מנטליסט ליום הולדת 40

מנטליסט – שמעתם עליו? אמן החושים שמסוגל לחולל נפלאות, עכשיו ביום ההולדת שלכם. מנטליסט ליום הולדת 40 מסוגל להפוך את המסיבה שלכם לחוויה של פעם בחיים. מעוניינים ללמוד הכל על המנטליסט, ואיך הוא מצליח לעשות את הבלתי יאומן? כל האמת לפניכם בפוסט הזה. ברוכים הבאים לעולם שכולו אשליה.

 

מחזירים לעצמנו את הריגוש שאיבדנו בדרך

כשלוח השנה רומז לנו עם העיניים שאוטוטו אנו עומדים לחגוג יום הולדת נוסף, אנחנו נזכרים בערגה בימי ההולדת הקדומים, אי אז בשנות ילדותנו, לילה לפני המסיבה היינו מתהפכים במיטה ושנתנו הייתה נודדת בהתרגשות, קמנו בבוקר לריח עוגה נאפית, ולמראה של שרשראות דגלונים ובלונים, אלו היו ימים בהם רצינו רק לחבק את כל העולם. בהמשך משבגרנו, שינו המסיבות פאזה, כשחגגנו אותם עם חברים במסעדה, על שפת הים או בטיול נועז בהודו.

אי אפשר לשים את האצבע במדויק על התאריך, בו הפכו ימי ההולדת, מפסגת השנה, לעוד יום נטול משמעות ועניין מיוחדים. מה קרה לנו? היש יום יותר מיוחד, מזה המבטא את מספר השנים בהם אנו מאיישים את כדור הארץ? יום הולדת 40 הוא ההזדמנות להשיב למסיבת יום ההולדת את קמצוץ ההתרגשות החסר בה, ואת מרב התוכן אותו נוכל לצקת בתוכה.

 

מנטליסט ליום הולדת 40 – הכירו את האיש ששותף בהגשמת החלום שלכם

אולי אתם מכירים את המנטליסט בשמו הנוסף: אמן חושים. למרות שבמפגש סתמי אתו אתם עלולים לטעות בו, שכן הוא לובש צורה כשל כל האדם, אולם בצפייה במופע שלו, אתם תגלו כי יכולותיו נדמות כבלתי מוגבלות.

המנטליסטים מתאמנים שנים בטכניקות שונות של קריאת שפת גוף, בהפעלת מניפולציות ובשימוש באמצעים פסיכולוגיים נוספים. כך הם יוצרים אשליות של התרחשות תופעות מעל לדרך הטבע, כגון: טלקינזיס, חיזוי העתיד, קריאת מחשבות, ביצוע תרגילי טלפתיה ואיתור חפצים נסתרים.

הפרפסיכולוגיה טוענת שהמנטליסט מסוגל לבצע סוגסטיה באמצעות היפנוזה וניתוב לשוני פיזיולוגי, בנוסף לקריאת מחשבות של האדם העומד מולו, על פי שפת גופו וסימנים גופניים נוספים.

 

איך יום הולדת 40 יפשוט את הצורה הבנאלית וילבש חגיגיות?

מופע של מנטליסט הוא חוויה חד פעמית, שרבים מהמוזמנים אף פעם לא זכו לה. במהלך המופע, יבצע המנטליסט תרגילי קסם מדהימים, ביצועים טלפתיים מפתיעים, תרגילי קלפים המשלבים מהירות ידיים ופעלולי מוח, טלקינזיס – הנעת חפצים מרחוק, קריאת מחשבות ואיתור של אובייקטים מוחבאים.

במהלך מופע כזה אנחנו נגלה את עצמנו נושכים שפתיים במתח, מעלים גיחוך, פוערים את הפה בתדהמה ושואלים את עצמנו: "הוא שד או שאנחנו איבדנו את שפיותנו זמנית?", מופע של מנטליסט ליום הולדת 40 יעניק ערך מוסף למסיבה כולה, ייצוק בה תוכן ועניין ויגרום למוזמנים לקורת רוח והנאה רבה.

 

מנטליסט ליום ההולדת – גם לכופרים הכי גדולים במיסטיקה

ייתכן ובין המוזמנים שלכם, יהיו כאלו שיגדירו את כל הרעיון כשטות אחת גדולה, מה להם ולתופעות על טבעיות? "עלינו זה לא יעבוד", הם יבטיחו, וינסו בכל כוחם למצוא את חולשותיו של המנטליסט, ולהוכיח שלא דובים ולא יער, לא כוחות ולא יכולות נדירות.

