מנטליסט למגזר הדתי

כולנו כבר צפינו במופעים מסוגים שונים – הצגות, ריקוד, פעלולים, קוסמים ומה לא. עם הזמן המופעים החלו לחזור על עצמם והקהל השתעמם והפסיק להגיע. אם גם אתם מחפשים דרך לגוון את הבילויים שלכם ולצרוך תרבות מרגשת ושונה – הגיע הזמן שתזמינו מופע של מנטליסט!

בטוח כבר עלתה לכם המחשבה שקריאת מחשבות זו עבודה זרה וזה נוגד  את הדת, אבל היום כבר יש מנטליסטים מהמגזר הדתי שמתאימים את עצמם לרוח המגזר. רוצים לשמוע יותר? הכל בתכבה הבאה. אנו מבטיחים לכם מופע בלתי נשכח עם מנטליסט לציבור הדתי!

 

למה להזמין מנטליסט?

  1. חיבור משפחתי – המשפחה הא ערך חשוב ביהדות, אם אתם מחפשים בילויים חדשים לחגים ולחופשות, הזמינו מופע של מנטליסט לחגים כמו חול המועד סוכות. חגים הם הזדמנות להתקרב אחד לשני וליהנות מזמן איכות משפחתי. החוויות שהכי מחברות בין חברי המשפחה הן אירועים חד פעמיים, מצחיקים, מפתיעים ומהנים. אמן טלפתיה למגזר הדתי יעניק לכם חוויה משמחת ומגבשת.
  2. להתרגש ולגלות עולמות חדשים – מופע של מנטליסט זה חוויה של פעם בחיים! הקהל אחוז תדהמה, הלם ופליאה לאורך כל המופע. המנטליסט יראה לכם דברים שלא תאמינו שהם אפשריים!
  3. אמן טלפתיה מתמחה בהשפעה על תהליכים תודעתיים. במופע של האמן ניתן לשלב תכנים תודעתיים שקשורים ביום מסוים, למשל סיפורים של חג מסוים. אתם יכולים להפוך את המופע לחינוכי וערכי.
  4. קשה כבר למצוא חוויות חדשות לחגים ולחופשות, מנטליסט הוא הפתרון! הילדים שלכם יהינו, אתם תיהנו וכולם יצאו מורווחים!

 

אירוע עסקי בלתי נשכח עם מנטליסט למגזר הדתי

ישנה חשיבות גדולה להראות לעובדים בחברות שונות כי הם מוערכים. בשגרה השוטפת הם עובדים קשה, מחכים למשכורת ולא זוכים ליחס נעים בדרך כלל. עובד שמרגיש שלא רואים אתו הופך לעובד חסר מוטיבציה ואוסף תלונות רבות על המעסיקים שלו.

בחברות רבות יש עובדים מהמגזר הדתי, ורצוי שהפעילות תותאם גם להם. אם אתם רוצים לשמור על העסק שלכם מצליח עליכם לדאוג לימי כיף והטבות שונות לעובדים. מנחשים מה יהיה היום כיף האולטימטיבי? ניחשתם נכון – מופע של מנטליסט למגזר הדתי! המופע יבדר את העובדים, יגבש ביניהם ויצור אווירה טובה בעבודה לאחר מכן, מומלץ!

 

מה חשוב לברר לפני שבוחרים אמן טלפתיה למגזר הדתי?

  1. חשוב לברר כי המנטליסט למגזר הדתי אכן מתאים את עצמו כללי ההלכה, מבחינת הלבוש, השפה וכדומה. לפעמים יש מנטליסטים לא מהמגזר שמתאימים את עצמם והם עלולים לטעות בשגגה, בדקו הכל היטב מראש.
  2. כיום לכל אמן טלפתיה יש אתר אינטרנט עם סרטונים ותמונות שמשקפות את אופי המופע שלו. כדאי לבדוק האם המופע שלו מתאים לטווח הגילאים של המשפחה שלכם.
  3. מיקום – בדקו איפה האמן הטלפתיה גר ולהיכן הוא יכול להגיע. עדיף להימנע מבחירה באמן שגר רחוק כיוון שתצטרכו לשלם לו על הדלק.
  4. כסף – חשבו מה התקציב שלכם וחפשו אמן טלפתיה לראש השנה שמחיר המופע שלו תואם לתקציב שלכם פחות או יותר.
  5. כמו בכל דבר, הכי חשוב לקבל המלצות של הלקוחות הקודמים של אמן הטלפתיה. נסו לברר עם לקוחות קודמים על איכות המופע ועל סגנונו, כך תוכלו לדעת אם הוא תואם את רצונכם.
  6. במגזר הדתי חשוב להדגיש כי המנטליסט משתמש בטריקים ומה שהוא עושה אינו אמתי. החשיבות היא גדולה כיוון שיש איסור ללכת למכשפים.

 

מה היתרון של מנטליסט על קוסם?

רובינו לא יודעים מה ההבדל בין קוסם למנטליסט, ננסה להשרות מעט סדר. קוסם, כשמו כן הוא, מתעסק בקסמים. מה זה קסמים? טריקים שיוצרים פעולות שנראות לא מציאותיות, כמו שרשרת מטפחות ענקיות שיוצאות מהשרוול. אמן טלפתיה עושה פעולות שונות על התודעה של הקהל שלו ומפתיע את כולם במצבי שחוצים את גבולות ההיגיון.

למשל, במופע טלפתיה האמן יכול לקרוא למשהו מהקהל ולבקש ממנו לספור עד עשר. כשהנציג ינסה לספור, האמן "ישתלט" לו על הזיכרון והוא פשוט לא יזכור את סדר המספרים. באותו הרגע הקהל יתמלא בתדהמה גדולה – איך אדם מבוגר לא יודע לספור?!. התחושות המלוות כל אחד לאורך מופע שכזה הן עוצמתיות ומסקרנות הרבה יותר ממופע של קוסם.

 

כיצד תתאימו את המופע לרצונות שלכם?

  1. חשבו על אורך המופע שיתאים לקהל שלכם. אם יש הרבה ילדים במשפחה שלכם אולי עדיף להזמין מופע קצר יחסית של מנטליסט למגזר הדתי.
  2. אם יש לכם פעלולים מסוימים שאתם מעוניינים שהאמן יעשה, בקשו זאת מראש. אתם משלמים על המופע וזכותכם לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים.
  3. אם עברית היא לא שפת האם שלכם והייתם מעדיפים מופע באנגלית, ברוסית, בספרדית או בכל שפה אחרת – נסו לחפש מנטליסט שדובר בשפה שלכם. כמו כן, אם הקהל שלכם משולב מבחינה שפתית, חפשו מנטליסט שיודע לדבר את כל השפות או לפחות משהו שיתרגם.
  4. הבהירו היטב את הגדרות ההלכתיים שלכם למנטליסט כדי להימנע ממצבים לא נעימים. עדיף לבחור מנטליסט שמגיע מהמגזר הדתי בעצמו.
תוכן עניינים