מנטליסט ליום הולדת 20

חוגגים יום הולדת לגיס? לחברה? לאחות? 20 שנה הם פרק זמן משמעותי כדי לחגוג אותו בצורה היסטרית. מנטליסט ליום הולדת 20 יוכל להרים לכם את האירוע, ולהפוך אותו מפשוט וסטנדרטי – למלא קסם! מעניין אתכם להכיר את המנטליסט ולהבין למה דווקא הוא, האמן האורח המוצלח ביותר ליום הולדת 20? מנטליסט ליום הולדת 20 – כל מה שלא ידעתם עד היום, נמצא בפוסט אותו אם קוראים עכשיו.

 

יום הולדת 20 – חוגגים את החיים היפים

אם הגעתם לגיל 20, הרי ש-20 חגיגות יום הולדת מאחוריכם: 20 פעמים נשפתם בנרות וביקשתם משאלה, 20 פעמים נגסתם מלוא הפה עוגה כושית בקרם עשיר, 20 פעמים הורמתם על הכיסא למצהלות שיר: "היום יום הולדת" ו-20 פעמים קרעתם עטיפות של מתנות בסקרנות.

טבעי שהשנה הזאת, בה אתם מחליפים קידומת, תרצו יום הולדת מסוג אחר, כזה שיעמיד בצל את כל המסיבות הבנאליות, ויכיל תוכן מרתק יותר מחלוקת שקיות ממתקים, וכרסומם במרץ.

מתחשקת לכם חוויה אחרת, גדולה, כזאת שתגייס את כל החושים ותרגש אתכם באמת, חוויה שתגרום לכל הקהל לשמוח על כך שנולדתם 20 שנה קודם, ואפשרתם להם להשתתף במסיבת יום ההולדת ההזויה בעולם. ביקשתם הזוי? קיבלתם! אחרי 20 שנות חיים על פני הכדור, גם לכם מגיע ליהנות ממופע של מנטליסט ליום הולדת 20.

 

קבלו אותו במחיאות כפיים סוערות: המנטליסט עולה לבמה

לפני שאתם רצים לברר בגוגל, על מנטליסט בסדר גודל ליום הולדת 20, תנו לנו להכיר לכם את האיש והתופעה.

 

מנטליסט – מסתורין, הילה וקסם

חוגגים 20? בערך בתקופה שנולדתם, הפציעה לעולם אמנות קסם חדשה שכונתה: "מנטליזם". אמנות זו כבשה את העולם, ותוך זמן קצר ריפדו את לוחות המודעות, פרסומות על הופעות בכל רחבי העולם בניצוחם של מנטליסטים גדולים.

השמועה עשתה כנפיים, והמונים הידפקו על פתחי אולמות הצפייה כדי לחזות בפלא הגדול. תכניות הטלוויזיה נכבשו בידי אמני חושים, והקהל הסכים לשלם כל מחיר כדי להביט במחזה ההזוי הזה.

כינויו השני של המנטליסט הינו אמן חושים. המנטליסט מציג בפני הקהל תופעות הנראות על טבעיות. הוא מצליח ליצור אשליה זו הודות ליכולות נדירות של קריאת שפת גוף ברמה גבוהה, שימוש במניפולציות ואמצעים פסיכולוגיים נוספים.

את המנטליסט מגדירים הפרפסיכולוגיים, כאדם שיש ביכולתו להטמין סוגסטיות במוחו של העומד מולו ולקרוא את מחשבותיו, על ידי שימת לב לפרטים חיצוניים שונים, הפנוט ושימוש בשיטת הניתוב הלשוני הפיזיולוגי.

 

למה מנטליסט ליום הולדת 20 כאילו נולד לאירוע הזה?

רוב המוזמנים למסיבת יום ההולדת ה-20 שלכם, גילם נע בסביבות שכבת גיל זו, מה שאומר שהחבר'ה במקום מלאי אנרגיה, תפיסה מהירה, רוח נעורים ואהבת הריגוש. בני ה-20, נוסף לכל, כבר חצו את שנות הילדות, בהן יכולתם לספק אותם בביצת הפתעה, ובתכנית של ליצן, החבר'ה צמאים לאקשן! מנטליסט ליום הולדת 20 מכיר את הנפשות הצעירות, ומבין לליבם, לכן המופע שלו יכלול תרגילים אפופי מתח, הומור בריא, וחשיפות מרתקות, שיגרמו לכל הצעירים, לנטוש את מסך הטלפון שלהם, ולצפות חסרי נשימה במופע לייב עוצמתי.