אל תדאגו, מנטליסט טוב יגרום גם לקהל הכי סקפטי להבין שיש דברים שהם מעבר להבנתו, הם ייאלצו להיפרד לשעה אחת מהליווי הצמוד של ההיגיון הקר שלהם, וללכת אחרי תחושות הבטן והאינטואיציה, מה שיגרום להם ליהנות מחוויה של פעם בחיים.

 

מי ומי המוזמנים לאירוע? תוכנית למקטן ועד גדול

מסיבת יום הולדת 40 מורכבת בדרך כלל מקהל הטרוגני ביותר: יכולים להשתתף בה סבא וסבתא קשישים, ידידים לעבודה, אחיינים, בני דודים ומי לא? אי לכך, יש להתאים את תכנית המסיבה כך שתענה על דרישות המוזמנים כולם. איך למען השם, מרצים את בת השבעים ובן ה-12 גם יחד?

מנטליסט ליום הולדת 40! התכנית שחוצה גילאים ומרגשת כל אחד באשר הוא. להנאה שלנו ממופע עשוי טוב, אין גיל. מה גם שמנטליסט למד לחבר קהלים שונים בעזרת כריזמה וקורטוב הומור, אתם מוזמנים לצפות המופע אחד כדי להבין על מה אנחנו מדברים.

 

לפני שאתם סוגרים עם מנטליסט: פרטים שחשוב לברר

חשוב שתבררו היטב, מיהו האיש שהולך לנהל את אירוע יום הולדת 40 שלכם. חשוב שהוא יהיה כריזמטי, חביב הקהל, מבין עניין, הומוריסטי ופיקנטי, זאת כדי שהמופע יזרום ולא יהווה שעת שיעמום למוזמנים חסרי המזל.

תכונות אלו תוכלו לבדוק בקלות, על ידי בקשת המלצות ממכרים שונים, וכן קריאה של חוות דעת בגוגל ביקורות. זכרו, גם אם ראיתם באתר תמונה פוטוגנית וכמה המלצות משכנעות, זה לא אומר שאין לא פרי מוחו הקודח של המנטליסט. בניגוד לזה, צפייה בסרטונים של המנטליסט יכולה דווקא, להחכים אתכם מאוד.

בנוסף, יש לוודא שאכן אמן החושים הוא בעל ותק ומוניטין, כך שאינכם שפני הניסיון שלו. מביך יהיה למלא אולם באורחים נכבדים, למטרת צפייה באמן מתחיל שזה לו המופע הראשון בחייו. כדי לוודא זאת, תוכלו לבקש הצעת מחיר מהמנטליסט, לפי רמת המחיר שלו תוכלו להבין האם הוא אמן בחיתוליו, או שמדובר פה באוטוריטה.

 

למי שכבר הספיק לטעום הכל: מנטליסט ליום הולדת 40

למרות ש-40 היום זה ה-30 של פעם, אין להתכחש לכך שכאשר אנו מחליפים ספרה מ-39 ל-40 שנים, זה אחרי שהספקנו לחוות כמעט הכל. איזה רעיון מקורי עוד לא ניסינו? כבר שטנו ביאכטה וטסנו לתאילנד, סעדנו במסעדת חושך, וצללנו באילת, קפצנו באנג'י ואכלנו אצות ים, שרנו קריוקי ורקדנו עד סחרור חושים, כיצד ניתן לשמח אנשים בגילנו המופלג? אז כנראה שאנו בכל זאת צעירים מספיק, כי חוויה של מנטליסט ליום הולדת 40 יכולה להסעיר לנו את כל החושים, ולהפוך אותנו ליום אחד, נלהבים כילדים.

מנטליסט הינו אמן חושים המסוגל לקרוא שפת גוף של אנשים ולהפעיל מניפולציות מחשבתיות, לצורך קריאת מחשבות, ביצוע טלקינזיס, החדרת סוגסטיות, איתור חפצים נעלמים, חיזוי עתידות ועוד.

מנטליסט יכול לסחוף אחריו קהלים מכל הגילאים, לשלב הומור ופיקנטיות, ולהפיח באירוע הבנאלי רוח חיים, עניין והתפעמות.

יש לבדוק שהוא מלא כריזמה, ידע לרתק קהל וכן שהוא בעל ניסיון וותק.

אחרי שכבר חוויתם הכל, הגיע הזמן לחוויה מסוג שונה, שתיתן לכם עניין והנאה, ותחזיר אתכם לשנות הנעורים המרגשות.

תוכן עניינים