מנטליסט ליום הולדת 30

לקראת הפקה מרגשת של יום הולדת 30 לאחד מיקיריכם? אנו שמחים להציע לכם תכנית אטרקטיבית למסיבה בלתי נשכחת. על מנטליסט ליום הולדת 30 כבר שמעתם? אמן חושים שכולו קסם וחוויה. מופע של מנטליסט יכול לשדרג לכם את האירוע ולהפוך אותו למסיבה של פעם בחיים. קראו על כל הסיבות להזמנת מנטליסט למסיבת יום הולדת העגול שלכם.

 

יום הולדת 30 – הגיע הזמן לרגש באמת

השולחנות לבשו חצאיות חגיגיות, שולחן הכבוד מלא עד אפס מקום בבר עשיר של עוגות, פטיפורים ומשקאות, מוזיקה של אמן מפורסם מלטפת את האוויר, וארוחה עשירה מוגשת לאורחים מנה אחר מנה. יום הולדת 30, או לא יום הולדת 30?! מפגש חברתי חווייתי, צחוק והוואי, סעודה טובה, לכאורה, כל מה שמסכם מסיבת יום הולדת עליזה.

אולם, אחרי הכל זהו יום הולדת עגול, 30 אביבים או חורפים מלאו לחתן/כלת האירוע, האם לא הגיע הזמן ליצוק תוכן ועניין לאירוע הבנאלי הזה, משהו שייתן ערך מוסף לחגיגה, יגבש את כל החבר'ה, ויגרום למוזמנים לשמוח באמת ובתמים על כך שלחתני השמחה מלאו 30 שנים? מסכימים איתנו? יופי, אבל לא מספיק שנעורר תהיות, הגענו היום עם פתרון מעשי: מנטליסט ליום הולדת 30, האיש שיהפוך את המסיבה שלכם לאגדה.

 

מנטליסט ליום הולדת 30 – נעים להכיר

הוא משתמש במניפולציות מחשבתיות, בקריאה של שפת הגוף ובאמצעים פסיכולוגיים נוספים לביצוע של אשליות לתופעות על-טבעיות, כמו טלקינזיס, ניחוש העתיד, קריאת מחשבות, טלפתיה וגילוי חפצים מוטמנים.

המנטליסטים מסוגלים לגלות את מחשבותיו של זה שעומד מולם על פי סימנים חיצוניים בלבד, כך מגדירה אותם הפרפסיכולוגיה, ובנוסף יכולים באמצעות שימוש ב-NLP ובהפנוזה להחדיר סוגסטיות במוחות האנשים המשתפים עמם פעולה.

 

מה זה סוגסטיות?

בעברית מכונה הסוגסטיה – השאה. במהלך תהליך פסיכולוגי זה, ניתן לערוך שינוי ברגשותיהם, בעמדותיהם ובאמונותיהם של בני אדם, על ידי השפעה של תת המודע. בניגוד להיפנוזה, את הסוגסטיה ניתן לבצע גם כשהאדם מצוי בהכרה מלאה.

 

מנטליסט ליום הולדת 30 – כי חיים רק פעם אחת

מי שחוגג 30 שנות חיים בינותינו, בוודאי הספיק להרגיש את דגדוג הטעם בלשון של אינספור חוויות אקסטרים מעניינות יותר או פחות: טיסה לחו"ל, חופשה זוגית בארץ, ארוחה במסעדה רומנטית, ביצוע שיר באולפן, תכנית קריוקי עם חברים, מסיבה על יאכטה. איך אפשר לרגש את בן/בת ה-30 שנדמה שראו הכל, חוו הכל ומיצו הכל? חוץ מטיסה לירח, יש עוד אפשרות שלא הזכרנו?

אז כן, יש לנו חדשות טובות בשבילכם, אינכם צריכים לרכוש כרטיס נסיעה דו-כיווני לחלל, משום שניתן לקטוף את הירח ולהוריד אותו ארצה, ממש בהישג יד. איך עושים זאת? עם מנטליסט ליום הולדת 30 זה הולך להיות פשוט משחשבתם.

 

מדוע מנטליסט ליום הולדת 30 הוא הרעיון המושלם עבורכם?

מופע מנטליזם הוא מופע שכולו עניין, מתח, תדהמה והתפעמות. שערו בנפשכם איך זה לצפות בנעל שהתחילה ללכת בכוחות עצמה ללא בעלים. מנטליסט משלב במופע שלו תרגילים הזויים, של ניחוש מספרים, תרגילי קלפים מהסוג שלא הכרתם, טלפתיה וקריאת מחשבות שיעצרו את הזמן מלכת. מופע מנטליזם הוא מופע חוצה דורות וגילאים, מה שמאפשר לכל המוזמנים חוויה מרשימה ומרגשת, ללא הבדל דת, גזע ומין.

