מנטליסט לאירועים גדולים

אירועים גדולים יכולים להיות אירועים פרטיים או אירועים ציבוריים רבי משתתפים. הרעיון להזמין מנטליסט לאירוע גדול הוא מצוין, כיוון שהוא יכול להחזיק את הקהל לא פחות טוב מזמר או סטנדאפיסט אותם מזמינים לאירועים דומים. בין אם מדובר על הפקה לאירוע לקראת פורים או ליום העצמאות בחסותן של מועצות מקומיות או עיריות, ובין אם על אירוע פרטי לעובדים – המנטליסט יגרום לקהל ליהנות מחוויה בלתי נשכחת. המאמר יעסוק במנטליסט לאירועים גדולים.

 

כיצד מתכוננים לאירוע גדול?

אירוע גדול חייב להיות מתוכנן לפרטי פרטים בהתאם למספר האנשים המוזמנים אליו. ראשית, חשוב לבחור במקום שיכיל את כל המוזמנים כמו אולם או גן אירועים ולשריין מקום. אם ההפקה היא אירוע בטבע צריך לדאוג למערכת הגברה, תאורה, גנרטור, כיסאות, שולחנות, סידורי פרחים וכד'. השלב הבא הוא הזמנת קייטרינג או מגשי אירוח. ניתן להחליט על תפריט ברביקיו או תפריט צמחוני. במידה ומזמינים מאולם חשוב לדעת מראש את התפריט.

בנוסף, יש לשריין מבעוד מועד אטרקציה מתאימה להרכב המוזמנים ולאופיים. מופע של מנטליסט מתאים לכולם ולכן זוהי אופציה טובה. יתרה מכך, לא תצטרכו להזמין אטרקציות נוספות כיוון שהמופע ימלא את הערב בצורה מושלמת. לבסוף, יש לדאוג לעיצוב האירוע, לצלם, מזכרות קטנות וכד'. לפיכך, כדי שהאירוע יצליח התכנון צריך להיות כמה חודשים מראש במיוחד אם מזמינים מנטליסט מבוקש.

 

10 הצעדים הראשונים להזמנת מנטליסט לאירועים גדולים

1 – בראש ובראשונה חשוב לבחור במנטליסט על פי המלצות באינטרנט או מכרים

2 – ככל שהבחירה תהיה במנטליסט מקצועי ומנוסה, כך המופע יהיה מוצלח יותר

3 – חשוב לבחור במנטליסט שיודע להופיע מול קהל גדול ומגוון

4 – מומלץ להיפגש עם המנטליסט לפני שמזמינים ולתהות על קנקנו

5 – לא חייבים לבחור במנטליסט מוכר או מפורסם אם יש לו רזומה ומוניטין

6 – יש להשוות מחירים אך לא לוותר על האיכות של המנטליסט

7 – יש לתת למנטליסט מידע על כמות והרכב המשתתפים

8 – חשוב לשריין מראש את המועד לאירוע עם המנטליסט

9 – ההזמנה למנטליסט יכולה להיעשות באתר, במייל או בטלפון

10 – צריך לבדוק מראש אם המנטליסט מגיע לכל מקום בארץ

 

למה מומלץ להזמין מנטליסט לאירוע גדול?

הזמנת מנטליסט לאירועים גדולים יכולה לחסוך כסף על הוצאות נוספות מאחר ולא צריך אטרקציות למעט המופע. הקהל מוזמן לבית התרבות או לאולם האירועים ומתחיל במינגלינג ובר פתיחה של מנות קטנות. לאחר המופע ניתן להסתפק במנות העיקריות וריקודים בהתאם לסוג האירוע.

אם למשל מדובר על אירוע לעובדים אפשר גם לחלק תעודות הצטיינות ולהתחיל בכמה נאומים. בסך הכל המופע מספיק מרתק על מנת שהקהל לא ישתעמם ויחפש אטרקציות אחרות ולכן הוא מותאם לאירועים גדולים.

 

לאיזה אירועים ניתן להזמין מנטליסט?

אירועים לקהלים גדולים

ניתן להזמין מנטליסט לאירועי לקוחות גדולים, אירועים עסקיים, ערבי חברה, ימי גיבוש או כייף לעובדים ולמשפחותיהם, אירועי עיריות כמו יום העצמאות או חגים אחרים. מדובר על אירועים מ-1,000 איש ומעלה.

 

אירועים לקהלים קטנים

גם לאירועים פרטיים קטנים מתאים להזמין מנטליסט. מדובר על ימי הולדת, בר או בת מצווה, יום נישואין, ערב עם החברים, מסיבת רווקים או רווקות, חתונות, אירועים בבית וכד'. מדובר על אירועים עד 1,000 איש.

 

מנטליסט לאירוע חברה המונה קהל רב

מאחר ולמנטליסט יש יכולת לעמוד מול קהל רב ויכולות לזהות התנהגויות, רגשות ושפת גוף הוא יכול לקרוא מימיקות הנראות כיכולות טלפתיות ולערוך מופע מרהיב ומרתק מבלי לפגוע באף אדם במיוחד שמדובר באירוע רב משתתפים והטרוגני. המופע עצמו מנוהל באמצעות טריקים ושיח עם הקהל.

המנטליסט בוחר מהקהל אנשים שאינו מכיר באופן אישי שמשתתפים במופע מבלי להירתע או לדאוג שהמנטליסט יגלה את סודותיהם הכמוסים. גם כשהמופע כולל הרבה אנשים, המנטליסט משתף רק אנשים המסכימים לכך ואינו מזיק להם. הוא מתאים את עצמו לסוג ולגיל הקהל ולכן מופע רב משתתפים של מנטליסט מתאים לאירועי חברה המיועדים ללקוחות או לעובדים. כלומר, לאירוע בו נמצאים אנשים ממגזרים שונים.

 

מנטליסט להפקה של וועדי עובדים

כאשר נערך ערב גיבוש לעובדים הם צריכים לחוש בטוחים ולדעת שהם מוערכים ויש וועד שדואג להם. הזמנה של מופע מנטליסט יסייע לעובדים להתחבר אחד לשני, לצחוק על בדיחות פרטיות ולזמן מסתורין והנאה. ישנם מקומות עבודה ששולחים את העובדים להינפש בבית מלון. גם לשם ניתן להזמין מופע של מנטליסט ולשדרג את החופשה. מדובר על הפקה גדולה ויוקרתית שהעובדים יעריכו, דבר שגם יעלה להם את המוטיבציה בעבודה.

 

מה כולל מופע של מנטליסט?

מופע של מנטליסט כולל טריקים הנעשים בכוח המחשבה והטלפתיה. מדובר על אמן חושים שמשתמש בכל חושיו כדי לרתק ולהלהיב את הקהל. לאורך השנים המנטליסט פיתח מיומנויות המסייעות לו ללמוד אנשים על פי שפת הגוף, הבעות פנים, אינטונציות וטון הדיבור שכביכול נראות כקריאת מחשבות.

הוא מתחקה אחר תזוזת העיניים ורגשות ומצליח לגרום לאנשים לבחור אובייקטים ספציפיים על מנת שיזהה במה הם בחרו. למרות זאת, ישנן פעולות שלא ניתן להסביר ולכן הקהל מתרשם מהמופע. כלומר, המנטליסט הוא למעשה קוסם למבוגרים המשלב במופע הרבה הומור ולכן הוא מתאים לכולם. לפיכך, כאשר מתכננים אירוע רב משתתפים זוהי בחירה נבונה על מנת לרצות את הקהל.

תוכן עניינים