 

מה זומם לכם מנטליסט ליום הולדת 20?

בין אם אתם מארגנים מסיבת יום הולדת לחברה, לאח או לידיד, חשוב שתדעו שמנטליסט מקצועי ידע להתאים את מהלך המופע לאופי הקהל. "שלום חבר'ה, אתם רואים את העוגה הזו שעל השולחן, היפרדו ממנה לשלום, היא הולכת לעשות מסע סביב לעולם ב-80 יום", תוך כדי דיבור, תוכלו לצפות בעוגה או בכל חפץ אחר, מרחפים באוויר, כאילו הצמיחו כנפי-יונה. זהו תרגיל טלקינזיס, שנערך רבות על ידי מנטליסט ליום הולדת 20.

בנוסף, צפו לכך, ששום דבר אינו חסוי מעיניו של המנטליסט, כולל מספר האשראי שלכם, וגם אם תחביאו אותו עמוק בתוך ארנק עור סגור, הוא ינחש בקול את ספרות הכרטיס לפי הסדר. מנטליסט ליום הולדת 20 יבצע תרגילי טלפתיה הזויים כל כך, עד שהקהל עלול לצבוט את עצמו בחוסר אמון, המנטליסט מסוגל לגלות כל חפץ שהטמנתם, ולקרוא את מחשבותיו של האדם העומד מולו. יום הולדת 20, לא חייב להיות רוטינה משמימה של ארוחה במסעדה, הוא יכול להיות אירוע ידובר בו רבות.

 

בני 20 אינם עשויים תמהיל של נאיביות ופתיות

ועל כן, לא תוכלו למרוח אותם עם תכנית של אמן מתחיל. מנטליסט ליום הולדת 20 חייב להיות אמן חושים מנוסה, שזו לו אינה הפעם הראשונה שהוא עושה דרכו אל הבמה. בני ה-20 רגילים להטיל ספק בכל דבר, ולא לקבל כל תרגיל אשליה כמובן מאליו, הם ינסו למצוא כשלים של המנטליסט, ולהתקיל אותו בשאלות מביכות. מנטליסט מומחה, לא יתרגש מזה, הוא מאומן ומיומן מספיק כדי להוכיח גם לגדולי מטילי הספק, שכוחותיו הם פלא אמיתי, והתופעות אותן הוא מציג, הן על טבעיות ממש.

 

איך תבחרו מנטליסט ליום הולדת 20? טיפים לבחירת מנטליסט שהוא כוכב אמיתי

אם בחירה של אמן בלונים ליום הולדת 9, אינה קריטית כל כך, וגם אם איש המקצוע יפוצץ איזה בלון או לא יהיה ידוען, בני ה-9 יסלחו לו, הרי שבבחירת מנטליסט ליום הולדת 20 אסור לכם לזלזל, המוזמנים שלכם הם צעירים עסוקים שפינו ערב מזמנם, מגיע להם ליהנות ממופע חושים מושלם. לפניכם עצות פשוטות שעובדות.

  •  אל תסגרו עם מנטליסט לפני שאתם שומעים המלצות חמות – חשוב שתבררו על אמן חושים אצל מכרים וידידים, או שתחפשו חוות דעת בגוגל ביקורות. גם אם המנטליסט מצולם בצורה פוטוגנית באתר שלו, זה לא אומר שהוא אמן חושים בחסד עליון.
  • בשביל מה יש סרטונים באתר, אם לא כדי שתצפו בהם?! התרשמות מאופיו של המנטליסט ומביצועיו, יכולה להיות פשוטה מאוד, באמצעות צפייה בהסרטות מאירועים קודמים. אהבתם? צרו קשר עם המנטליסט עוד באותו יום כדי לתפוס תאריך.
  • בקשו הצעת מחיר – לפי גובה הסכום אותו דורש המנטליסט ליום הולדת 20, תוכלו להתרשם ממקצועיות ומניסיונו בשוק מופעי המנטליזם.

אמן חושים שביכולתו ליצור אשליות של תופעות על טבעיות.

מכיוון שהמופע הינו ברמה גבוהה, של מתח הומור ועניין.

כדאי לצפות בסרטונים, לשמוע ולקרוא חוות דעת ולקבל הצעת מחיר.

תרגילי טלקינזיס, קריאת מחשבות, טלפתיה, חיזוי עתידות ועוד.

תוכן עניינים