מנטליסט לבר מצווה דתית

בר מצווה היא תמיד סיבה למסיבה, ישנה אווירה חגיגית באוויר ותחושת גאווה על הילד שגדל. איפה מתחילה הבעיה? שכולם חוגגים את היום הזה באותו אופן. כולם הולכים לבית הכנסת, בוחרים אוכל, עושים סעודה וכיוצא בזה.

אז הנה ההצעה שתשים סוף לכל הרוטינה המיותרת הזאת – הזמינו אמן טלפתיה לבר מצווה דתית! אפשר לחגוג את היום הזה בדרכים שונות ומגוונות, אך מובטח לכם כי זו תהיה הדרך המפתיעה והמופלאה ביותר.

 

מופע של מנטליסט למגזר הדתי הוא חוויה חברתית ומגבשת

החלק הכי חשוב במופע של אמן טלפתיה הוא החברים אותם הזמנתם לחגוג אתכם. המופע יצחיק אתכם, ירגש אתכם, יפחיד אתכם ויכול לחשוף את הצדדים הרגישים שלכם. מופע כזה דורש חברים או קרובי משפחה שמכירים אתכם מקרוב, שאפשר ליצור איתם אווירה טובה, מצחיקה ולא שיפוטית.

בר מצווה היא הזדמנות להתחבר לחברים ולמשפחה מחדש, מופע של מנטליסט לבר מצווה דתית יגרום לזה לקרות! חשוב לציין שגם אם חלק מהאנשים שהזמנתם כבר היו במופע של אמן טלפתיה הם ייהנו ממופע נוסף כי כל אמן עושה זאת בדרך שלו.

 

מה ההבדל בין קוסם למנטליסט?

ישנו בלבול גדול בתחום הקוסמות לכן ההבדל בין קוסם למנטליסט או אמן טלפתיה (זה אותו הדבר) אינו בהיר לכולם. קוסם משתמש בטריקים שונים כדי להמם את הקהל שלו ולעשות דברים שנראים בלתי אפשריים. לעומתו, אמן טלפתיה לא מתמחה רק בדברים פיזיים, אלא בעיקר בדברים רוחניים ותודעתיים בלתי הגיוניים.

במופע של מנטליסט לבר מצווה דתית תוכלו לראות איך הוא "גונב" את הזיכרון למשהו על ידי כניסה לתודעה שלו. לעומת זאת, במופע של קוסם תוכלו לראות איך הוא שולף ארנבים מהכובע – פעולה מפתיעה אך לא משמעותית כמו הפעולות שאמן טלפתיה יכול לעשות. אם אתם מתלבטים בין קוסם למנטליסט – התשובה היא מנטליסט ללא ספק.

 

פעלולים לדוגמה במופע של מנטליסט

מופע של מנטליסט לבר מצווה דתית מלווה בהרבה שיתוף מצד הקהל. אחת הפעולות המפתיעות שהוא עושה היא לדעת מראש את התשובות של המשתתפים, למשל – הוא מעלה כמה אנשים מהקהל ומבקש מכל אחד להגיד מספר.

את המספרים שהם נתנו הוא אוסף למספר אחד לפי הסדר של המשתתפים, ואז קורה הדבר המפתיע. הוא שולף דף ממכנסיו עליו כבר כתוב את המספר שנוצר! לא הוא לא כתב את זה תוך כדי, הוא פשוט ידע מראש מה הם יגידו! ברגעים אלה הקהל מריע, צוחק ובעיקר מחכה לתעלול הבא. לכל מנטליסט יש מופע שונה עם פעלולים שונים, לכן ניתן ליהנות ממופע גם אם כבר ראיתם.

 

איך לבחור מנטליסט לבר מצווה דתית?

הדבר הראשון שיש לעשות כדי לבחור מנטליסט לבר מצווה דתית הוא לבקר באתר שלו. כיום לכל עסק יש אתר מסודר עם כל הפרטים עליו. לכל אמן טלפתיה יש אתר עם מידע על המופעים שלו, המלצות של לקוחות שלו ותמונות וסרטונים שממחישים את המופע.

לאחר שנכנסתם לאתרים שונים נסו להבין מה אתם מחפשים – איזה אמן יותר הרשים אתכם בסרטונים לדוגמה?, איזה מחיר יותר התאים לכם?, איזה אמן יכול להגיע אליכם לחצר? ועוד. לאחר שכלול הנתונים תוכלו לבחור את האמן המתאים וליהנות ממופע משובח.

 

ועכשיו במספרים

קודם כל חשוב לומר שזהו יום ייחודי שההשקעה בו יוצרת חוויה בלתי נשכחת, לכן יש לקחת את השיקול הכלכלי באופן חלקי. מנטליסט לבר מצווה דתית זו לא הוצאה קטנה, אך ניתן לפתור את בעיית המחיר בכמה דרכים –

  1. נסו לבחור מיקום קרוב ככל שניתן למנטליסט כדי לחסוך את ההוצאות שלו על דלק. כמו כן, ככל שהוא נוסע יותר הוא עובד יורת שעות וכך הוא עלול לבקש כסף גם על הזמן שהוא השקיע.
  2. אם חשוב לכם לחסוך אל תבקשו פעלולים מיוחדים במופע כי זה תמיד מייקר.
  3. חשבו על אורך המופע – אם מספיק לכם מופע של חצי שעה או 45 דקות, זה יכול להוזיל את המחיר משמעותית. אל תדאגו, אף אחד לא ירגיש שחסכתם. העיקר השמחה שלכם ולא המחיר שהשקעתם באירוע.
  4. תמיד אפשר להתמקח, כמו ישראלי מצוי. מיקוח הוא תכונה חשובה כי הרבה פעמים אמנים מציעים מחיר גבוה מהרגיל ומוכנים לכך שתנסו להוריד את המחיר.

 

דוברים שפות שונות?

אם עברית היא לא השפה שלכם או של חלק מהחברים שינכחו במופע, ישנם מנטליסטים לבר מצווה דתית שמדברים בשפות שונות. אם הקהל מחולק לדוברי שפות שונות, נסו לחפש אמן שיודע את כל השפות או לפחות את רובן. אם הקהל מדבר שפה אחת שאינה עברית, (רוסית, אנגלית או כל אחת אחרת) ניתן למצוא בקלות אמן שדובר את השפה.

 

האם הופעה של מנטליסט לבר מצווה דתית מתאימה לילדים?

זו שאלה ממש טובה. מופע טלפתיה הוא מאוד רחב וביכולתו של האמן להתאים אותו לגיל של הקהל. כשמדובר בקהל של ילדים יש צורך לשלב הומור ולשתף אותם הרבה יותר מקהל מבוגר. יחד עם זאת, חשוב לעשות פעלולים שהם מסוגלים להבין את המשמעות שלהם, למשל את הפעלול שהאמן ידע לפני איזה מספרים יבחרו ילדים עד גיל 5 לא בטוח יבינו. אם בבר מצווה יהיו ילדים בזמן המופע כדאי לדבר עם האמן שידאג להתאים את המופע גם אליהם.

תוכן עניינים