מנטליסט לאירועים עסקיים

אם אתם מתלבטים איזו תכנית לבחור עבור אירוע עסקי לחברה שלכם, נסו לחשוב מחוץ לקופסא. ומחוץ לקופסא, זה אומר – אל תתקשרו להזמין מקום בחדר הקריוקי הקבוע שלכם, אלא היו יצירתיים, ומצאו מנטליסט לאירועים עסקיים שיספק לכם מופע מרהיב ומהנה.

שוב הגיע הרגע בו החברה מחליטה לערוך אירוע עבור העובדים שלה, בין אם מדובר בחג מסוים או בציון דרך משמעותי בחברה כמו יום הקמתה, חגיגות עגולות להיווסדה או שהבוס במצב רוח טוב ונמצא תקציב מתאים לפנק את העובדים.

אירועים שוברי שגרה הם בהחלט חשובים, בעיקר על מנת להוציא את הראש הקבור בניירת או מול המחשב ולהתרענן באירוע תרבותי כזה או אחר. בחירת מנטליסט כתוכנית אמנותית לאירוע עשויה להיות מפתח להצלחת האירוע.

 

מנטליסט- קווים לדמותו

המנטליסט הוא בעצם אומן חושים או קוסם, אם תרצו (עדיף לכנותו אומן חושים, שכן שפנים מהכובע לא יוצאו במהלך המופע של מנטליסט). בעזרת יכולות כמו קריאת שפת גוף, הבעות פנים ואף טלפתיה וקריאת מחשבות, לצד טכניקות פסיכולוגיות כאלו ואחרות, המנטליסט מנסה ליצור אשליה של תופעות על טבעיות, כאלה שישאירו את הקהל, ברוב המקרי, חסרי מילים ופעורי פה.

יש משפט ידוע שאומר: "מנטליסט הוא אדם הנעזר בחמשת החושים שלו כדי לשכנע אחרים שיש לו חוש שישי". על המנטליסט להיות אדם כריזמטי, כזה היוצר אינטראקציה מרתקת עם הקהל ומצליח לשבות אותו באמצעות יכולותיו. מנטליסט לאירועים עסקיים יכול להיות מסמר הערב ולהפוך אותו לבלתי נשכח.

 

למה לבחור במנטליסט דווקא לאירועים עסקיים?

לאירועים עסקיים יש ערך רב בעיקר עבור העובדים. מדובר בזמן איכות המיועד לגיבוש הצוותים השונים, ולערבוב של המחלקות שבדרך כלל עובדות בנפרד ובצורה ממודרת אחת מהשנייה, מבלי היכולת להתרועע עם כל עמיתיהם מהחברה, ובטח עם המנהלים להם הם כפופים. מדובר ביום חג של ממש, לא פחות, בו העובדים מקבלים מוטיבציה ומעין זריקת עידוד, כאשר החברה בעצם מתגמלת אותם ביום כיף על עבודתם הקשה במהלך השנה.

ישנן אפשרויות רבות במה לבחור בתור התוכנית האומנותית, ממופע סטנדאפ ועד הופעה מוזיקלית של זמר או להקה, אך בחירה "שגרתית" עלולה ליצור אצל העובדים את הרושם שהאירוע חובר בעצם על "אוטומט". כדי להשאיר את העובדים נדהמים ומרוגשים, בחירה במנטליסט  היא בגדר הימור די בטוח לערב עוצר נשימה.

 

מה כולל מופע של מנטליסט לאירועים עסקיים?

לפני שתסגרו עם אמן החושים או המנטליסט הראשון שתמצאו בחיפוש גוגל קצר, עליכם להבין על מה אתם עתידים לשלם. המופע שמציע מנטליסט בנוי בצורה מדורגת: מתחילים בשבירת הקרח עם העובדים, כמה טריקים קלילים כדי ליצור את החיבור הראשוני עם הקהל, משם ימשיך המנטליסט לתרגילים המורכבים יותר שכבר ידרשו את שיתוף הפעולה של העובדים ולבסוף המנטליסט יסיים הכי חזק שאפשר עם קטע השיא של המופע, אליו כבר לא יוכלו להישאר אדישים גם הסקפטיים שבקהל.

ישנם מספר אלמנטים שסביר שיופיעו במהלך מופע של מנטליסט לאירועים עסקיים.

