אמן טלפתיה לערב צוות

נבחרתם להיות המפיקים של ערב הצוות הבא של מקום העבודה שלכם? רגע לפני שתתלבטו לגבי הכיבוד, מיקום האירוע וכו', אתם צריכים להחליט לגבי העניין החשוב ביותר – האמן שיהיה מסמר הערב. ערכנו בירור מול חברות רבות וגילינו שבתקופה האחרונה, במקומות רבים בוחרים להזמין אמן טלפתיה לערבי צוות. יצאנו לשטח כדי לבדוק מה עומד מאחורי הבחירה הזו, כך שבשורות הבאות נפרט עבורכם את כל הממצאים שאספנו ואנו מאמינים שחשוב שתדעו בנוגע להזמנה של אמן טלפתיה לערב צוות.

 

רקע אודות הזמנה של אמן טלפתיה לערב צוות

רגע לפני שנציין בפניכם את הממצאים שאספנו כשיצאנו לשטח, חשוב לנו לציין בפניכם כמה פרטים:

  • העברה מפה לאוזן – מסתבר שהבחירה באמן טלפתיה עוברת מפה לאוזן. עובדי החברות שאתם דיברנו ציינו בפנינו שהם שמעו במקרה מחברים שעובדים בחברה אחרת על אמן טלפתיה שהגיע להופיע בפניהם לערב צוות ומשם הכול התגלגל. כך שבסופו של דבר, אותו אמן עובר מחברה לחברה בעקבות המלצות שעוברות בין העובדים.
  • האמן מגיע עד מקום העבודה – האמן מגיע עד מקום העבודה ואין צורך להגיע במיוחד לאולם מופעים. כך שאם מדובר בחברה שיש לה אולם או חדר אירועים, ניתן לקיים את המופע באחד מהם.
  • יש אמנים שמותאמים לציבורים שונים – עובד מחברה חרדית סיפר לנו שבעת ארגון ערב צוות, יש צורך להזמין אמן שמותאם לקהל. לכן, הם הזמינו אמן טלפתיה שמותאם לציבור החרדי. התברר לנו בהמשך שיש אמני טלפתיה שמתאימים את התוכן שלהם לקהלים שונים. אלו 3 עובדות חשובות שהיה חשוב לנו לפתוח איתן את המדריך.

 

אמן טלפתיה עורך גיבוש לצוות העובדים

מנהלי צוותים משקיעים בדרך כלל כספים רבים מהתקציב כדי לקדם אירועים שיאפשרו לצוות העובדים להכיר אחד את השני לעומק ולהביא לגיבוש של הקבוצה. התברר לנו שלא צריך להשקיע כל כך הרבה בשביל לערוך ערב גיבוש שכזה, מכיוון שהזמנה של אמן טלפתיה לערב צוות זו בחירה שיש מאחוריה מחשבה מעמיקה. מכיוון, שמסתבר, שאמני טלפתיה עורכים גיבוש לצוות העובדים במהלך ההופעה. כך שמדובר ב- "2 ציפורים במכה" כמו שנהוג לומר. כלומר, העובדים לא רק נהנים מערב חוויתי, אלא גם מתאפשר להם להכיר אחד את השני לעומק.

 

אמן טלפתיה מבצע תרגילים מהפנטים

אמן טלפתיה שמגיע כדי להופיע לערב צוות, מבצע מגוון רחב של תרגילים מהפנטים מסגנונות שונים. מדובר בתרגילים שנוגעים לתחומים הבאים:

  • תרגילים פסיכולוגיים
  • תרגילי פסיכולוגיה קבוצתית
  • תרגילי זיכרון וכו'

 

כשיצאנו לשטח, ערכנו בירור מקיף כדי לשמוע מקרוב מהם התרגילים המרשימים ביותר שאמני טלפתיה מבצעים על הבמות במהלך ערבי צוות. מסתבר שיש 2 תרגילים מוכרים שחוזרים על עצמם ומרשימים את הקהל בכל פעם מחדש. להלן פרטים אודותיהם:

 

טלפתיה וגילוי פרטים אישיים

זהו תרגיל שבמהלכו, האמן מזמין אדם מהקהל ומציג בפניו רשימה של פרטים אישיים אודותיו. כלומר, האמן יכול להזמין באקראי, במהלך ערב צוות של עובדי חברת מזון כלשהי את אחד מהעובדים ולציין בפניו את הפרטים הבאים:

