מנטליסט ליום גיבוש

כל חברה נאמדת בטיב עובדיה. העובדים הם עמוד השדרה והכוח הפועל של כל ארגון, חברה או מוסד. הן נמדדות על פי תפקודם, וקמות ונופלות על יכולותיהם. לאחר מחקרים רבים בנוגע לחשיבות המרקם החברתי במקום העבודה ותרומתו להצלחת הארגון, ימי גיבוש הפכו למצרך יקר ולמקור לזמן איכות עבור העובדים, לכן יש להשקיע רבות בתכנון יום שכזה. מומלץ להזמין מופע של מנטליסט ליום גיבוש. 

 

חשיבותו של יום גיבוש

ימיהם של עובדים רבים עלולים להפוך ל"אפורים" למדי, בהתאם לשגרת יומם. הרוטינה הקבועה של הגעה לעבודה, ישיבה ממושכת באותו מקום אל מול המחשב, הפסקת צהרים בשעה קבועה, פקקים בדרך חזרה הביתה- כל אלו עלולים להביא לשחיקה של ממש.

לכן שבירת השגרה היא כל כך חשובה במסגרות אלה, ודוגמה נפלאה לכך הם ימי הגיבוש. ימים אלו נותנים הזדמנות לצוות העובדים לצאת מאזורי הנוחות שלהם, וכן מאפשרים ליצור אינטראקציה אמיתית בין צוות ההנהלה לצוות העובדים.

 

התוכנית האומנותית- גורם מפתח להצלחה

ישנן פעילויות שונות ומגוונות שתוכלו לבחור עבור גיבוש העובדים שלכם במסגרת יום הגיבוש המתוכנן. אך חשוב לבצע את הבחירה הנכונה ביותר בהתאם להווי הקיים של הצוות. הצלחתו של יום גיבוש תלויה ביצירת זיכרונות וחוויות משותפות לעובדים שיסייעו להם לעבוד יחד בהמשך הדרך בצורה הטובה ביותר.

לכן, לא משנה באיזה קייטרינג או מסעדה תבחרו, התוכנית האומנותית היא קריטית. בחירת מופע של מנטליסט ליום גיבוש, מבטיחה לכם ולעובדים שלכם חוויה בלתי נשכחת שתעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

מיהו מנטליסט

בטרם תקבעו את התוכנית האומנותית או תקראו על מנטליסטים מומלצים, חשוב להבין במה מדובר. מנטליסט הוא מעין אומן חושים המתמחה בעולמות המסתוריים של התת מודע. באמצעות מופע אינטראקטיבי המשלב השתתפות ניכרת של קהל הצופים שלו, המנטליסט מבצע קטעים מתחום הטלפתיה, קריאת המחשבות או חיזוי עתידות, הכול בגדר אשליה אמינה של ממש, שמשאירה את הצופים המומים ונרגשים.

 

מבנה המופע של מנטליסט

ישנן סיבות רבות לכך שמנטליסט ליום גיבוש תהיה בחירה פשוט מבריקה. לפני שתסגרו עם המנטליסט, כדאי לזכור שמופע של מנטליסט בנוי בצורה הדרגתית, מקטעי חימום ועד הקטע המרשים ביותר:

  • המנטליסט ינסה להכיר את הצוות על ידי קטעים קלילים שמטרתם "לשבור את הקרח" ביחסים בינו לבין הקהל, ובעיקר כדי לרכוש את אמונם.
  • המנטליסט עובר לקטעים מורכבים יותר, כמו ניחוש פרטים מעברם של מתנדבים מהקהל, העברת זרמים בין אנשים, קטעי טלפתיה וכן הלאה.
  • שיא המופע מגיע בקטע המורכב והמפעים ביותר, כזה שמשאיר את הקהל בתדהמה ועם טעם של עוד.

 

מדוע לבחור במופע מנטליסט ליום גיבוש?

כאשר אתם בוחרים את התוכנית האומנותית עבור הצוות שלכם, מומלץ לשלב ביום הגיבוש פעילות עם ערך מוסף. מעבר לכיבוד או שאר האטרקציות המתוכננות, אתם רוצים לתת לעובדים שלכם חומר למחשבה, בין היתר גם כזה הנוגע לעבודה בצוות ולאחדות בין העובדים.

מופע מנטליסט, שברובו המוחלט מתנהל בקלילות ועם אופי הומוריסטי למדי, מעניק אווירה אחרת ומאפשר זרימה בין העובדים, ובעזרת קטעי הבידור לצד קטעים המשלבים את עולמות העל חושי, עונים על הצרכים של כלל העובדים ומבטיחים להם חוויה בלתי נשכחת.

 

התאמת האירוע לצרכים שלכם

לא משנה אם החלטתם לבצע את האירוע בחדר הישיבות במשרד, או אם שכרתם חלל חיצוני לטובת יום הגיבוש. זה גם לא משנה אם מדובר בצוות של שלוש מאות איש או של שלושים, סמכו על המנטליסט שבחרתם ליום הגיבוש שכבר יעשה את ההתאמות הנדרשות.

כל מנטליסט יודע להתאים את עצמו לאירוע שלכם, לפי גודל החלל וכמות הקהל המוערכת. ישנם מנטליסטים שאף יוכלו לתפור מופע מיוחד עבור הצוות שלכם בהתבסס על מידע כמו אופי החברה ומטרת צוות העובדים הרלוונטי בתוכה. עוד סיבה טובה מדוע לבחור במנטליסט ליום הגיבוש שלכם.

 

בידור איכותי ביותר

בעוד לא כולם עלולים להתחבר לקטעי סטנד אפ או מופעים מוזיקליים כאלה ואחרים, בחירה במנטליסט ליום גיבוש חוסכת לכם התלבטויות רבות. אם יש משהו שקשה להתווכח אתו, הוא היכולת של מנטליסט טוב ליצור חוויה מכוננת אצל קהל הצופים שלו.

עצם היותו של המנטליסט כריזמטי ומשעשע, הוא מספק מופע בידור איכותי ביותר, מצחיק ונעים, ויש גם כאלה המשלבים קטעים מוזיקליים. עולם המנטליסטים הוא מגוון ועשיר, ולכן תוכלו למצוא את המנטליסט הנכון ליום הגיבוש שלכם, מופע שהוא החבילה השלמה.

 

אלמנט ההפתעה במלוא הדרו

עבור רוב העובדים שלכם, ימי גיבוש הפכו למשהו גנרי וצפוי מראש. חברות רבות משאירות את תכנון האירוע ברמה שבלונית ביותר, עד כדי שהעובדים כבר יודעים את כל מהלך היום על בוריו. ובכן, זה לא סוג יום הגיבוש שאתם רוצים לתכנן. בתור השדרה הניהולית של החברה, העובדים מצפים מכם לאתגר אותם לא רק בענייני עבודה, אלא גם ברמה האישית.

העובדים יעריכו את היציאה המבורכת מהשגרה, ולכן בחירה במנטליסט ליום הגיבוש שלכם היא כל כך נכונה ומדויקת עבור צוות העובדים. התדהמה שתופיע על פניהם בסוף המופע ומחיאות הכפיים הסוערות לא ישאירו מקום לספק שעשיתם את הבחירה הנכונה עבורם.

תוכן עניינים