  • קריאת מחשבות– המנטליסט יוכל לשתול במוחו של המתנדב מספרים, שמות או עובדות מבלי להכירו מראש, דבר שללא ספק יפתיע את כל הצופים.
  • חיזוי עתידות– יכולת שעל פניו נראית בלתי אפשרית, תאתגר את המנטליסט לנחש פרטים מעברם של המתנדבים ואף לנסות ולחזות את עתידם.
  • טלפתיה– מדובר באחד מן היסודות המסתוריים והמרתקים ביותר בעולם העל- חושי הוא הטלפתיה. המנטליסט יוכל לזמן שני אנשים מתוך הקהל ולהנחות אותם לתקשר בצורה טלפתית, מה שיותיר אותם המומים.

 

הזמנת מנטליסט לערב מנהלים

כמובן שכל עובד, גם הזוטר ביותר, ראוי להערכה רבה על עבודתו, בדמות ערב חברה חד פעמי. אך צוות הניהול, שעובד ימים כלילות בשל האחריות הגדולה שהופקדה על כתפיהם, עובד לעיתים קשה יותר מכולם, ולכן לא מן הנמנע שתרצו לארגן עבורם ערב מנהלים אינטימי, איכותי ויוקרתי.

אין דרך טובה יותר להביע את הערכתכם אליהם יותר מאשר מופע מרהיב ומיוחד במינו, תפור למידותיהם בהתאמה אישית. אחרי הכול, הם אלו שבעזרת יכולותיהם לאלתר, להיות יצירתיים ומקצועיים, החברה מתפקדת למופת, כך שאין סיבה לא להשיב להם כגמולם ולספק להם מופע מרתק של מנטליסט מנוסה, שיספק להם בידור והנאה מובטחים.

 

יוצאים לנופש חברה? מנטליסט לאירועים עסקיים זו הברקה

ישנם תכנונים רבים מן הרגע בו מחליטים לצאת לנופש חברה. לצד סידורי לינה ושאר ענייני לוגיסטיקה, חשוב לדאוג לתוכנית האומנותית, כזו שתייחד את הנופש הזה מכל חברה אחרת, ושהתוכנית תכלול מעבר להופעת לובי מנומנמת בבית המלון ומטבח הכול כלול. הדובדבן שבקצפת בסופו של כל לוח זמנים בנופש חברה, שלבטח לא יערוך יותר משני לילות לכל היותר, הוא המופע בסוף היום.

מנטליסט לאירועים עסקיים יכול להפוך את הנופש לבלתי נשכח, שיתבל את הערב עבור העובדים וישאיר אותם מופתעים ועם טעם של עוד. היכולת של מנטליסט להתחבר לאווירת העובדים, שתהיה עליזה גם כך בשל מסגרת הנופש, לצד זרימה של הקהל, מבטיחה אווירה מחשמלת וכזו שידברו עליה במסדרונות החברה עוד שנים רבות.

 

מנטליסט לגיבוש צוותי הוראה

גם מי שחי על הירח בשנים האחרונות יודע, בעיקר לאחר תקופת הקורונה, כמה קשה עובדים המורים והמורות במדינת ישראל. אין ספק בכלל שמגיעה להם פעילות שוברת שגרה, ולצד כל משחקי הגיבוש והארוחה במסעדה שהזמנתם להם, ועם כל הכבוד לכל אלו, מנטליסט לאירועים עסקיים יכול להיות שובר השוויון.

מגיע להם לקבל חוויה מרגשת, מגבשת ומלכדת, כזאת שמנטליסט טוב ומקצועי יכול לספק. ניתן לערוך את המופע בבית הספר עצמו, למשל באולם הספורט, או במקום מחוץ לבית הספר- העיקר שהמורים ייהנו וירגישו שחושבים עליהם בדמות מופע שלא יישכח.

 

מנטליסט לאירועי שיווק

ישנם אירועים עסקיים בפן השיווקי שמטרתם למשוך לקוחות, כמו כנסים להשקת מוצר כזה או אחר. על מנת למשוך את תשומת ליבם של עוברים ושבים, מנטליסט לאירועים עסקיים הוא ללא ספק הכתובת. המנטליסט ימשוך את הקהל בעזרת תרגילי מחשבה וקריאת שפת הגוף של הקהל, ועשוי להביא את המוצר לתודעתם של לקוחות פוטנציאליים.

תוכן עניינים