מנטליסט ליום הולדת 50

מעוניינים לחגוג יום הולדת עגול באופן חגיגי ומקורי במיוחד? לא תוכלו לסרב להצעה המפתה שלנו: מנטליסט ליום הולדת 50 – המופע שייקח אתכם למחוזות שאף פעם עוד לא ביקרתם בהם, ויגרום לכם להתלהב כמו ילדים מביצועים מרשימים ומיכולות-על. הכירו את הסופרמן שיהפוך את מסיבת יום ההולדת שלכם לחוויה בלתי נשכחת, שהמוזמנים עוד ידברו בה רבות.

 

יום הולדת 50 חייב להיות מרשים!

לא כל יום חוגגים יום הולדת עגול משמעותי כל כך, יובל שנים חלפו, ואנחנו כאן, חוגגים 50 כדי לספר על כל מה שעברנו וחווינו. היו ימים בהם כללה מסיבת יום הולדת, קוביות סוכר ככיבוד, ועוגות "לייקח" כמנה עשירה.

זוכרים אותם, את אותם ימים ותיקים מלאי זכרונות מתוקים? אחרי שהספקנו לטייל בכל העולם, לחוות כל ריגוש אפשרי ולהשתתף באינספור מסיבות, הגיע הזמו לחגוג לעצמנו מסיבת יום הולדת מיוחדת, שתיחרט בתודעת המוזמנים כיום שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום. אבל איך עושים זאת?

שולחנות ערוכים בקפידה, מנות גורמה, שיר, סרטון ודברי ברכה, הם חלק מכל מסיבת יום הולדת שגרתית, מה יהפוך את זו שלכם ליוצאת דופן, למשהו שטרם היה? יש לנו הצעה ישימה וקונקרטית, שתוכל להגדיר את היום הגדול שלכם כהצלחה מסחררת.

 

מנטליסט ליום הולדת 50 – האיש שיחולל את הנס

אם אתם רוצים תכנית שווה באמת, שתיכנס לכותרות הראשיות בעיתונים, ותגדיר את מסיבת החמישים כאירוע שעוד לא היה, אתם מוזמנים להיעזר בשירותיו של המנטליסט.

 

מיהו המנטליסט המדובר ואיך הוא יגרום לכל הטוב הזה לקרות?

מנטליסט הינו אדם העושה שימוש במניפולציות, באמצעים פסיכולוגיים שונים ובקריאת שפת גוף כדי לייצר תופעות הנראות על טבעיות, כמו חיזוי העתיד, טלקינזיס, איתור חפצים עלומים וקריאת מחשבות. בפרפסיכולוגיה הוא מוגדר כמי שמסוגל לבצע סוגסטיה באמצעות היפנוזה ושימוש בניתוב לשוני פיזיולוגי, וכן, הוא גם יכול לזהות מחשבות אנושיות מתוך לימוד פרטים חיצוניים שלהם.

מופע של מנטליסט ליום הולדת 50 משלב תרגילים מרתקים, המשגעים את ההיגיון וקוראים עליו תיגר, תרגילי קלפים מסחררים, טלפתיה, קריאת מחשבות, הנעת חפצים מתוך מרחק ועוד. מופע כזה יגרום לכל הקהל לשפשף עיניים בתימהון ולחשוב שהגיע בטעות ליקום מקביל.

 

מנטליסט ליום הולדת 50 שמתאים לכל גיל

בניגוד לרוב התוכניות לימי הולדת, המתאימות לשכבת גילאים מסוימת, כמו תכנית קריוקי ושירה המתאימה רק למבוגרים ונוער, לעומת תוכניות של ליצנים והפעלות בלונים המותאמות באופן גורף לגיל הרך, תוכנית מנטליזם פוסחת על כל הסעיפים ומצליחה ללהטט בין שלל הדרישות של כל הצופים.

תוכלו לראות במופע מנטליזם: סבתא, אמא ובן יושבים זו לצד זה, כשהם מתמוגגים כולם מהנאה. כזה הוא המנטליסט, יודע לרתק כל אחד באשר הוא מבלי להתחשב בדת, גזע מין או גיל.

תכונה זאת חשובה למדי, משום שיום הולדת 50 מכיל בדרך כלל קהל הטרוגני המורכב מכמה דורות, מנטליסט ליום הולדת 50 ידאג שלא יהיה מי שירצה ללכת באמצע, מגדול ועד קטן – כולם יהיו מרותקים למופע.

