מנטליסט למסיבת רווקות

לא להאמין אך הגיע הרגע לתכנן את מסיבת הרווקות של אחותך או חברתך הטובה ביותר. מדובר באירוע ייחודי ומרגש המתרחש רגע לפני החתונה של השנה. לכן, יש לתכנן בקפידה את האירוע עד הפרט האחרון, כדי שהכול יהיה מושלם. אז אפשר לוותר על החשפן, או לכל הפחות לוודא שאחריו יגיע מנטליסט למסיבת רווקות, שיקפיץ את האירוע לגבהים חדשים. 

 

המסיבה המושלמת

מסיבת הרווקות היא אירוע שנלקח ברצינות כמעט כמו חתונה. מדובר בגרסה האקסקלוסיבית של החגיגות לכלה, אליה מוזמנות החברות ובנות המשפחה הקרובה, לאירוע על טהרת המין הנשי. אך לצד המתנפחים שיקשטו את הבריכה, האלכוהול הרב שעתיד להישפך והשף אתו אתן סוגרות את הקייטרינג, התוכנית האומנותית היא מה שבאמת זוכרים, וכאן אסור לחפף או לפשל- הזמנת מנטליסט למסיבת הרווקות הוא הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות עבור כלת השמחה.

 

מנטליסט- במי מדובר?

המנטליסט הוא למעשה אומן חושים המתמחה בעולמות המסתוריים של התת מודע, ובעזרת טכניקות שסיגל לעצמו לאורך השנים, כמו קריאת שפת גוף, טלפתיה וניתוב לשוני פסיכולוגי- הוא יוצר את האשליה העל חושית שהופכת את המופע לבלתי נשכח. המנטליסט שומר על אווירה קלילה, הנחוצה במיוחד במסיבת רווקות, ומתבל את האירוע בהמון הומור המתלווה לאנרגיה החיובית המידבקת באירוע כמו מסיבת רווקות.

 

מבנה המופע

המופע של מנטליסט למסיבת רווקות בנוי משלושה חלקים.

  • החלק הראשון– היכרות עם האורחות וכלת השמחה, המתבססת על תרגילי היכרות שונים באווירה טובה.
  • החלק השני– הוא עיקר המופע, בו מתבצעים תרגילי החושים המהנים והמטורפים שכלולים במופע של המנטליסט.
  • החלק השלישי– הוא שיא האירוע, בו המנטליסט נועל את האירוע בתרגיל שישאיר את האורחות המומות ונרגשות.

 

מדוע לבחור דווקא במנטליסט?

באופן גורף אפשר לומר שמסיבת רווקות מתרכזת בעיקר בכלה. מופעו של המנטליסט גם הוא ייסוב סביבה, כאשר היא החלק המרכזי של המופע, לצד שיתוף פעולה של שאר הקהל כמובן. תוכנית אומנותית כזו ששמה את כלת השמחה במרכז, במופע שהיא הנושא העיקרי שלה, לצד בידור איכותי והומוריסטי של המנטליסט, מבטיחות הנאה בלתי נשכחת באירוע שייזכר לשנים רבות קדימה.

 

שילוב כוחו של המנטליסט עם נושא המסיבה

בשל העובדה שהנושא הוא כלת השמחה, מסיבת הרווקות היא ללא ספק אירוע שאינו בעל אופי פורמלי, בלשון המעטה. המנטליסט ישתמש בכישוריו של השתלת מסרים וניחוש פרטים מהעבר, כדי להביא את קהל החוגגות לרגעים קורעים מצחוק ומרגשים בו זמנית, כאשר ינחש עם מי הייתה הנשיקה הראשונה שלה,  השיר האהוב עליה ועל בעלה לעתיד, ודברים נוספים שהוא בשום אופן לא יכול היה לנחש על פי ההיגיון.

אין ספק שבערב כזה, שההיגיון גם ככה נשאר מחוץ למשוואה, בחירה במנטליסט למסיבת הרווקות היא הברקה של ממש.

 

התאמת המופע למסיבה שלכם

כמובן שכל אירוע דורש התאמה לתוכנית האומנותית המיועדת לו. לכן, חשוב להבין שמומלץ לעדכן את המנטליסט שבחרתן במספר פרטים חשובים אודות האירוע, על מנת שהוא יוכל להתאים את התכנים הטובים ביותר למופע המיועד:

  • אופיו של האירוע– עדכנו את המנטליסט אם צפויות אטרקציות נוספות ואם כן, את לוח הזמנים המשוער. כמובן שאין צורך ליצור לוח זמנים צפוף מדי באירוע משוחרר ומשמח זה, אך מומלץ מאוד לשמור את המנטליסט לאמצע או סוף האירוע, בו החוגגות כבר מחוברות לאווירה ומוכנות לחוויה בלתי נשכחת.
  • הקהל– אם הקהל מעורב מבחינת הגיל, עדכנו את המנטליסט שבחרתן. כך הוא יוכל לוודא שכל הקטעים שבמופע מתאימים ורלוונטיים לגילאים השונים של קהל החוגגות.
  • פרטים או בקשות מיוחדות– אם יש משהו שאתן חושבות שעל המנטליסט לדעת, על כלת השמחה, הבעל המיועד או כל פרט מידע אחר, אפילו בדיחות פרטיות של החברות הכי טובות, ניתן לשלב אותם באירוע ולגרום להפתעה על פני הכלה להיות אפילו גדולה יותר.
  • מידע לוגיסטי– עדכנו את המנטליסט אם יש לכם את הציוד הדרוש כמו הגברה ורמקולים, או אם יש סידור הושבה מיוחד במקום האירוע.

 

עלויות מופע מנטליסט למסיבת רווקות

כדי להבין את גובה העלויות של מופע מנטליסט למסיבת רווקות, חשוב לבצע סקר שוק רציני. אתן רוצות רק את הטוב ביותר עבור האירוע שלכן, שכן מדובר באירוע של פעם בחיים שתזכרו לתמיד. עלויות המופע יהיו תלויות במספר משתנים:

  • ותק וניסיון– יש המון מנטליסטים בשוק האירועים הפרטיים ובכלל. מדובר בתופעה שרק צוברת תאוצה עם הזמן וישנם מנטליסטים טובים רבים בארץ. ככל שתבחרו במנטליסט ותיק ומנוסה, בעיקר באירועים פרטיים אינטימיים כמו מסיבת רווקות, סביר שהעלות תהיה גבוהה יותר, אך לאו דווקא כזו שלא תשתלם לכם. זכרו- לא כדאי להתפשר על התוכנית האומנותית.
  • גודל האירוע– אם מדובר באירוע למספר מצומצם של חברות טובות של הכלה או באירוע של חמישים חוגגות, ייתכן וגם הנתון הזה ישפיע על המחיר במידת מה.
  • מקום האירוע– אם מדובר באירוע המצריך הגברה וציוד נוסף, סביר שיהיה ברשותו של המנטליסט ציוד כזה אותו הוא יוכל להביא, אך כנראה הדבר יגרור עלות נוספת.

בקשו הצעת מחיר מכל מנטליסט ממנו התרשמתן על מנת לקבל תמונת מצב עדכנית אודות העלויות של מופע כזה.

תוכן עניינים