מנטליסט לאירועים קטנים

בשנים האחרונות הטרנד להזמין מנטליסט לבתים ולאירועים קטנים תפס תאוצה, בעיקר בתקופת הקורונה בה הרבה אמנים הופיעו בבתים. המנטליסט הוא אמן חושים מוכשר שעבד על היכולות שלו והתאמן עליהן שנים ארוכות בדיוק כמו אמנים מתחומים אחרים. הוא מתאים את עצמו לכל גיל, אופי ואירוע ולכן הוא גם מתאים לאירועים קטנים. לאילו אירועים קטנים הוא מתאים ומדוע מנטליסט לאירועים קטנים זה משתלם – על כך במאמר הבא.

 

לאיזה אירועים קטנים מתאים מנטליסט?

  • ימי הולדת
  • בר / בת מצווה
  • מסיבת רווקים / רווקות
  • ערב נשים
  • שבת חתן
  • חתונה
  • מופע במרכז הקהילתי או בית התרבות
  • בתים
  • ערב גיבוש למשרד

 

אחיזת עיניים או קריאת מחשבות?

מנטליסט משתמש במופע שלו בחושים תוך זיהוי רגשות, שפת גוף, מימיקות תנועות עיניים, הבעות פנים וטון דיבור וגורם בכוח טלפתי לאנשים להתנהג אחרת. למשל, ישנם מנטליסטים שיכולים לגרום למשתתף במופע לשכוח את שמו או לעמוד קפוא במקום ולא לזוז.

אחרים מצליחים לזהות את הקלף בו המשתתף בחר או לגרום לו לבחור באובייקט ספציפי. לא מדובר על אחיזת עיניים או כוח על טבעי, אלא על טלפתיה הנסתרת משכל הישר בתוספת מיומנויות נרכשות המגיעות מתחומי הפסיכולוגיה, הדמיון המודרך, הסוגסטיה וכד'.

למרות זאת, אנשים בוחרים להאמין ביכולות אלו ככוח על טבעי ובטוחים שהמנטליסט יכול לחזות את העתיד או לתת ברכה לאדם הזקוק לה. חשוב לחדד שמנטליסט הוא בדרן ולא יכול לרפא אנשים או לחזות את העתיד. לכן, כאשר מזמינים מנטליסט לאירועים קטנים צריך לבחור באדם מקצועי ולא בשרלטן.

 

איך בוחרים מנטליסט לאירועים קטנים?

אנשים הם יצורים שונים באופיים עם אמונות שונות ולכן תמיד יהיו כאלו שיבחרו להאמין שיש למנטליסט כוחות על ויהיו כאלו שיבינו שמדובר על כוח טלפתי. דוגמה מצוינת לכך היא התקופה בה אנשים העידו שאורי גלר הצליח מהטלוויזיה לתקן שעונים עומדים ולכופף כפיות שהיו להם בבית.

השאלה היא מתי מדובר על אחיזת עיניים ומתי מדובר על מופע בידור עם טכניקות עליהן מתאמנים במהלך השנים. זו הסיבה שבחירת מנטליסט צריכה להיות רק באדם שלמד את התחום ואינו משפיע לרעה על אנשים. מאחר והתחום אינו מפוקח יש לבחור רק במנטליסט עם המלצות שיודע לבדר אנשים בצורה מקצועית ולא יגרום להם לתלות בו תקווה כאדם בעל כוחות מיוחדים.

 

היכן ניתן לקבל המלצות על מנטליסט מקצועי?

כאשר המטרה היא הזמנת מנטליסט לאירוע פרטי מומלץ לערוך בירור באינטרנט ולקבל המלצות. ישנם פורומים, אינדקסים או קבוצות בפייסבוק שמהן ניתן לדלות חוות דעת, או לקבל מידע מאתרי האינטרנט של מנטליסטים שונים. אם אתם מכירים מישהו שכבר התנסה במנטליסט לאירוע פרטי, תוכלו גם לשמוע ממנו איך הייתה החוויה.

 

כיצד מזמינים את המופע?

ניתן למלא באתר האינטרנט של המנטליסט פרטי יצירת קשר וחברת ההפקה שלו תחזור אליכם. הם יבדקו את לוח הזמנים של האמן ויוכלו לתאם לכם מועד. בנוסף, תצטרכו למסור פרטים על אופי האירוע, הרכב האנשים, אופי הקהל והמיקום. חברת ההפקה תתאים את האירוע לכל הפרמטרים הללו בניצוחו של המנטליסט. כלומר, המנטליסט יבנה מופע מרתק ומותאם אישית לאירוע הספציפי שלכם כדי שכולם יהיו מרוצים ויוותרו פעורי פה.

 

מה ההבדל בין מנטליסט לקוסם ביום הולדת?

יום הולדת עגול הוא סיבה טובה לחגוג עם חברים ומשפחה ולהזמין מופע של מנטליסט. לא מדובר בקוסם ליום הולדת מכיוון שהקוסם משתמש בטריקים של אחיזת עיניים, זריזות ידיים ולהטוטנות, בעוד שמנטליסט עוסק בטלפתיה וחושים. למרות זאת, מנטליסט יכול להתאים גם ליום הולדת של ילדים וגם ליום הולדת של מבוגרים. כשהמופע לילדים, המנטליסט לא ידבר גסויות ויתאים את המופע לנושאים שמעניינים ילדים.

כשהמופע למבוגרים, המנטליסט יכול גם לערוך משחקי טלפתיה בין זוגות ולהעשיר את הערב בצחוק קורע. בכל מופע ולא משנה למי הוא מיועד, המנטליסט מעלה לבמה מתנדבים שמעוניינים לחוות את החוויה מקרוב. התדהמה של המתנדבים והקהל כולו מהיכולת החושית והטלפתית מרשימה בכל גיל ומותירה את הצופים ללא מילים.

 

מנטליסט לערב נשים

גם באירוע קטן כמו ערב נשים נהוג להזמין מנטליסט. אם ישנן נשים הנפגשות אחת לפרק זמן לסדנה, פעילות או מופע הן אוהבות לגוון. הן יכולות פעם אחת לעשות הפרשת חלה, פעם אחרת סדנת שף או ערב עם סקסולוגית ופעם אחרת מנטליסט. המופע של המנטליסט לנשים יעסוק בהן, במשפחה ובזוגיות בצורה מבדרת.

כל מה שצריך הוא כיבוד טעים ונשים שאוהבות לצחוק ולגלות דברים על חברותיהן… בערב כזה ניתן לשאת ביחד בעלויות ולכן המופע משתלם. יתרה מכך, מדובר על מופע שהנשים לא ישכחו לאורך זמן.

 

מה עדיף – להזמין הביתה או באולם?

מופע של מנטליסט ניתן להזמין לכל מקום. השאלה אם בבית או באולם תלויה בתקציב של המזמינים. לאירועים כמו בר מצוות, חתונות או ערב חברה מומלץ לעשות זאת באולם. למסיבת רווקות, שבת חתן או סתם ערב עם החברים, אפשר בהחלט לקיים את האירוע בבית באינטימיות ולבקש מכל אחד להביא משהו טעים.

באולם יש יתרונות של תאורה טובה, מערכת הגברה, סאונד ומקום שאותו לא צריך לנקות לאחר האירוע. יחד עם זאת, בבית המופע יותר אינטימי ופרטי. השאלה היא כמה זה יעלה לכם ומה המטרות שלכם.

תוכן עניינים