 

איך תבחרו מנטליסט ליום הולדת 50? הטיפים השווים

היו מספיק שהזמינו אמנים אורחים על סמך המלצה מפוקפקת בגוגל, ונפלו עם איש מקצוע שלא יודע מימינו ומשמאלו. אנחנו לא הולכים לעשות את הטעות הזאת, לפני שנסגור עם מנטליסט ליום הולדת 50, חשוב לברר עליו בכמה דרכים.

 

המלצות רבותיי, המלצות!

דבר ראשון חשוב לברר אצל מכרים וידידים על אמן חושים מוצלח, אם הם צפו באחד כזה לאחרונה, הם יוכלו לתת לכם חוות דעת מדויקת. אולם, אם המכרים שלכם היו ספונים לאחרונה בביתם ולא נפגשו חזיתית עם מנטליסט, תוכלו להיעזר בגוגל ביקורות, שם מבקרים הגולשים את המנטליסטים לפי חוויתם האישית, קראו חוות דעת ולמדו האם האמן הזה אכן זכאי להיות חלק ממסיבת ה-50 המרשימה שלכם.

 

צפייה מהנה

בכל אתר של מנטליסט תוכלו למצוא בקלות סרטונים מהיוטיוב, של מופעים קודמים שלו. צפייה בסרטון תוכל להחכים אתכם רבות ולתת לכם אינדיקציה על אופיו של מנטליסט זה. אם תמונה אחת שווה אלף מילים, הרי שסרטון יכול לבצע במקומכם את כל העבודה.

 

המחיר הוא גם אינדיקציה

חשוב שתערכו סקר שווקים קטן, כדי לבדוק מהו המחיר הממוצע בשוק, זכרו שמנטליסטים ליום הולדת 50, לא מציעים לכם מחיר נמוך בגלל העיניים היפות שלכם, זה עלול להדליק נורה אדומה לגבי מידת מקצועיותם. בחרו במנטליסט ליום הולדת בעל ותק וניסיון, עברתם את הגיל בו אתם נהנים מכל תוכנית פשוטה, אתם חייבים לעצמכם חוויה חושית בסדר גודל.

 

מנטליסט שמכניע גם את גדולי הספקנים

רבים מאיתנו נוטים לחשוב ש"עלינו זה לא יעבוד", מופע מנטליזם הוא לתמימים בלבד, אנחנו נזהה את אחיזת העיניים עוד לפני תחילת ההופעה, מוטב שנסיר מעצמנו קורטוב גאווה, כי צפייה במופע של מנטליסט ליום הולדת 50 עשויה לקרוא תיגר על ההיגיון שלנו. מנטליסט מקצוען אינו משאיר חורים פתוחים במופע, התרגילים שלו מצליחים אחד לאחד, כשהקהל ההמום מנסה לצבוט את עצמו כדי לוודא שהוא לא שרוי בעומק של חלום. כן, גם גדולי הסקפטיים מודים בפה מלא: "אין לנו מושג איך הוא עושה את זה, אבל הוא ענק!".

 

מה עלות מופע של מנטליסט ליום הולדת 50?

מחיר המופע ייקבע על פי כמה נתונים: רמת המקצוענות והשם שרכש לו המנטליסט, סדר הגודל של האירוע, מיקום המופע והתאריך בו הוא נערך. מופע של אמן מנוסה יכול לנוע בין: 2,300 ש"ח ל-5,000 ש"ח, לפי דרישת הלקוח, ואילו מנטליסט סלב שהופיע ברחבי העולם, שיחק בתוכניות טלוויזיה ורכש לעצמו מוניטין ושם יכול לדרוש על מופע כזה בין 5,000 ש"ח ל-150,000 ש"ח.

אמן חושים העושה שימוש בדרכים פסיכולוגיות שונות לאחיזת עיניים ויצירת תופעות הנדמות כעל-טבעיות.

מופע מנטליזם הוא מופע שמתאים לכל הגילאים, הוא משלב הומור, הפתעה, מתח ומיסתורין ברמה גבוהה.

חשוב לצפות בסרטונים מאירועים קודמים, לחפש המלצות ולקבל אינדיקציה מהצעות המחיר.

עלות המופע תלויה בכמה פרמטרים: היקף וגודל מסיבת יום ההולדת, רמת המקצועיות של המנטליסט, תאריך האירוע והיכן ממוקם.

תוכן עניינים