווקות?

ניתן למצוא אמן טלפתיה מומלץ באמצעות הרשת. להלן כמה אפשרויות זמינות למציאת אמן טלפתיה מומלץ למסיבת רווקות:

  • באמצעות פרסום פוסט בקבוצת פייסבוק מתאימה – יש לא מעט קבוצות פייסבוק שפתוחות אך ורק בפני נשים. שם ניתן לפרסם פוסט ולשאול מי מכירה אמן טלפתיה מומלץ שמופיע במסיבת רווקות.
  • באמצעות פרסום פוסט בפרופיל האישי – אם אתן מעדיפות לפרסם פוסט בפני הקרובים שלכם בלבד, אתן יכולות לפרסם פוסט בפרופיל האישי בפייסבוק ולשמוע מפי הקרובים אליכם המלצות ממקור ראשון
  • באמצעות גוגל – הדרך הנפוצה ביותר היא דרך גוגל שמאפשרת לכן לקרוא ביקורות ודירוגים אודות אמני טלפתיה שהופיע במסיבת רווקות בעבר. זו הדרך שמתאימה עבור מי מכן שמעדיפה לערוך חיפוש אישי, מבלי שכל החברים בפייסבוק ידעו על כך.

אמני טלפתיה שבוחרים להופיע במסיבת רווקות יודעים שמדובר בדרך כלל בשעות משתנות. אם בדרך כלל, במופעים, אמני טלפתיה מופיעים בשעות הערב. בכל הנוגע למסיבת רווקות, יש שעות משתנות. כך שסביר להניח שאמן טלפתיה יוכל להופיע ביום שישי וכדאי לבדוק זאת באופן ישיר אל מול האמן מראש.

העלות של מופע טלפתיה משתנה מאמן לאמן. יש מגוון פרמטרים שקובעים את המחיר. בכל אופן, חשוב שתדעו שהמחיר הוא לא פקטור בכל הנוגע למופע שכזה. מדובר במופע ייחודי ששווה לשלם עליו. אם לא די בכך, התשלום מתחלק בין מספר רב של נשים (בניגוד לאירועים פרטיים, בהם מארגן האירוע משלם את מלוא הסכום). כך שהתשלום צפוי להיות הגון.

צריך קודם כל להחליט על אזור מסוים בארץ שבו אתן מתכננות לערוך את המסיבה. לאחר מכן, יש לחפש אמן טלפתיה שעובד בסביבה. סביר להניח שאמן טלפתיה שגר באילת לא יבוא להופיע בקרית שמונה. כך שכדאי לבדוק זאת מראש ולהתאים את האמן לפי המיקום שלכן.

מבדיקה קצרה שערכנו בנושא, לא מצאנו אמניות טלפתיה שמופיעות במסיבות רווקות. אם חשוב לכן שהמציגה תהיה בחורה בלבד, כדאי לבדוק זאת בפורומים של אמני חושים.

תוכן עניינים