מנטליסט לאירועים במגזר הדתי

אם גם אתם מחפשים דרך לגוון את האירועים שלכם ולצרוך תרבות מרגשת ושונה – הגיע הזמן שתזמינו מופע של מנטליסט! בטוח כבר עלתה לכם המחשבה שקריאת מחשבות זו עבודה זרה וזה נוגד את הדת, אבל היום כבר יש מנטליסטים מהמגזר הדתי שמתאימים את עצמם לרוח המגזר. מופע של מנטליסט יכול להתאים למגוון אירועים – ימי הולדת, בר מצוות, בת מצוות, חגים ועוד. רוצים לשמוע יותר? הכל בכתבה הבאה. אנו מבטיחים לכם מופע בלתי נשכח עם מנטליסט לציבור הדתי!

 

מה היתרונות של מנטליסט?

  1. חיבור משפחתי – המשפחה הא ערך חשוב ביהדות, אם אתם מחפשים בילויים חדשים לחגים ולחופשות, הזמינו מופע של מנטליסט לחגים כמו חול המועד סוכות. חגים הם הזדמנות להתקרב אחד לשני וליהנות מזמן איכות משפחתי. החוויות שהכי מחברות בין חברי המשפחה הן אירועים חד פעמיים, מצחיקים, מפתיעים ומהנים. אמן טלפתיה למגזר הדתי יעניק לכם חוויה משמחת ומגבשת.
  2. להתרגש ולגלות עולמות חדשים – מופע של מנטליסט זה חוויה של פעם בחיים! הקהל אחוז תדהמה, הלם ופליאה לאורך כל המופע. המנטליסט יראה לכם דברים שלא תאמינו שהם אפשריים!
  3. מנטליסט יכול להוסיף למופע שלו מה שתבקשו, אם האירוע נחגג לכבוד משהו מסוים, כמו בת מצווה, תוכלו לבקש ממנו להתייחס לכלת האירוע באופן מיוחד.

 

מה היתרון של מנטליסט על קוסם?

רובינו לא יודעים מה ההבדל בין קוסם למנטליסט. קוסם, כשמו כן הוא, מתעסק בקסמים. מה זה קסמים? טריקים שיוצרים פעולות שנראות לא מציאותיות, כמו ארנב שנשלף מהכובע. לעומת זאת, אמן טלפתיה עושה פעולות שונות על התודעה של הקהל שלו ומפתיע את כולם במצבים שחוצים את גבולות ההיגיון.

למשל, במופע טלפתיה האמן יכול לקרוא למשהו מהקהל ולבקש ממנו לספור עד עשר. כשהנציג ינסה לספור, האמן "ישתלט" לו על הזיכרון והוא פשוט לא יזכור את סדר המספרים.

באותו הרגע הקהל יתמלא בתדהמה גדולה – איך אדם מבוגר לא יודע לספור?!. התחושות המלוות כל אחד לאורך מופע שכזה הן עוצמתיות ומסקרנות הרבה יותר ממופע של קוסם. חשוב לציין כי גם המנטליסט עושה טריקים ואין לו כוחות להשפיע על התודעה באמת.

 

כסף ואיכות

אנשים בחברה המודרנית מנסים להחצין את היכולות הכלכליות שלהם, אל תלכו בדרך הזו. בעולם של המנטליסטים, גובה המחיר לא בהכרח מעיד על האיכות. בחרו את המנטליסט לאירועים במגזר הדתי לפי היכולות שלו ולא לפי המחיר שהוא מבקש. לעיתים מנטליסט מדהים לוקח מחיר צנוע משיקולים ושנים, חשוב לזכור זאת.

 

אירוע עסקי בלתי נשכח עם מנטליסט לאירועים במגזר הדתי

חשוב להראות לעובדים בחברות שונות כי הם מוערכים. במשך כל יום הם עובדים קשה, מחכים למשכורת ולא זוכים ליחס נעים בדרך כלל. עובד שמרגיש שלא מתחשבים בו הופך לעובד חסר מוטיבציה ואוסף תלונות רבות על המעסיקים שלו.

אם אתם רוצים לשמור על העסק שלכם מצליח עליכם לדאוג לימי כיף והטבות שונות לעובדים. בחברות רבות יש עובדים מהמגזר הדתי, ורצוי שהפעילות תותאם גם להם. יום הכיף הכי טוב יהיה עם מופע של מנטליסט למגזר הדתי! המופע יבדר את העובדים, יגבש ביניהם ויצור אווירה טובה בעבודה לאחר מכן, מומלץ!

 

טיפים שיעזרו לכם לבחור מנטליסט לאירועים במגזר הדתי

  1. בדקו היטב כי המנטליסט למגזר הדתי בקיא בככלי ההלכה – מבחינת הלבוש, השפה וכדומה. לפעמים יש מנטליסטים לחילונים שמתאימים את עצמם והם עלולים לטעות בשגגה, בדקו הכל היטב מראש.
  2. לכל אמן טלפתיה יש אתר אינטרנט עם סרטונים ותמונות שמשקפות את אופי המופע שלו. האמצעות הסרטונים תוכלו לבחון את איכות המופע ואת ההתאמה שלו לטווח הגילאים של המשפחה שלכם.
  3. מיקום – בדקו איפה האמן הטלפתיה גר ולהיכן הוא יכול להגיע. עדיף להימנע מבחירה באמן שגר רחוק כיוון שתצטרכו לשלם לו על הדלק.
  4. מחיר – החליטו מה התקציב שלכם וחפשו מנטליסט שמחיר המופע שלו תואם לתקציב שלכם פחות או יותר.
  5. כמו בכל דבר, הכי חשוב לקבל המלצות של הלקוחות הקודמים של אמן הטלפתיה. נסו לברר עם לקוחות קודמים על איכות המופע ועל סגנונו, כך תוכלו לדעת אם הוא תואם את רצונכם.
  6. במגזר הדתי חשוב להדגיש כי המנטליסט משתמש בטריקים ומה שהוא עושה אינו אמתי. החשיבות היא גדולה כיוון שיש איסור ללכת למכשפים.

 

דברים שחשוב לשים לב אליהם

  1. חשבו על אורך המופע שיתאים לקהל שלכם. מופע עם הרבה ילדים צריך להיות קצר יחסית. לעומת זאת מופע לנערים יכול להתארך. נסו למצוא את האיזון והתייעצו עם המנטליסט למגזר הדתי.
  2. אם יש לכם פעלולים מסוימים שאתם מעוניינים שהאמן יעשה, בקשו זאת מראש. אתם משלמים על המופע וזכותכם לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים.
  3. אם עברית היא לא שפת האם שלכם והייתם מעדיפים מופע באנגלית, ברוסית, בספרדית או בכל שפה אחרת – נסו לחפש מנטליסט שדובר בשפה שלכם.
  4. הבהירו היטב את מה שחשוב לכם מבחינה הלכתית. לבחור מנטליסט שמגיע מהמגזר הדתי בעצמו.
תוכן עניינים