מנטליסט לערב צוות

מה גורם לעובדים לעבוד טוב יותר? זו שאלה שכל מנהל באשר הוא מוכרח לשאול את עצמו כדי לשמור על העסק שלו רווחי ואטרקטיבי עבור עובדים חדשים וותיקים כאחד. התשובה לשאלה הזו מחולקת כמובן למספר סעיפים, ביניהם מבנה ניהולי נכון, תנאים טובים וסביבת עבודה ידידותית ששומרת על אפקטיביות. אחד הגורמים החשובים שנתפסים לפעמים כלא יותר מאשר מותרות, הוא ההווי החברתי. עובדים שמגיעים עם חיוך לעבודה ויודעים שהחברה לה הם מעניקים שעות רבות ואת כל מרצם, הם עובדים שלוקחים את החברה לגבהים חדשים. לכן חשוב להראות להם שחושבים עליהם, ולארגן להם ערבי צוות בלתי נשכחים כמה פעמים בשנה. מופע של מנטליסט לערב צוות יהפוך להיות שיחת השנה במסדרונות ומשרדי החברה.

 

חשיבות חיבור הצוות ליעילות העבודה

הקלישאה הידועה לכל- "חברה שהיא משפחה", הפכה לקלישאה מהסיבה הפשוטה- היא נכונה. החיבור בין העובדים, וודאי אם מדובר בעובדים המשתפים פעולה במסגרת צוות, היא קריטית להגעה לתוצאות הרצויות. עובד שירגיש בנוח עם עמיתיו לעבודה, ולא יבוא רק לבצע להחתים כרטיס ולחזור הביתה, יראה ביצועים מצוינים ויגרום לכל הצוות לתפקד ביעילות שיא.

גיבוש הצוות בצורת ערב צוות עשוי להיות משמעותי מאוד וזכור לשנים קדימה. ואם אתם חפצים בערב צוות זכור, מנטליסט לערב צוות הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

 

בחירת ערב צוות לעובדים שלכם

מנהלים בחברות רבות לא יוצאים מגדרם כאשר הם קובעים ערב צוות. ייתכן ויבחרו בערבי גיבוש שבלונים כמו יציאה שגרתית למסעדה, פעילות "חפש את המטמון" בסביבת המשרד או תוכנית אפורה אחרת. אך מה אם תעניקו להם חוויה יוצאת דופן, שתגרום להם לחשוב מחוץ לקופסה, חוויה שתישאר איתם זמן רב בשיחות המסדרון? בחירה במנטליסט לערב צוות עונה כל ההגדרות האלה ומעבר לכך.

 

מה נמצא בארגז הכלים של מנטליסט?

מנטליסט לערב צוות חייב להחזיק באמתחתו מספר תכונות שיהפכו את המופע שלו לייחודי וזכור. מלבד יכולות כמו קסמי טלפתיה, קריאת שפת גוף ואפילו ניתוב לשוני פסיכולוגי, הוא מוכרח להיות כריזמטי ובעל כושר עמידה מול קהל.

על המנטליסט להעביר את הצוות מסע בלתי נשכח דרך התרגילים וקטעי המופע שלו, לשעשע אותם בין לבין עם קטעים הומוריסטיים ולרתום אותם לשיתוף פעולה. לכן כאשר אתם ניגשים לבחור מנטליסט לערב צוות בחברה שלכם, וודאו כי הוא מומלץ, מנוסה ומדורג גבוה בחוות הדעת של אלו שנהנו מהמופע שלו בעבר.

 

עלויות של מופע מנטליסט לערב צוות

ישנם אמני חושים ומנטליסטים רבים בשוק. הבחירה חייבת להיות מדויקת ביותר עבורכם, שכן מנטליסט לא מנוסה או לא מוצלח יהפוך את הערב לזכור, אך לאו דווקא מהסיבות הנכונות. עלותו של מופע מנטליסט לערב צוות תלויה במספר משתנים, אותם ניתן לברר באמצעות מספר שאלות:

  • מידת הפרסום והמוניטין של המנטליסט– ככל שיהיה מוכר ומוצלח יותר, כך המחיר יעלה בהתאם.
  • יכולת העמידה מול קהל– מנטליסטים רבים מסריטים את המופע שלהם ומעלים לאתר שלהם, לכן במהלך הבחירה תוכלו להתרשם מסט היכולות של המנטליסט ולהבין אם הוא מתאים למה שאתם מחפשים.
  • ותק וניסיון– אומרים אין חכם כבעל ניסיון, וכך זה לגבי אנשי מקצוע רבים. מנטליסט אינו שונה מהם וככל שיהיה ותיק יותר, יוכל לגבות מחיר גבוה יותר.
  • משך המופע– משך המופע תלוי בעיקר בתקציב שהגדרתם ובאם אתם שואפים לשלב בערב הצוות אטרקציות נוספות. ישנם מנטליסטים שמספקים מופע באורך של 75 דקות, ויש כאלה עם מופע תמציתי של 30 דקות.

 

מומלץ להתאים את המופע לאופי הצוות

לכל צוות יש את ה-DNA שלו. בין אם מדובר בצוות חדש בחברת הייטק או בחדר מורים מגובש בבית ספר. בתור המנהלים שקובעים את אופי האירוע, בעת בחירת מנטליסט לערב צוות מומלץ להתאים את אופיו של המנטליסט לצוות. המטרה היא להוציא את הצוות מאזור הנוחות, להפתיע ולהדהים אותו, על מנת להעניק לו חוויה בלתי נשכחת.

 

מנטליסט- האקס פקטור של ערב הצוות

לצד הכיבוד הקל ושיחות החולין המאפיינות ערב צוות, לא תאמינו מה נוכחותו של מנטליסט יכולה לחולל בקרב הקהל. שמירת מופע המנטליסט כדובדבן שבקצפת ומסמר הערב, תהיה ההחלטה החכמה ביותר, הן בשל אפקט ההפתעה והן בשל העובדה שהמנטליסט מסיים בדרך כלל את המופע שלו בקטע עוצר נשימה שמשאיר את הקהל המום ועם הרבה חומר למחשבה.

התועלת במופע מנטליסט ברוב המוחלט של המקרים תגבר על העלות. ביצוע אקטים הנוגדים את כל ההיגיון ישאירו את הצוות מופתע, מרותק ונרגש, ובדרך כלל עם פרצופים שמוטי לסת שלא תוכלו לשכוח.

תוכן עניינים