מנטליסט לציבור הדתי

כולנו כבר ספגנו תרבות מכל הסוגים – הצגות, ריקוד, פעלולים, קוסמים ומה לא. עם הזמן המופעים החלו לחזור על עצמם והקהל השתעמם והפסיק להגיע. אם גם אתם מחפשים דרך לגוון את החוויה התרבותית שלכם – הגיע הזמן שתזמינו מופע של מנטליסט! בטוח כבר עלתה לכם המחשבה שקריאת מחשבות זו עבודה זרה וזה נוגד את הדת, אבל היום כבר יש מנטליסטים מהמגזר הדתי שמתאימים את עצמם לרוח המגזר. אנו מבטיחים לכם מופע בלתי נשכח עם מנטליסט לציבור הדתי!

 

מופע של מנטליסט לציבור הדתי הוא חוויה חברתית

החלק הכי חשוב במופע של אמן טלפתיה הוא החברים אותם הזמנתם לחגוג אתכם. המופע יצחיק אתכם, ירגש אתכם, יפחיד אתכם ויכול לחשוף את הצדדים הרגישים שלכם. מופע כזה דורש חברים או קרובי משפחה שמכירים אתכם מקרוב, שאפשר ליצור איתם אווירה טובה, מצחיקה ולא שיפוטית.

כל אירוע הוא הזדמנות להתחבר לחברים ולמשפחה מחדש, אם תשלבו באירוע מופע של מנטליסט לציבור הדתי, הוא יגרום לזה לקרות! חשוב לציין שגם אם חלק מהאנשים היו במופע של אמן טלפתיה הם ייהנו ממופע נוסף כי כל אמן עושה זאת בדרך שלו.

 

למה להזמין מנטליסט?

  1. להתרגש ולגלות עולמות חדשים – מופע של מנטליסט זה חוויה של פעם בחיים! הקהל אחוז תדהמה, הלם ופליאה לאורך כל המופע. המנטליסט יראה לכם דברים שלא תאמינו שהם אפשריים!
  2. אמן טלפתיה מתמחה בהשפעה על תהליכים תודעתיים. במופע של האמן ניתן לשלב תכנים תודעתיים שקשורים ביום מסוים, למשל סיפורים של חג מסוים. אתם יכולים להפוך את המופע לחינוכי וערכי.
  3. קשה כבר למצוא חוויות חדשות לחגים ולחופשות, מנטליסט לציבור הדתי הוא הפתרון! הילדים שלכם יהינו, אתם תיהנו וכולם יצאו מורווחים!

 

פעלולים לדוגמה במופע של מנטליסט לציבור הדתי

מופע של מנטליסט לציבור הדתי מלווה בהרבה שיתוף מצד הקהל. אחת הפעולות המפתיעות שהוא עושה היא לדעת מראש את התשובות של המשתתפים, למשל – הוא מעלה כמה אנשים מהקהל ומבקש מכל אחד להגיד מספר. את המספרים שהם נתנו הוא אוסף למספר אחד לפי הסדר של המשתתפים, ואז קורה הדבר המפתיע.

הוא שולף דף ממכנסיו עליו כבר כתוב את המספר שנוצר!. לא הוא לא כתב את זה תוך כדי, הוא פשוט ידע מראש מה הם יגידו!. ברגעים אלה הקהל מריע, צוחק ובעיקר מחכה לתעלול הבא. לכל מנטליסט יש מופע שונה עם פעלולים שונים, לכן ניתן ליהנות ממופע גם אם כבר ראיתם מופע אחר.

 

מה חשוב לברר לפני שבוחרים מנטליסט לציבור הדתי?

  1. חשוב לברר כי המנטליסט לציבור הדתי אכן מתאים את עצמו כללי ההלכה, מבחינת הלבוש, השפה וכדומה. לפעמים יש מנטליסטים לא מהמגזר שמתאימים את עצמם והם עלולים לטעות בשגגה, בדקו הכל היטב מראש.
  2. מיקום – בדקו איפה האמן הטלפתיה גר ולהיכן הוא יכול להגיע. עדיף להימנע מבחירה באמן שגר רחוק כיוון שתצטרכו לשלם לו על הדלק.
  3. במגזר הדתי חשוב להדגיש כי המנטליסט משתמש בטריקים ומה שהוא עושה אינו אמתי. החשיבות היא גדולה כיוון שיש איסור ללכת למכשפים.

 

איך לבחור מנטליסט לציבור הדתי?

הדבר הראשון שיש לעשות כדי לבחור מנטליסט לציבור הדתי זה לבקר באתר שלו. לכל עסק בכל תחום יש אתר מסודר עם כל הפרטים עליו, גם לאמני טלפתיה יש אתר עם מידע על המופעים שלהם – המלצות של לקוחות, תמונות וסרטונים שממחישים את המופע.

לאחר שביקרתם באתרים רבים נסו להבין מה אתם מחפשים – איזה סגנון מופע יותר דיבר אליכם? איזה סרטונים היו איכותיים? איזה מחיר יותר התאים לכם?,איזה אמן יכול להגיע אליכם הביתה אם אתם רוצים? וכל מה שעלה לכם לראש. לאחר שכלול הנתונים תוכלו לבחור את האמן המתאים וליהנות ממופע משובח.

 

ועכשיו במספרים

קודם כל חשוב לומר שזהו יום ייחודי שההשקעה בו יוצרת חוויה בלתי נשכחת, לכן יש לקחת את השיקול הכלכלי באופן חלקי. מנטליסט לבר מצווה דתית זו לא הוצאה קטנה, אך ניתן לפתור את בעיית המחיר בכמה דרכים –

  1. נסו לבחור מיקום קרוב ככל שניתן למנטליסט כדי לחסוך את ההוצאות שלו על דלק. כמו כן, ככל שהוא נוסע יותר הוא עובד יורת שעות וכך הוא עלול לבקש כסף גם על הזמן שהוא השקיע.
  2. אם חשוב לכם לחסוך אל תבקשו פעלולים מיוחדים במופע כי זה תמיד מייקר.
  3. חשבו על אורך המופע – אם מספיק לכם מופע של חצי שעה או 45 דקות, זה יכול להוזיל את המחיר משמעותית. אל תדאגו, אף אחד לא ירגיש שחסכתם. העיקר השמחה שלכם ולא המחיר שהשקעתם באירוע.
  4. תמיד אפשר להתמקח, כמו ישראלי מצוי. מיקוח הוא תכונה חשובה כי הרבה פעמים אמנים מציעים מחיר גבוה מהרגיל ומוכנים לכך שתנסו להוריד את המחיר.

 

האם הופעה של מנטליסט לציבור הדתי מתאימה לילדים?

זו שאלה ממש טובה. מופע טלפתיה הוא מאוד רחב וביכולתו של האמן להתאים אותו לגיל של הקהל. כשמדובר בקהל של ילדים יש צורך לשלב הומור ולשתף אותם הרבה יותר מקהל מבוגר.

יחד עם זאת, חשוב לעשות פעלולים שהם מסוגלים להבין את המשמעות שלהם, למשל את הפעלול שהאמן ידע לפני איזה מספרים יבחרו ילדים עד גיל 5 לא בטוח יבינו. אם בבר מצווה יהיו ילדים בזמן המופע כדאי לדבר עם האמן שידאג להתאים את המופע גם אליהם.

תוכן עניינים