מנטליסט לציבור החרדי

הציבור החרדי מקופח מבחינה תרבותית. רוב המופעים המועלים בארץ אינם תואמים לתפיסת עולמו והוא נאלץ להימנע מצריכתם. לתרבות יש חשיבות רבה בחייו של כל אדם, היא מפתחת אותו, גורמת לו לחשוב ומספקת לו חוויות מרגשות.

עצוב לחשוב שמגזר שלם לא נהנה מהטוב הזה, אבל לאחרונה יש התקדמות – מופעים של מנטליסט לציבור החרדי! לא תאמינו, אבל יש מופעי טלפתיה מותאמים למגזר החרדי, והם משובחים ביותר. המופעים מתאימים לכל הגילאים, לכל סוגי החרדים ומגיעים לכל מקום. עכשיו כולם נהנים ממופעים איכותיים!

 

האם הופעה של מנטליסט למגזר החרדי מתאימה לילדים?

למשפחות חרדיות יש הרבה ילדים, לכן זו שאלה טובה מאוד. מופע טלפתיה הוא מאוד רחב וביכולתו של האמן להתאים אותו לגיל של הקהל. עליכם לבקש מראש מהמנטליסט לציבור החרדי להתאים את המופע לקהל היעד, למשל –  כשמדובר בקהל של ילדים יש צורך לשלב הומור ולשתף אותם הרבה יותר מקהל מבוגר.

יחד עם זאת, חשוב לעשות פעלולים שהם מסוגלים להבין את המשמעות שלהם. כמו כן, אתם יכולים פשוט לסמוך על המנטליסט שידע להתאים את המופע לקהל, ורק לומר לו את טווח הגילאים. מנטליסט לציבור החרדי בדרך כלל נערך למופעים עם ילדים ויודע להפוך את המופע לחינוכי ומסקרן בו זמנית.

 

שפות שונות במגזר החרדי

לפעמים חרדים מדברים בשפות שונות – אנגלית, יידיש ועוד. אם עברית היא לא השפה שלכם או של חלק מהחברים שינכחו במופע, ישנם מנטליסטים למגזר החרדי שמדברים בשפות שונות. אם הקהל מחולק לדוברי שפות שונות, נסו לחפש אמן שיודע את כל השפות או לפחות את רובן. אם הקהל מדבר שפה אחת שאינה עברית, (רוסית, אנגלית או כל אחת אחרת) ניתן למצוא בקלות אמן שדובר את השפה.

 

יתרונות של נטליסט לציבור החרדי?

  1. חיבור משפחתי – המשפחה הא ערך חשוב ביהדות, אם אתם מחפשים בילויים חדשים לחגים ולחופשות, הזמינו מופע של מנטליסט לחגים כמו חול המועד סוכות. חגים הם הזדמנות להתקרב אחד לשני וליהנות מזמן איכות משפחתי. החוויות שהכי מחברות בין חברי המשפחה הן אירועים חד פעמיים, מצחיקים, מפתיעים ומהנים. אמן טלפתיה למגזר החרדי יעניק לכם חוויה משמחת ומגבשת.
  2. להתרגש ולגלות עולמות חדשים – מופע של מנטליסט זה חוויה של פעם בחיים! הקהל אחוז תדהמה, הלם ופליאה לאורך כל המופע. המנטליסט יראה לכם דברים שלא תאמינו שהם אפשריים! הציבור בחרדי די סגור בעולמו, לכן מופע טלפתיה כל כך חשוב עבורו.
  3. במופע של האמן ניתן לשלב תכנים שקשורים ליהדות, למשל סיפורים של חג מסוים. אתם יכולים להפוך את המופע לחינוכי וערכי, מה יותר טוב מזה?
  4. קשה כבר למצוא חוויות חדשות לחגים ולחופשות, מנטליסט הוא הפתרון! הילדים שלכם יהינו, אתם תיהנו וכולם יצאו מורווחים! כמו כן, לא תצטרכו לצאת מהבית, המנטליסט יגיע ישר אליכם, וכך תוכלו להימנע מהגעה למקומות לא לרוחכם, כמו תיאטראות שונים.

 

אירוע עסקי עם מנטליסט למגזר החרדי

יש חברות מעטות בהן נמצאים חרדים בשילוב עם חילונים או דתיים. רוב החברות שהם עובדים בהם שייכות לעצמם, כמו גן חרדי בו נשים עובדות. כל עובד  מכל מגזר צריך שיראו אותו בשביל להיות עובד טוב.

אם אתם מנהלים חברה עם עובדים חרדים עליכם לארגן בשבילם ימי כיף והטבות שונות. מנחשים מה יהיה היום כיף האולטימטיבי? ניחשתם נכון – מופע של מנטליסט למגזר החרדי! המופע יבדר את העובדים, יגבש ביניהם ויצור אווירה טובה בעבודה לאחר מכן, מומלץ!

 

איך בוחרים מנטליסט למגזר החרדי?

  1. חשוב לברר כי המנטליסט למגזר החרדי אכן מתאים את עצמו כללי ההלכה, מבחינת הלבוש, השפה וכדומה. במגזר החרדי יש רגישות גדולה לנושאים הללו לכן ההכנה צריכה להיות מאוד קפדנית. לפעמים יש מנטליסטים לא מהמגזר שמתאימים את עצמם והם עלולים לטעות בשגגה, בדקו הכל היטב מראש.
  2. כיום לכל אמן טלפתיה יש אתר אינטרנט עם סרטונים ותמונות שמשקפות את אופי המופע שלו. כדאי לבדוק האם המופע שלו מתאים לרוח המגזר, אם המופע איכותי ואם הוא משרה אווירה מתאימה.
  3. במגזר החרדי חשוב להדגיש כי המנטליסט משתמש בטריקים ומה שהוא עושה אינו אמתי. החשיבות היא גדולה כיוון שיש איסור ללכת למכשפים. בכל מה שקשור לדת אסור לעשות טעויות במופע של המגזר החרדי, זה עלול לפגוע מאוד בקהל.

 

מה היתרון של מנטליסט על קוסם?

מה ההבדל בין קוסם למנטליסט? משהו יודע? אז הנה התשובה. קוסם עושה טריקים שיוצרים פעולות שנראות לא מציאותיות, כמו שרשרת מטפחות ענקיות שיוצאות מהשרוול. לעומתו, אמן טלפתיה עושה פעולות שונות על התודעה של הקהל שלו ומפתיע את כולם במצבי שחוצים את גבולות ההיגיון.

לדוגמה – במופע טלפתיה האמן יכול לקרוא למשהו מהקהל ולבקש ממנו להגיד איך קוראים לו. כשהנציג ינסה להשיב, האמן "ישתלט" לו על הזיכרון והוא פשוט לא יזכור את השם שלו. התחושות המלוות כל אחד לאורך מופע שכזה הן עוצמתיות הרבה יותר ממופע רגיל של קוסם.

תוכן עניינים