מנטליסט לאירוע מושלם

ישנם מספר מרכיבים קריטיים שהופכים את האירוע שלכם לבלתי נשכח, ומעל כולם ניצבת הבחירה הגורלית מכולן: התוכנית האומנותית. אם אתם חפצים באירוע עליו האורחים לא יפסיקו לדבר זמן רב, מה שאתם מחפשים הוא מופע של מנטליסט לאירוע מושלם. 

בעבר, לכל אירוע הייתה התבנית שלו: ליום ההולדת לילד היינו מזמינים קוסם או ליצן, לבר המצווה להקה חיה וליום ההולדת ה-80 של סבתא הילדים היו מכינים מופע והדוד היה מספר בדיחות. אך באירוע שלם בו אתם שואפים ללא פחות משלמות, אין צורך להתפשר על דבר. כל ציון מרגש כמו יום נישואים, יום הולדת או אירוע של העבודה, חייב להיות מתוכנן לפרטי פרטים על מנת להבטיח את הצלחתו.

 

מה הופך אירוע למושלם

רבים אולי שוכחים זאת במהלך התכנון הקפדני על האירוע שלהם, אך הגורם המכריע שיוביל לשביעות רצונם והנאתם של קהל האורחים שלכם הוא מידת ההשקעה שהם חשים שיושמה בתכנון. האורח לא רק רוצה להיות מוזמן, אלא שואף להנות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ובכמה היבטים שונים.

אורח שמרגיש שהושקעה מחשבה ותכנון מאחורי האירוע מביאה אותו לשחרור וזרימה, מה שמגדיל משמעותית את הסיכויים שלו ליהנות ולהגדיר את האירוע לאחר מכן, כ"מושלם". אך יש מספר קריטריונים שצריך לעמוד בהם כדי להגיע למצב כזה. הופעה של מנטליסט לאירוע מושלם תשאיר אותו המום ומרותק.

 

מה חשוב באירוע שלכם

באופן טבעי ישנם מספר אלמנטים שיתרמו להצלחה מסחררת של האירוע. יש לדאוג לרווחתו ונוחיותו של האורח בפרמטרים רבים, החל מבחירת החלל בהתאם לעונה, קטן כגדול, המוזיקה שתתנגן ברקע של שיחות החולין של האירוע, הכיבוד הקולינרי בו תבחרו כדי להנעים את החך של המוזמנים.

כל אלו חשובים ביותר. אך מה החשוב ביותר? החוויה התרבותית. לכן בחירה בתוכנית האומנותית המושלמת היא הקריטית ביותר, מפני שהיא בדרך כלל מה שהאורחים זוכרים מהאירוע. בחירה יצירתית ומחוץ לקופסא של הזמנת מופע של מנטליסט לאירוע תהפוך אותו ללא ספק לאירוע מושלם. אך מיהו מנטליסט?

 

המנטליסט- קווים לדמותו

כאשר הזכרנו את הגורמים שהופכים את הערב למושלם, צוינו גורמים שאחראים לכלל החושים של האורחים שלכם: הוויזואליה של החלל, טעמו של הכיבוד, המוזיקה שנשמעת ברקע. התוכנית האומנותית האולטימטיבית תהיה כזו שתשלב גירוי של כל החושים יחד.

מופע של מנטליסט משלב מספר אלמנטים כאלה: מצד אחד הוא מקליל את האווירה, משעשע את הקהל וברגע אחד שובר את תבנית החשיבה שלו. כובש אותם כמו במופע סטנדאפ ואז מדהים אותם כמו דרמה מטלטלת של תיאטרון. רק מופע של מנטליסט יוצר את רכבת ההרים הרגשית הזו אצל האורחים שלכם, ועל זה הם ידברו זמן רב קדימה.

 

מופע מנטליסט

הזמנת מנטליסט לאירוע מושלם היא לא דבר להקל בו ראש. ישנם מנטליסטים ואמני חושים רבים בשוק, ויש להבין מי מהם הוא המתאים ביותר לאירוע שלכם. אך ראשית יש לבדוק, מה כולל מופע של מנטליסט?

המנטליסט הוא אומן שבעזרת טכניקות מיוחדות כמו סוגסטיה (כושר שכנוע), ניתוב פסיכולוגי לשוני וקריאת שפת גוף, יוצר אשליה של חוויה על חושית מהפנטת עבור הצופה. הוא כולל אינטראקציה עם הקהל באמצעות מתנדבים ומשאיר אותם בתדהמה גדולה בסוף המופע.

 

אורך המופע

אורך המופע משתנה בהתאם לצרכי האירוע. אם מדובר באירוע חברה, ניתן ליצור מופע למידותיה של החברה או הארגון המבוקש, אפילו עד 90 דקות. אם מדובר באירוע המכיל מספר אטרקציות שונות כמו בר או בת מצווה, ישנה אפשרות לקבל גרסה מתומצתת של 30 דקות. במקרה של שילוב כמה אטרקציות במקביל מומלץ ביותר להשאיר את המנטליסט לסוף, שכן הוא משאיר את הקהל המום ומעצים את אפקט ה"וואו" של האירוע עצמו.

 

מה היתרונות במופע מנטליסט?

מנטליסט לאירוע מושלם חייב שיהיו לו תכונות מסוימות, כמו כריזמה, כושר עמידה מול קהל וקסם אישי. מארגני האירוע יכולים להיות רגועים ובראש שקט, שכן למשל כל המופע ניהול האירוע עובר לידיו המנוסות של המנטליסט שבחרתם, והוא מנתב את המופע בעזרת הקהל ושומר אותו מרותק ומסוקרן.

מנטליסט ישלב במופע שלו בדרך כלל גם קטעי סטנדאפ, כך שמדובר בבחינת שתי ציפורים במכה אחת, הקהל גם מקבל בידור והומור וגם מרותק מהחוויות יוצאות הדופן שמופע מנטליסט מספק, כמו חיזוי עתידות ופרטים שלא יכול היה לדעת מהמשתתפים בקהל, וקריאת מחשבות טלפתית.

 

התאמת מופע מנטליסט לאירוע מושלם

כמעט כל אומן חושים שמגדיר עצמו מנטליסט לאירוע מושלם, מחזיק בארסנל של מופעים המתאימים כל אחד לאירוע בפורמטים שונים. כאשר אתם בוחרים את המנטליסט לאירוע המושלם שלכם, אתם תספקו לו פרטים על בעל האירוע, כותרתו, אופיים של האורחים וחלל האירוע, פרטים שהמנטליסט ייקח בחשבון ויתאים את המופע למידות הדרושות.

כך שאם מדובר בבר מצווה או ביום הולדת 80 של סבא, כל מופע יענה על צרכי הקהל וישאיר אותו פעורי פה וצמאים לעוד.

תוכן עניינים