מנטליסט לאירועים פרטיים

תכנון האירוע הפרטי שלכם הוא חשוב מאין כמוהו. עולם שלם עובר מן הרגע בו החלטתם לערוך אותו ועד קבלת הפידבק מהאורחים אודותיו. עולם שלם שכולל תכנונים רבים מספור, כמו הזמנת ספקים, השכרת חלל או עיצוב יסודי של הבית, אך תכנון אחד הוא זה שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח- התוכנית האומנותית. הזמנת מנטליסט לאירועים פרטיים כמו האירוע שלכם, היא ההחלטה הכי טובה שתעשו.

 

עולם האירועים הפרטיים

בעבר, אירוע פרטי היה מסתכם בדרך כלל בלא יותר ממפגש אינטימי עם חברים קרובים ומשפחה מצומצמת, כיבוד תוצרת בית ועוגה חגיגית. אך היום, בעיקר הודות לרשתות החברתיות ולנגישות הטכנולוגיה והציוד, כל אחד יכול להפיק אירוע איכותי ברמה גבוהה. כמובן שהצלחת האירוע תהיה תלויה תמיד במידת ההשקעה שלכם, במסגרת התקציב ובחשיבותו של האירוע הפרטי או בחרתם לערוך.

 

גורמים להצלחת האירוע

ישנם מספר משתנים שאחראים במידה לא מבוטלת על הצלחת האירוע.

  • בחירת חלל האירוח– בין אם מדובר בסלון הבית שלכם, חצר או גינה, או אם מדובר בהשכרת חלל כמו אולם אירועים.
  • האכלה– בחירה בין הכנת כיבוד ביתי, הזמנת קייטרינג ממקום קטן או מחברת קייטרינג גדולה.
  • ציוד הגברה ותאורה– תלוי באופי האירוע.

באופן כללי, על כל הסעיפים הנ"ל ניתן להתגמש ואף להתפשר בחלק מהמקרים, שכן הדבר תלוי בעיקר באופי האירוע ובכמות המוזמנים. אך על דבר אחד אין להתפשר, וזו התוכנית האומנותית. חסכו מעצמכם את ההתלבטויות, בחירה במנטליסט לאירועים פרטיים הפכה לתופעה נפוצה שמבטיחה את הצלחת האירוע.

 

כוחו של מנטליסט

אתם בוודאי זוכרים את מופעי הקסמים ממסיבות ימי ההולדת בתקופת הילדות, בהם הקוסם היה שולף מטפחות בלתי נגמרות מהכובע או אפילו מנסר את שוליית הקוסם בסרטי הקולנוע השונים. ובכן, המנטליסט הוא הגרסה המעודכנת והרלוונטית ביותר של מופעי קסמים, אך זה בהחלט לא אותו דבר.

המנטליסט הוא מעין אומן חושים המתמחה בעולמות התת מודע והעל חושי. הוא מאומן בקריאת שפת גוף, בטכניקות פסיכולוגיות שונות כמו ניתוב לשוני וסוגסטיה (שכנוע), ועל ידי כך הוא יוצר אשליה דרכה הוא גורם לקהל להאמין שהוא בעל כוחות טלפתיים כאלה ואחרים. מנטליסט לאירועים פרטיים יבטיח לכם אירוע בלתי נשכח שמשאיר את הקהל עם הרבה חומר למחשבה.

 

מופע של מנטליסט לאירועים פרטיים

מופע של מנטליסט לאירועים פרטיים בנוי באופן מדורג. הוא מתחיל בקטעים קלילים לשבירת הקרח מול הקהל, אתו מערכת היחסים של המנטליסט היא חלק בלתי נפרד וקריטי להצלחת המופע. באמצע המופע הוא יעבור לקטעים מורכבים יותר שמהווים בניית מתח לקראת התרגיל הגדול והמרשים ביותר, שנשמר, איך לא, לא לסוף המופע. המטרה היא לשמור את אלמנט ההפתעה לרגע האחרון ולהותיר את קהל האורחים שלכם המומים.

 

מנטליסט לחוגי בית

נבחרתם לארח את חוג הבית הקרוב, ואתם רוצים שזה יהפוך לאירוע בלתי נשכח? בחירה במנטליסט לחוג הבית תבטיח לכם הצלחה מסחררת. חוג הבית נועד להעניק תכנים ערכיים לחברי החוג, ובחירה יצירתית שאינה עוד הרצאה מאוסף ההרצאות המתאימות לחוגי הבית בדרך כלל, תבטיח לכם שעל האירוח שלכם ידברו עוד זמן רב.

ניתן לתאם עם המנטליסט אודות הקבוצה המתכנסת, על מנת שהוא יכול לתפור אירוע בדיוק למידותיכם, ולהעניק לכם חוויה יוצאת דופן ובלתי שגרתית, שתהפוך את הערב לאינטראקטיבי ומרגש עבור חברי החוג.

 

מנטליסט לאירוע בר/בת המצווה

בשעה טובה הגיע הרגע בו ילדיכם הגיעו לגיל המצוות. בדרך כלל מדובר בהפקת אירוע בקנה מידה גדול יחסית, הכוללת רשימת אורחים ארוכה, השכרת שירותי אולם אירועים ובחירת קייטרינג שיתאים לחך האורחים. חשוב שתדעו שמנטליסטים הפכו לכוכבים של ממש בעולם אירועי המצוות, והם הופכים למסמר הערב, יחד עם חתן או כלת השמחה כמובן.

למנטליסט יהיה מופע עם תכנים מותאמים לילדים ומבוגרים כאחד, והוא מעניק חוויה ייחודית ביום המרגש הזה של מעבר לעולם המבוגרים, מופע הכולל קטעים עוצרי נשימה של טלפתיה והעברת זרמי אנרגיות, קריאת מחשבות וניחוש פרטים מעברם של מתנדבים מהקהל שלא ניתן להישאר אדישים אליהם.

 

מסיבת הפתעה בלתי נשכחת

החלטתם לארגן מסיבת הפתעה לבן הזוג, הילד או חבר טוב. מלבד הארגון שנעשה תחת מעטה חשאיות, והסתרת ההתכתבויות עם כל הספקים והמוזמנים, מה שבאמת יהפוך את הערב הזה להפתעה של ממש הוא הזמנת מנטליסט למסיבת ההפתעה.

כל המופע של המנטליסט נשען על תדהמה מצד הקהל, וביכולתו להדהים את הקהל באמצעות קטעים עוצרי נשימה שמערערים על גבולות ההיגיון ומשאירים את הקהל חסרי מילים. חתן השמחה בוודאי לא יאמין שזה יקרה לו, ויתרגש יחד עם המוזמנים שלו לאורך כל המופע המיוחד הזה.

 

מסיבת פורים למבוגרים

חג פורים הגיע והחלטתם לארגן מסיבת תחפושות למבוגרים כדי לחגוג כמו שצריך את החג הצבעוני ביותר שיש לנו. לצד תחפושות, פרסים ואלכוהול עד לא ידע, הזמנת אומן חושים או מנטליסט לאירוע שלכם תהפוך אותו לחגיגה של ממש. המנטליסט מנהל את המופע שלו באווירה מבדרת והומוריסטית ששומרת על מצב רוח טוב ואנרגיה חיובית בחדר, ובו בזמן מבטיח לכם חוויה ייחודית בין עולמות הפנטזיה והדמיון, ברוח החג המיוחד הזה.

תוכן עניינים