  • מספר חשבון הבנק שלו
  • מספר הטלפון הנייד שלו
  • תאריך הלידה\תאריך החתונה שלו
  • שמות של אנשים שקרובים אליו ועד

 

טלפתיה וגילוי מספר או צורה

התרגיל השני שנפוץ בקרב אמני טלפתיה שמופיעים בערבי צוות הוא תרגיל טלפתיה שבמהלכו, האמן יודע מהו המספר או צורה מסוימת שנבחרו ברוב קולות על ידי הקהל. אתם תוהים מה זה בעצם אומר? הכוונה למצב שבו האמן מבקש ממספר רב של אנשים (כל מי שיושב בקהל) לבחור מספר מסוים ולכתוב אותו על דף מבלי שהוא (האמן) יראה. לאחר כמה רגעים, האמן יודע להגיד את המספר שבו בחרו כל היושבים בקהל. מדובר בתרגיל שגורם לאנשים רבים לשמוט לסתות, אנחנו מודים שגם אנחנו היינו מגיבים כך אם היינו נוכחים בערב צוות שכזה.

 

אמן טלפתיה יגרום לכם לרגע לשכוח מהעבודה

תדמיינו רגע את הסיטואציה הבאה: יום ראשון, השעה 11:00 בבוקר, אתם מסתכלים על ערימת המסמכים שמחכה לטיפולכם ואתם רק רוצים לקום וללכת הביתה, לשתות קוקטייל ולשכוח מכל המטלות שלא הספקתם לסיים. מכירים את התחושה הזו? אתם לא לבד. עובדים רבים "סוחבים" איתם מחשבות על מקום העבודה ומשימות שהם לא סיימו. מסתבר שיש לכך פתרון – אמן טלפתיה.

האמן מסוגל לגרום לעובדים לשכוח מהעבודה למשך דקות ארוכות. העובדים שעימם דיברנו ציינו שבמהלך הצפייה במופע הם היו מהופנטים ששכחו לרגע מהעבודה שלהם. הם שכחו אפילו מערמות הניירת שמחכות להם במשרד ומטרידות אותם כבר תקופה. עוד ציינו העובדים שהמופע שינה את האווירה וגרם לכל צוות העובדים לצאת מהשגרה ולהרגיש שהמופע שבר את הקרח ואיחד בין כולם. אלו היו הממצאים שריכזנו עבורכם מהיציאה הקטנה שלנו לשטח, כעת אנחנו מחכים שהמעסיק שלנו יקרא את השורות האלה ויבין שאנחנו מחכים לרגע שבו הוא יזמין אמן טלפתיה לערב צוות הבא שלנו. מי יודע, אולי החלום שלנו יתגשם.

בהחלט. כל עוד יש לכם במקום העבודה אולם או חדר גדול מספיק שיכול להכיל את כל העובדים ומאפשר גם מקום פנוי שבו יוכל לשבת האמן, אז בהחלט ניתן להזמין את האמן לשם. אם אינכם בטוחים שקיים מספיק מקום, תמיד ניתן להתייעץ עם האמן בטלפון.

ברוב המקרים, המופעים של אמני טלפתיה מתקיימים בשעות הערב, כך שסביר להניח שלא תהיה בעיה. בכל אופן, כשתיצרו קשר עם האמן כדי לברר עמו פרטים כלליים אודות המופע, אפשר לתאם מולו תאריך שבו הוא יכול להופיע בפניכם בשעות הערב.

התשלום משתנה מאמן לאמן והוא מורכב ממשתנים שונים (משך המופע, מיקום האירוע וכו').
אם הוקצב לכם תשלום מסוים מטעם החברה, אתם יכולים לערוך סקר שוק ולבדוק מיהו האמן שמציע לכם את התשלום שעולה בקנה אחד עם התקציב שלכם.

אפשר להזמין אמן טלפתיה כאשר יש מינימום של 10 אנשים. כך תהיה לאמן אפשרות להזמין כמה אנשים לבמה ולערוך ביניכם אינטראקציה. עדיף כמובן, אם אפשר, שיהיה מספר רב יותר של אנשים. אבל 10 זהו המספר המינימלי.

תוכן עניינים