בנוסף, מנטליסט טוב, הוא כזה שבוזק על המופע שלו המון פלפל, פיקנטיות והומור, מה שהופך את הצפייה בו לרצף של צחוק משותף, גיבוש והנאה. האורחים שלכם פינו ערב וכיבדו אתכם בבואם, מגיע להם לברך את הרגע בו קיבלו את הההזמנה להשתתפות ביום הולדת ה-30 אותו הפקתם.

 

הכה את המומחה – מה קורה כשהקהל סקפטי?

אנחנו הישראלים, לא התפרסמנו בגלל עודף נאיביות או תמימות, סביר להניח שרבים מהצופים במופע של מנטליסט ליום הולדת 30 יגיעו בגישה של: "עלי זה לא יעבוד", אתם יודעים מה, דווקא האנשים מהזן הזה, הכי ייהנו מהמופע, משום שמנטליסט מקצוען, יגרום לכל הקהל ללא יוצא מן הכלל, לשפשף עיניים בתימהון, ולהיכנע לכך שיש מציאויות שהן למעלה מהבנתם. ייעצו למוזמנים מטילי הספק להצטייד בכובע, כדי שיוכלו לבלוע אותו עם התבוסה: "איך לכל הרוחות הוא עושה את זה?".

 

על מה כדאי שתשימו דגש כשאתם בוחרים מנטליסט ליום הולדת 30?

מחפשים המלצות אצל מכרים וידידים? צופים בסרטנים? נפגשים עם המנטליסט פנים אל פנים? בכל מקרה חשוב שתשימו לב לשני אספקטים חשובים בבחירת מנטליסט ליום הולדת 30:

  1. חשוב מאוד שהמנטליסט יהיה בעל כישורי במה וקהל מפותחים מאוד, על המנטליסט להיות כריזמטי, אטרקטיבי, בעל רטוריקה משכנעת, חזות מרשימה וחוש הומור בריא. בלי כל אלה, המופע עלול להיות יבש כמו במבה ששהתה בשקית פתוחה משך כמה שבועות.
  2. קהל המוזמנים שלכם אינו מורכב מבני עשרה נלהבים, עליכם לבחור באמן חושים מיומן ומנוסה שידע לבצע את פעלולי החשיבה ברמה גבוהה ביותר. מנטליסט מתחיל הוא הימור גדול מדי ליום ההולדת המושקע אותו אתם מתכננים.

 

מנטליסט ליום הולדת 30 מטווח אפס

האורחים שלכם לא באו למסיבה כדי להיות כבולים משך שעה ארוכה למופע פרונטלי מרוחק, אי לכך מבצע המנטליסט הסתובבות בין הקהל, כשהוא מבצע תרגילים במרחק נגיעה מהצופים. כך הוא גם יוצר אמון, כשהקהל רואה בבירור שהוא אינו משתמש באמצעים לטשטוש והסוואת טריקים זולים, אלא הוא באמת בעל יכולות נדירות במאגיה.

 

בואו נדבר על כסף, כמה עולה מופע של מנטליסט ליום הולדת 30?

עלות מופע מנטליזם אינה חד משמעית, ולמרות שכל שקיות החלב בארץ נמכרות במחיר מפוקח, מחיר מופע של מנטליסט משתנה על פי מספר פרמטרים: גודל והיקף האירוע, רמת המקצועיות של המנטליסט, מיקום גיאוגרפי של חגיגת יום ההולדת, ותאריך – יש לדעת שמופעים בסופי שבוע יקרים יותר.

אדם המומחה בקריאת שפת גוף ובשימוש במניפולציות, ליצירת אשליה של ביצוע תופעות מעל לגדרי הטבע.

משום שהמופע תואם כל גיל, ומשלב קסם, עניין, מתח והומור, מה שיוסיף תוכן עשיר ברמה גבוהה, למסיבה.

המחיר נקבע לפי גודלו ושמו המקצועי של האמן, לפי גודל האירוע, לפי מיקומו ולפי תאריך המסיבה.

חשוב לוודא שהאינטראקציה שלו עם הקהל הינה מפותחת מאוד, שהוא משלב הומור והוא מבורך באופי כריזמטי.

תוכן עניינים